فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

امام مهدی(عج) در کتب مقدس پیشینیان

اختصاصی از فایلکو امام مهدی(عج) در کتب مقدس پیشینیان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

امام مهدی(عج) در کتب مقدس پیشینیان


امام مهدی(عج) در کتب مقدس پیشینیان

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات27

 

فهـرست مطالب
عنــوان صفحه
مقدمه پ
امام مهدی(عج) در کتب مقدس پیشینیان 1
امام مهدی (عج) از نظر قرآن و احادیث اسلامی 4
مشخصات تشکیل دهنده حکومت واحد جهانی 9
غیبت و فلسفه ی آن 13
علت غیبت 15
کیفیت قیام مهدی (عج) 19
جهان بعد از ظهور مهدی (عج) 21
انتظار فرج 23
منابع و مآخذ 25

 

مقـدمـه
امام زمان (عج) به عنوان دوازدهمین امام ما شیعیان به شمار می آید که هنوز در غیبت کبری به سر می برند و از چشم ما دور می باشند.
امام مهدی (عج) ظهور نخواهد کرد مگر هنگامی که همه ی مردم خوب باشند یعنی اعمال رفتار و کردار آن ها خداپسندانه باشد و یا هنگامی که همه ی مردم بد باشند یعنی اعمال رفتار و کردار آن ها خداناپسندانه باشد ، در این هنگام امام زمان با یاران خودش ظهور خواهد کرد و انسان های خوب به جایگاه ابدی خود یعنی بهشت و انسان های بد به جهنم خواهند رفت .
همه ما دست به دعا بر می داریم و از خدای متعال می خواهیم که هر چه زودتر ظهور امام زمان (عج) را نزدیکتر گرداند تا جهان از بدی پاک شود .
امام مهدی (عج) در کتب مقدس پیشینیان
مساله تشکیل حکومت جهانی واحد و برخورداری جهانیان از یک برنامه کامل حق و عدل ، موضوعی نیست که خاص اسلام و مسلمانان و خصوصاً شیعیان باشد . بلکه مطلبی است که اهل ادیان عموما بدان باید اعتراف داشته باشند ، زیرا در کتب مورد پذیرش و قبول آنان دربارة این مساله مهم بکنایاتی قریب بتصریحات وقوع این حادثه عظیم و بی نظیر در تاریخ بشری بشاراتی ذکر گردیده که ما برای نمونه به بیان برخی از آنها اکتفا می کنیم .
بنا به نوشته ابوریحان بیرونی در کتاب تحقیق ماللهند در کتب مذهبی هندوان قریب به این مضامین درباره حکومت جهانی قائد عظیم الشان الهی یعنی امام عصر (ع) مطالبی ذکر گردیده است :
« در اواخر جنگ چهارم ( دوران چهارم ) مردم روی زمین به فساد گرائیده و بیشترشان کفر ورزیده و مرتکب گناهان بسیار می شوند و فرومایگان به نامداری رسیده و بسان گرگ درنده به جان دیگران می افتند و هرچه را که بدست بیاورند به یغما می برند . کاهنان و روحانیان هم مانند آنها فاسد می گردند و اکثریت با دزدان می شود و مردم پرهیزکار و پارسا همه جا مورد تحقیر و اهانت قرار می گیرند . آنگاه "برهمن کلا" ( یعنی روحانی نیرومند ) شمشیر آخته و با نیروی مقاومت ناپذیر مفسدان را از میان بر می دارد و زمین را از پلیدیها پاک می سازد و نیکان و پاکان را باقی می گذارد تا به تناسل ادامه دهند . »
در میان آثار زردتشتیان نیز به مطلبی برخورد می نماییم که می تواند مددکار خوبی در دریافت وقوع حکومت حق و عدل برای ما باشد .
سرگرد اورنگ در کتابی تحت عنوان «یکتاپرستی در ایران قدیم» مطالبی را در این مورد ذکر نموده که خلاصه قسمتی از آنرا ذیلاً می آوریم :
" همانطوریکه در همه ادیان به ظهور موعود آخرالزمان وعده داده شده است ، در آئین ایران باستان نیز به آمدن چنین موعودی تحت عنوان "سوشیانس پیروزگر" خبر داده شده که با ظهور او مرده ها زنده می گردند و رستاخیز برپا می گردد . بعلاوه آنچه از اوستا بر می آید و مفسرین در این باره نوشته اند اینست که جنگ دائمی بین سپنتا مینو و انگره مینو یعنی راستی و دروغ پایان نمی پذیرد مگر اینکه سوشیانس پیروزگر ظاهر شود و راستی و درستی را در سراسر جهان حکمفرما نماید . نکته ای که به نظر جالب می آید اینست که زردتشتیان دعایی بنام دعای زود آمدن سوشیانس دارند . ضمناً باید متذکر شد که با آمدن وی عدل و داد در پهنه گیتی گسترده خواهد شد ، بعد از آنکه جهان سراسر در ظلم و جور و جنایت فرو رفته باشد "
در کتب مقدسه ادیان قبل از اسلام منجمله تورات و انجیل بشارات فراوانی دربارة حکومت امام عصر(ع) و سرانجام این جهان می خوانیم و چه بهتر که سخن خود را در این مورد با دلالت آیه ای از آیات قرآن مقدس شروع نماییم :
و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکران الارض یرثها عبادی الصالحون ( انبیاء ـ 105 )
پس با این دلالت نخست به سراغ زبور داوود یا مزامیر داوود می رویم تا ببینیم این وعدة الهیه بچه صورتی در آن کتاب بیان گردیده است :
" به سبب شریران خویش را مشوش مساز .. زیرا که مثل علف بزودی بریده می شوند .. و بر خداوند توکل نما و نیکویی بکن … زیرا که شریران منقطع خواهند شد و اما منتظران خداوند وارث زمین خواهند بود ، هان بعد از اندک زمانی شریر نخواهد بود و اما حلیمان وارث زمین خواهند شد و از فراوانی و سلامتی متلذذ خواهند گردید … شریران شمشیر را برهنه کرده و کمان را کشیده اند مسکین و فقیر را بیندازند و راست روان را مقتول سازند ، شمشیر ایشان به بدن خودشان فرو خواهد رفت و کمانهای ایشان شکسته خواهد شد … زیرا که بازوهای شریران شکسته خواهد شد و اما صالحان را خداوند خلاصه و ماحصل این آیات که از عهد قدیم مزامیر داوود نقل شد اینکه زمین از آن صالحان خواهد گردید و بالاخره شریران و بدکاران از بین خواهند رفت .


دانلود با لینک مستقیم


امام مهدی(عج) در کتب مقدس پیشینیان

دانلود روش ترمیم سریال null گوشی و تبلت های LENOVO با mtk به روشی ساده با لینک مستقیم

اختصاصی از فایلکو دانلود روش ترمیم سریال null گوشی و تبلت های LENOVO با mtk به روشی ساده با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع:

دانلود روش ترمیم سریال null گوشی و  تبلت های LENOVO  با mtk به روشی ساده  با  لینک مستقیم

 

 

 

Image result for lenovo mobile logo

 

میتوانید فایل آموزشی این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


دانلود روش ترمیم سریال null گوشی و تبلت های LENOVO با mtk به روشی ساده با لینک مستقیم

مقایسه زمان امام حسین و زمان امام صادق

اختصاصی از فایلکو مقایسه زمان امام حسین و زمان امام صادق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقایسه زمان امام حسین و زمان امام صادق


مقایسه زمان امام حسین و زمان امام صادق

مقایسه زمان امام حسین و زمان امام صادق

23 صفحه

فاصله این دو عصر نزدیک یک قرن است . شهادت امام حسین در سال 61 هجرى است و وفات امام صادق در سال 148 , یعنى وفاتهاى این دو امام هشتاد و هفت سال با یکدیگر تفاوت دارد . بنابراین باید گفت عصرهاى این دو امام در همین حدود هشتاد و هفت سال با همدیگر فرق دارد . در این مدت اوضاع دنیاى اسلامى فوق العاده دگرگون شد . در زمان امام حسین یک مسئله بیشتر براى دنیاى اسلام وجود نداشت که همان مسئله حکومت و خلافت بود , همه عوامل را همان حکومت و دستگاه خلافت تشکیل مى داد , خلافت به معنى همه چیز بود و همه چیز به معنى خلافت , یعنى آن جامعه بسیط اسلامى که به وجود آمده بود به همان حالت بساطت خودش باقى بود , بحث در این بود که آن کسى که زعیم امر است کى باشد ؟ و به همین جهت دستگاه خلافت نیز بر جمیع شؤون حکومت نفوذ کامل داشت . معاویه یک بساط دیکتاتورى عجیب و فوق العاده اى داشت , یعنى وضع و زمان هم شرایط را براى او فراهم داشت که واقعا اجازه نفس کشیدن به کسى نمى داد . اگر مردم مى خواستند چیزى را براى یکدیگر نقل کنند که بر خلاف سیاست حکومت بود , امکان نداشت , و نوشته اند که اگر کسى مى خواست حدیثى را براى دیگرى نقل کند که آن حدیث در فضیلت على ( ع ) بود


دانلود با لینک مستقیم


مقایسه زمان امام حسین و زمان امام صادق

دانلود گزارش کارآموزی شرکت تعاونی کشاورزی

اختصاصی از فایلکو دانلود گزارش کارآموزی شرکت تعاونی کشاورزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی شرکت تعاونی کشاورزی


دانلود گزارش کارآموزی شرکت تعاونی کشاورزی

 

مشخصات این فایل
عنوان: شرکت تعاونی کشاورزی
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 30

این گزارش کارآموزی درمورد شرکت تعاونی کشاورزی می باشد .

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از  گزارش کارآموزی شرکت تعاونی کشاورزی

قوه نامیه بذر:
منظور از قوه نامیه بذر همان خاصیت زنده بودن بذر است که از طریق شمارش جوانه های زده شده در صد بذر بدست می آید.
عوامل و دلایل زیادی هستند که بر میزان جوانه زنیبذر موثرند ولی مهمترین دلایلی که بر قوه نامیه بذر اثر می گذارند عبارتند از:

  • سرعت جوانه زنی: یعنی بذر ممکن است جوانه بزند ولی مدت زمانی که طول می کشد تا گیاهچه خارج شود اگر طولانی باشد مطلوب نیست. هر چه مدت زمان جوانه زنی بیشتر طول بکشد امکان حمله آفات و بیماری خاکزی به گیاهچه افزایش می یابد. همچنین مزرعه از سبر یکنواختی بر خواردار نخواهد بود. بنابراین هر چه زمان یا سرعت جوانه زدن بیشتر باشد برای ما مطلوب تر خواهد بود. (سرعت جوانه زنی مطلوب این است که بذرها بتوانند در نصف مدت لازم برای جوانه زدن سبز نمایند) در این صورت سبز مزرعه یکنواخت، پوشش گیاهی همسان و ابتلاع به بیماری خاک در جوانه کاهش می یابد.
  • توان رویش بذر: یک بذر ممکن است جوانه بزند ولی توان یا نیروی خروج از خاک را نداشته باشد و یا در شرایط سخت نتواند بخوبی سبز کند بنابراین
  • سبز شدن در آزمایشگاه ملاک خوبی نیست و باید توان نیروی بذر برا ی سبز شدن تحت شرایط شبیه به مزرعه نیز آزموده شود......(ادامه دارد)

زمان کاشت گندم:
زمان کاشت گندم بستگی به منطقه آب و هوائی دارد. بر حسب مشاهدات طولانی کشت گندم پائیزه باید موقعی شروع گردد که درجه حرارت هوا c 15-13 بوده و موقعی پایان یابد که درجه حرارت هوا به c9-8 کاهش نموده باشد. گندم پائیزه بایدقبل از ورود به مرحله زمستان حدود 50-40
روز رویش کرده باشد و در این مدت میانگین درجات حرارت روزانه بیش از c5 باشد. گندم در این مدت زمان 50-40روز نیاز به مجموعا c500 گرمای بیش از صفر دارد. بر قراری تاریخ کاشت باید طوری تنظیم شود که گندم در شروع سرمای زمستان به اندازه کافی رشد کرده باشد.
بطور کلی گندم پائیزه باید موقعی کشت گردد که گرمای تابستان تمام شده و سرمای زمستان هم هنوز شروع نشده. کشت بسیار زود گندم باعث کاهش تولید آن خواهد گردید، گیاهان در پائیز و قبل از رسیدن زمستان بسیار زیاد توسعه می یابند و به همین دلیل نسبت به درجات پائین حساس خواهند بود. درجات حرارت بالا در ابتدای رویش باعث می گردد که در نزدیکی سطح خاک گره انشعاب تشکیل گردد که در نتیجه یخبندان و سرمای زمستان تاثیر منفی بر روی گیاهان خواهد گذاشت. روی هم رفته کشتهای زود باعث تشدید خوابیدگی و هجوم آفات می گردد.
گندم پائیزه اگر دیر کشت گردد تاثیرات منفی بر روی عملکرد خواهد گذاشت......(ادامه دارد)

ازت:
میزان مصرف کود از ته در گندم kg 75-50 ازت خالص در هکتار است.
مهمترین کودهای ازته عبارتند از:

  • سولفات آمونیم: این ترکیب از آمونیاک و اسید سولفوریک بدست می آید.

این کود اسیدزا است یعنی وقتی به خاک اضافه شود خاک را تا حدودی به سمت اسیدی شدن پیش می برد. این کود به عنوان بهترین کود شیمیائی ازته برای خاکهای قلیائی و آهکی در ایران معرفی شود، زیرا هم اسیدزا است و هم مقداری گوگرد دارد که یک عنصر غذائی بحساب می آید. چون ازت این کود به صورت آمونیوم (NH4)می باشد. بنابر این با روش تبادلی به رسها متصل شده و در نتیجه کمتر از کودهای دیگر از خاک شسته می شود.
سولفات آمونیم دارای حدود 21% ازت و 24% گوگرد است. از نظر قیمت واحد ازت یکی از گرانترین کودهای ازته به حساب می رود. ولی با توجه به مزایائی که دارد مقدار قابل توجهی از آن در ایران مصرف می شود.
2- اوره: این کود از ترکیب آمونیاک و گاز کربنیک در شرایط خاص تولید می شود. در صد ازت این کود بیش از 2 برابر ازت سولفات آمونیم است. ولی قیمت آن حدودا 5/1 برابر آن است. بنابراین اوره از نظر قیمت واحد ازت مناسب ترین کود ازته محسوب می شود. این کود در خاک در اثر آبگیری یا هیدرولیز تولید کربنات آمونیوم نموده و آمونیوم حاصله می تواند مستقیما مورد استفاده گیاه قرار گیرد. همچنین می تواند توسط موجودات ذره بینی.....(ادامه دارد)

کود پتاسه:
میزان مصرف این کود در گندم kg/he 50-40 به صورت پتاس خالص(k2O) می‌باشد. مهمترین کودهای پتاسه عبارتند از:

  • کلرور پتاسیم: نیاز گیاه برای کلر به عنوان یک عنصر غذائی بسیار ناچیز بوده و افزودن ترکیب کلرور (کلراید) به خاک به ویژه در خاکهایی که در مرز شوری قرار دارند ممکن است سبب بروز علائم سوختگی و عوارض دیگری شوند،گر چه مقدار کلری که از طریق افزایش کود پتاسی به خاک اضافه می شود بسیار کم بوده و هیچ گونه تغییری در خاکهای معمولی ایجاد نمی کند.
  • سولفات پتاسیم: سولفات به عنوان ماده مغذی برای گیاه بطور قابل توجهی مد نظر بوده است. نیاز به سولفات در خاکهای نواحی خشک که میزان گچ در آنها نسبتا زیاد کمتر مشاهده می شود با وجود این در خاکهای نواحی مرطوب

مصرف سولفات پتاسیم ترجیح داده می شود. با توجه به موارد ذکر شده و این که افزایش کلراید پتاسیم به خاک سبب بروز عوارض نامطلوب در کیفیت برخی .....(ادامه دارد)

تغذیه کلزا:
برای تولید 3 تن دانه کلزا مقادیر کودی ذیل مورد نیاز است.

  • 150 کیلوگرم در هکتار ازت خالص (N)
  • 70 کیلوگرم در هکتار فسفر خالص (P2O5)
  • 100 کیلوگرم در هکتار پتاس خالص (K2O)

به منظور استفاده بهینه گیاه از کود ازته بهتر است آن را در اختیار گیاه قرار داد. به این صورت که  ازت در هنگام کاشت به صورت 100 کیلوگرم اوره و یا در صورت استفاده از کود دی آموینوم فسفات (این کود فسفره دارای 18 درصد ازت میباشد) تنها 50 کیلوگرم اوره استفاده شود در صورتی که کود سولفات آمونیوم در دسترس میباشد بهتر است به جهت نیاز زیاد کلزا به جای اوره از کود سولفات آمونیوم (دو کیسه 50 کیلوگرمی کود سولفات آمونیوم معادل یک کیسه 50 کیلوگرمی اوره میباشد) استفاده شود.
دیگر کود ازته (100 کیلوگرم اوره) در قبل از شروع ساقه رفتن (پایان فصل سرما) و  آخر (100 کیلوگرم اوره) قبل از شروع گلدهی (انتهای مرحله تشکیل غنچه های گل) استفاده شود......(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب گزارش کارآموزی شرکت تعاونی کشاورزی

تاریخچه سازمان:
نمودار سازمانی و تشکیلات:
نوع محصولات تولیدی یا خدمات:
برنامه های آینده کار آموز:
گندم: triticum spp
عملیات تهیه زمین:
خاک:
ویژگیهای بذر:
خلوص بذر:
قوه نامیه بذر:
تراکم بوته:
میزان مصرف بذر:
فواصل میان ردیفها:
عمق کاشت:
زمان کاشت گندم:
بیماریهای بذر
تغذیه گندم:
ازت:
کود فسفر:
کود پتاسه:
زمان مصرف کودهای شیمیایی
جو: Hordeum Vulgar
خاک:
ویژگیهای بذر جو:
میزان بذر:
زمان کاشت:
روش کاشت جو:
عمق کاشت:
بیماریهای بذر:
تغذیه جو:
کلزا:
آماده سازی زمین و کاشت:
ارقام مناسب کلزا:
خاکهای مناسب کلزا:
خصوصیات بذر کلزا:
میزان بذر:
عمق کاشت:
زمان کاشت:
تغذیه کلزا:
آبیاری کلزا:
کنترل علف هرز:

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی شرکت تعاونی کشاورزی