فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله با عنوان ارائه مثلث جادویی از نقش اخلاق در کسب و کارهای کارآفرینانه

اختصاصی از فایلکو مقاله با عنوان ارائه مثلث جادویی از نقش اخلاق در کسب و کارهای کارآفرینانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان ارائه مثلث جادویی از نقش اخلاق در کسب و کارهای کارآفرینانه که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت ، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.

سال برگزاری:1389

محل برگزاری:شیراز

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

 

چکیده

کارآفرینی نیروی محرک اصلی رشد و توسعه اقتصادی کشورهاست و اخلاق، عبارت از قواعد و مؤلفه هایی است که ملاک انجام هر فعالیتی به شیوه ای قابل قبول قرار می گیرند. علی هذا، در مقاله حاضر با هدف بررسی نقش اخلاق در کارآفرینی، ضمن مرور مستند ادبیات موضوعی مربوط به کارآفرینی و اخلاق، با استفاده از منابع و کنکاش در مبانی نظری دو مقوله کارآفرینی و اخلاق با تأکید بر اخلاق کارآفرینی و ارتباط بین آنها به بررسی سه بعد پرداختیم، و درباره چگونگی ارتباط و تعامل بین لزوم اخلاق در کارآفرینی مطالعه لازم صورت گرفت؛ بدین صورت که ابتدا درباره نحوه شکل گیری مقوله کارآفرینی، سپس در خصوص اخلاق کارآفرینی و روابط بین آنها مروری کردیم بر چندین روش پژوهشی مرتبط، تفسیری گسترده و شناسایی فروض مربوط و جمع بندی موضوعات کلیدی و در پایان مقاله، موارد مذکور جمع بندی شده، بحث و نتیجه‌گیری، و پیشنهادات مرتبط با آن جهت پیگیری تحقیقات در آینده ارائه شده است.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله با عنوان ارائه مثلث جادویی از نقش اخلاق در کسب و کارهای کارآفرینانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد