فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره ترانسفورماتورها

اختصاصی از فایلکو تحقیق درباره ترانسفورماتورها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره ترانسفورماتورها


تحقیق درباره ترانسفورماتورها

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:33
فهرست و توضیحات:

ترانسفورماتورها

ترانسفورماتور قدرت

ساختمان ترانسهای قدرت روغنی

سیستم های اندازه گیری و حفاظت ترانس

منبع ذخیره روغن که به اسامی منبع انبساط و کنسرواتور نیز نامیده می شود ، تانکی است که در بالاترین قسمت ترانس نصب می شود در حین تغییرات بار روزانه ، روغن ترانس انبساط وانقباض می یابد و در حین انبساط وارد منبع ذخیره می شود . اندازه و حجم منبع ذخیره به اندازه ترانس و تغییرات دمایی آن در هنگام بهره برداری بستگی دارد . در ترانسهایی که دارای تب چنجر قابل قطع زیر بار هستند ، منبع انبساط به دو بخش تقسیم می گردد که قسمت کوچکتر برای تب چنجر و قسمت بزرگتر برای تانک اصلی در نظر گرفته می شود . از بالای هر قسمت منبع ذخیره ، لوله ای به فضای آزاد آورده می شود ، که به آن مجرای تنفسی می گویند (Breather) در ورودی این مجرا ظرف شیشه ای قرار دارد ، که داخل آن از ماده ای رطوبت گیر به نام سیلیکاژل پر می شود . به این ترتیب هوای ورودی به ترانس رطوبت خود را از دست داده و کاملاً خشک خواهد بود .

در هر قسمت منبع ذخیره ، یک نشان دهندة سطح روغن نصب می شود تا سطح روغن را در حین کار ترانس بتوان نظارت کرد و همچنین دو سطح منبع دیگر که مجهز به کنتاکت آلارم می باشند نیز بر روی آنها نصب می گردند سطح خارجی منبع ذخیره نیز با رنگ مناسب پوشیده می شود تا از خوردگی و زنگ زدن محافظت گردد .

در بارهای مختلف افت ولتاژ در ترانسفورماتورها و خطوط نیز تغییر می کند و سبب تغییر ولتاژ شبکه می شود . کنترل ولتاژ شبکه های توزیع و انتقال عمدتاً توسط تب چنجر ایجاد می شود . اساس کار تب چنجر بر تغییر نسبت تبدیل ترانس استوار است . بدین ترتیب که با انشعاباتی که در سیم پیچ فشار قوی تعبیه می گردد تعداد دور سیم پیچ را تغییر داده و سبب تغییر ولتاژ خروجی ترانس می گردد .

تپ چنجرها بطور گسترده ای برای کنترل ولتاژ شبکه در سطوح مختلف ولتاژی بکار گرفته می شوند . معمولاً کنترل ولتاژ در محدودة %15 +_ مقدور است . ولتاژ هر پله تب چنجر عموماً بین 1 تا 5/2 درصد تغییر می کند انتخاب مقدار کم برای پله ها سبب افزایش تعداد تپ ها می گردد و انتخاب مقدار بالا برای هر پله باعث عدم امکان تنظیم دقیق ولتاژ مورد نظر می گردد .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ترانسفورماتورها

دانلود حل المسائل حرارت و ترمودینامیک پیام نور

اختصاصی از فایلکو دانلود حل المسائل حرارت و ترمودینامیک پیام نور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود حل المسائل حرارت و ترمودینامیک پیام نور


دانلود حل المسائل حرارت و ترمودینامیک پیام نور

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود حل المسائل حرارت و ترمودینامیک پیام نور


تشریح کامل مسائل حرارت و ترمودینامیک
بر اساس کتاب زیمانسکی

نوشته: زیمانسکی - دیتمن

فایل : pdf

تعداد صفحات : 198


دانلود با لینک مستقیم


دانلود حل المسائل حرارت و ترمودینامیک پیام نور

دانلود نقشه اتوکد شهر اهواز و روستاهای اطراف آن

اختصاصی از فایلکو دانلود نقشه اتوکد شهر اهواز و روستاهای اطراف آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود نقشه اتوکد شهر اهواز و روستاهای اطراف آن


دانلود نقشه اتوکد شهر اهواز و روستاهای اطراف آن

در این بخش فایل اتوکد بی نظیر شهر اهواز و روستاهای اطراف آن برای دانلود قرار داده شده است. این نقشه توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان ، با مقیاس 24000: 1 ترسیم گردیده است و جدید‌ترین، دقیق‌ترین و کامل ترین نقشه اتوکد شهر اهواز محصوب می‌گردد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود نقشه اتوکد شهر اهواز و روستاهای اطراف آن

دانلود تحقیق درباره سیمان استخوان

اختصاصی از فایلکو دانلود تحقیق درباره سیمان استخوان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق درباره سیمان استخوان


دانلود تحقیق درباره سیمان استخوان

سیمان استخوان

دراین تحقیق برخی مقالات که از سال 1996 به بعد در ارتباط با سیمان های استخوان مختلف ارائه شده است مورد بررسی قرار گرفته اند.

به طور کلی چهار نوع سیمان استخوان برای کاربردهای ارتوپدی و دندانپزشکی موجود است که دو تاپایه پلیمری و دوتای دیگر سرامیکی دارند که عبارتند از:

  • سیمان های اکریلیکی یا سیمان های با پایه پلی متیل متاکریلات PMMA))
  • سیمان های با پایه پلی پروپیل فومریت (PPF)
  • سیمان های فسفات کلسیم (CPBCS)
  • سیمان های گلاس یونومر (glass inomer)

هر کدام از این چهار نوع سیمان خود دارای ترکیبات و فرمولاسیونهای متفاوت بوده که هر کدام خواص مختلف با یکدیگر دارند.

سیمان استخوان PMMA برای کاربردهای کلینیکی وبه منظور  اطمینان از تثبیت عضو مصنوعی مفصل  در تعویض مفصل ران و زانو مصرف شده است. سیمان استخوان در اصل از پودر پلی متیل متاکریلات و مایع  مونومرمتیل متاکریلات تهیه می شود.

 

بخش مایع (20 میلی لیتر)

 

متیل متاکریلات (مونومر)

4/97 درصد حجمی

ان وان دی متیل پلی تولوئیدن

6/2 درصد حجمی

هیدورکئینون

1575 قسمت در میلیون

 

بخش پودر جامد (40 گرم)

 

پلی متیل متا کریلات

15 درصد وزنی

کوپلیمر متیل متاکریلات - استیرن

75 درصد وزنی

باریم سولفید

10 درصد وزنی

دی بنزوئیل پراکسید

درحد بسیار اندک

هیدور کئینون از پلیمریزاسیون سریع جلوگیری می کند. پلیمریزاسیون سریع تحت شرایط خاصی به وقوع می پیوندد. مثلاً قرار گرفتن  در معرض نور بالارفتن درجه حرارت و امثال آن می تواند سبب پلیمریزاسیون نابهنگام شود.

ان وان دی متیل- تولوئیدین برای ترویج یا شتاب بخشیدن عملیات اصلاح  سازی سرد به ترکیب نهایی اضافه می شود. (عامل پخت cold curing). واژه اصلاح سازی سرد به این منظور به کار می رود که تفاوت شرایط اجرای عملیات باوضعیت کار در دمای بالا و فشار زیاد  (مثل روش قالب گیری تحت فشار و دمای بالا جهت ساخت اجزاء دندانی در دندانسازی ها) مشخص  گردد. قسمت مایع از طریق گذراندن از صافی به خوبی سترون می شود. بخش جامد ماده نیز پودری سفید و بسیار ریز است.

هنگامی که پودر و مایع با یکدیگر مخلوط می شوند مایع مونومر از طریق فرایند پلیمریزاسیون اضافی، عمل پلیمریزاسیون را انجام می دهد. دی بنزوئیل پراکسید که نقش فعال کننده را به عهده دارد با پودر مخلوط شده و با مونومر واکنش انجام می دهد تا یک رادیکال مونومر را تشکیل دهد. این رادیکال مونومر سپس به مونومر دیگری هجوم می برد تا یک رادیکال دیمر تشکیل دهد. فرایند  ادامه می یابد  تا مولکولهای زنجیر- طویل تولید شود. مایع مونومر سطح ذرات پودر پلیمر را خیس می کند و آنها را پس از پلیمریزاسیون به یکدیگر مرتبط و متصل می سازد و یک حالت خمیری به وجود می آید که به حفره تزریق می شود. و پوتوز روی سیمان همانند شکل (1) جداداده می شود.

خواص سیمان استخوان می تواند توسط عوامل داخلی و خارجی تحت تأثیر قرار  گیرد که شامل:

عوامل داخلی :

ترکیب مونومر و پلیمر

اندازه، شکل و توزیع ذرات پودر : درجه پلیمریزاسیون

نسبت مایع به پودر

عوامل خارجی

محیط مخلوط کردن: درجه حرارت ، رطوبت، نوع ظرف

روش مخلوط کردن: آهنگ و تعداد زدن با همزن (کاردک)

محیط اصلاح سازی: درجه حرارت، رطوبت، فشار، سطح تماس، (بافت، هوا، آب و.)

مهمترین عامل تعیین کننده خواص سیمان استخوان اکریلیکی را می توان تخلخل ایجاد شده در خلال عملیات اصلاح سازی دانست، حفره های بزرگ (با قطر چند میلیمتر) سبب تضعیف خواص مکانیکی می شود. بخار مونومر و هوای محبوس شده در خلال مخلوط کردن دو دلیل بروز تخلخل در مخلوط است . با استفاده از اعمال خلاء و قرار دادن مخلوط مونومر و پودر تحت نیروی گریز از مرکز (سانتریفوژ) خلال مخلوط کردن می توان تخلخل را کاهش داد. در هر حال هر دو روش مذکور معایبی را مثل دشواری مخلوط کردن هنگامی که خلاء اعمال می شود و جدایش اجزاء مخلوط وقتی که نیروی گریز از مرکز به کار می رود و دربر دارد و گذشته

از آن نیاز به تجهیزات اضافی نیز وجود دارد. تخلخل همچنین می تواند با کاهش دمای تولید شده حین پلیمریزاسیون کاهش یابد.(1)

به طور کلی وظیفه اصلی سیمان توزیع تنش روی نواحی تماس بین استخوان و پروتز است در واقع به عنوان یک فاز بینابین پروتز فلزی با مدول بالا و استخوان است. و برای انتقال و توزیع بارهای وزن بدن و بارهای سیکلی به خاطر حرکت های حین راه رفتن از پروتز به استخوان به کار می رود.(17). مونومرهای اکریلیکی بسیار واکنش پذیر بوده و حین پلیمریزاسیون گرمای زیادی آزاد می کند. میزان آستانه  (حد) برای آسیب حرارتی بافت، در اطلاعات مستند در محدده زیر  تا بالای  برای استخوان  می باشد. دانسته شده است که اکریلیک  سبب مرگ سلولهای استخوان در محل کاشت به خاط گرمای پلیمریزاسیون یا اثرات موضعی منومر متیل متا کلریلات که از مواد خارج می شود، می شود. سمی بودن اثر دیگر در زمان کاشت می باشد که شامل ارگانهای مثل شش و قلب می شود. برخی تغییرات تنفسی قلب در بشر و حیوانات آزمایشی تشریح شده و عمدتاً به خاطر اثرات گردش منومر متیل متا کریلات است. (15)

شامل 44 صفحه فایل word قابل ویریاش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق درباره سیمان استخوان

دانلود سلوشن حل مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ s3653 با باطری با لینک مستقیم

اختصاصی از فایلکو دانلود سلوشن حل مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ s3653 با باطری با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع:

دانلود سلوشن حل مشکل روشن نشدن گوشی  سامسونگ  s3653  با باطری با لینک مستقیم

 

 

میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


دانلود سلوشن حل مشکل روشن نشدن گوشی سامسونگ s3653 با باطری با لینک مستقیم