فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات و دفتر تبلیغاتی در روابط عمومی- 73 اسلاید

اختصاصی از فایلکو دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات و دفتر تبلیغاتی در روابط عمومی- 73 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات و دفتر تبلیغاتی در روابط عمومی- 73 اسلاید


دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات  و دفتر تبلیغاتی  در روابط عمومی- 73 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

واژه تبلیغ Propagandaبه معنای پخش کردن ، انشاء‌ کردن ، چیزی را شناساندن

تعریف تبلیغات ( تبلغ ) : تلاشی است سازمان یافته و آگاهانه به منظور دستکاری در احساس و ادراک و تغییر نگرش در رفتار مخاطب در جهت اهداف خاص مبلغ

اهداف تبلیغات :

1-      شکل دهی به برداشت ها 

2-       دستکاری ادراکات 

3-       هدایت رفتارهای خاص

ارکان یا چهار رکن اصلی تبلیغات:

پیام رسان-پیام- وسیله ارتباطی – پیام گیران

 

شیوه مستقیم:ارایه پیام صریح و بی پروا است. بدون واسطه به مخاطب می رسد. مثلا هنگامی که یک شرکت به نام اشی مشی پفک خود را در بخش آگهی های میان برنامه ای صدا و سیما با واژه "پفک اشی مشی" به تماشاگران و یا شنوندگان در رادیو و یا حتی با نمایش تصویر آن در مطبوعات عرضه می کند تبلیغات مستقیم است البته بایستی گفت بعلت آنکه این نوع تبلیغات تاثیر کمی یا حتی تاثیر منفی برمخاطب دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد وتنها مورد استفاده آن هنگامی است که هدف فرستنده پیام آگاهی مخاطبان از محصول  جدید باشد.

شیوه غیر مستقیم: کانال ارایه پیام نامرئی یا غیر منتظره است .به طور مثال پیام در لابه لای یک فیلم یا سریال در تلویزیون یا مثلا در لابه لای یک مصاحبه و در غالب عکس در مطبوعات و بدون آنکه مستقیما اسمی از کالا ویا محصول تولید ببرد آن رابرای یک لحظه نمایش می دهند مثلا تصور کنید شما یک فیلمی را تماشا می کنید که در قسمتی از آن سوژه اصلی فیلم در یک بیابان لم یزرع و پس از طی مسافت طولانی به کافه ای بین راهی می رسد و درحالی که در اوج گرسنگی و تشنگی قرار دا رد برای یک لحظه دوربین زوم می کند به سمت میزی که عده ای در جلوی این کافه دور آن نشستن و دارن غذا و نوشابه میل می کنند به طوری که دراین زوم شما فقط عبارت قرار گرفته بر روی شیشه" کوکاکولا " را برروی میز برای لحظه ای می بینید بدون آنکه گوینده ای دائم عبارت"کوکا کولا"  بنوشید را تکرار کند.

 

 

بیلبورد؛ (یا تابلوی تبلیغاتی یا تخته آگهی) به تابلو بزرگی گفته می‌شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا می گزارد. و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد، اطلاق می‌شود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده است که بر پایه‌های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند.

 

 

 

پیشینه بیلبورد به اولین تمدنها باز می‌گردد و ما در تاریخ مصر باستان به ستونهای سنگی اوبلیسک برمیخوریم که ستونهایی چهاروجهی با نوک هرمی شکل هستند و از سنگ یک تکه ساخته شده اند، این ستونها نه تنها جنبه تزئینی داشته‌اند بلکه برای ترویج مذهب مصریان باستان به کار می‌رفته‌اند و بر روی آنها جملات مذهبی و دعاهای مختلف کنده کاری شده اند.

 

بنر اینترنتی  پیامی است که به شکلی هنری، شامل تصاویر و متون زیبای ثابت یا متحرک، روی صفحات وب سایتها ظاهر می شود و بینندگان را به سایت آگهی دهنده هدایت می‌نماید. بنرهای کوچکتر، که به بنر "بند انگشتی" یا "تمبر پستی" معروفند، معمولا در نقاط دیگر (حاشیه راست یا چپ) صفحه جای داده می شوند. بنر ها را می‌توان به صورت ثابت، چرخشی یا از طریق سیستمهای مدیریت پخش آگهی روی صفحات وب قرار داد.

 

پنج قانون تبلیغات اینترنتی

1 - قانون خیابان بن بست
2 - قانون دادوستد
3 - قانون اعتماد
4 - قانون کشش وارسال
5 - قانون بازار خالی

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت اصول و فنون تبلیغات و دفتر تبلیغاتی در روابط عمومی- 73 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد