فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پیشبینی نتایج درمان و بررسی طولی در کودکان مبتلا به اوتیسم تحت درمان رفتاری شدید

اختصاصی از فایلکو پیشبینی نتایج درمان و بررسی طولی در کودکان مبتلا به اوتیسم تحت درمان رفتاری شدید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی: پیشبینی نتایج درمان و بررسی طولی در کودکان مبتلا به اوتیسم  تحت  درمان رفتاری شدید

موضوع انگلیسی: Prediction of treatment outcomes and longitudinal analysis in children with autism undergoing intensive behavioral intervention

تعداد صفحه: 10

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2013

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: پیش بینی نتیجه یک جزء مهم از برنامه ریزی درمان و پیش آگهی است. با این حال، پیش بینی قابل اعتماد از مداخله رفتاری فشرده (IBI) به وضوح مشخص نشده است. IBI یک رویکرد مبتنی بر شواهد به آموزش سیستماتیک مهارتهای زندگی علمی، اجتماعی، کلامی، و روزانه به افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم است. ترکیب تجزیه و تحلیل طولی به مطالعات نتیجه IBI ممکن است به شناسایی پیش بینی نتیجه ارزش بالینی کمک کند. بیست و چهار کودک مبتلا به اوتیسم به طور متوسط ​​دو سال از IBI و زبان های تکمیل شده، مهارتهای زندگی روزمره، شناختی و ارزیابی موتور (آموزش های اولیه دستاورد مشخصات و انجام آموزش مشخصات، آزمایش های تشخیصی، نسخه 3) هر شش ماه قرار گرفتند. ما با استفاده از تجزیه و تحلیل چند سطحی برای شناسایی عوامل بالقوه طولی شامل جنس، سن، شدت مداخله، مدت زمان مداخله، مداخله در زمان کل، و عملکرد قبل از مداخله. نتایج نشان داد که مجموع مدت زمان مداخله، قبل از مداخله عملکرد و سن ایجاد می شود، بیشترین افزایش در خوبی از مناسب از مدل های چند سطحی طولی. تجزیه و تحلیل طولی یک استراتژی امیدوار تحلیلی برای شناسایی عوامل قابل اعتماد از نتایج بالینی IBI است.


دانلود با لینک مستقیم


پیشبینی نتایج درمان و بررسی طولی در کودکان مبتلا به اوتیسم تحت درمان رفتاری شدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد