فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت روشهای طراحی وتولید صنعتی.PPT

اختصاصی از فایلکو پاورپوینت روشهای طراحی وتولید صنعتی.PPT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 70 صفحه

به نام حق روشهای طراحی وتولید صنعتی آکوستیک فهرست: 1- تعریف آکوستیک 2- تولید صدا 3-پدر آکوستیک ایران 4- آکوستیک در طراحی سالن های سخنرانی 5-آکوستیک خارجی 6-آکوستیک داخلی 7- سقف ها ،دیوارها،پارتیشن ها 8-عایق های صوتی و ویژگیهای آن 9- عایق های آکوستیکی آکوستیک Acoustic) )چیست؟
فضاهای نمایشی باید در برابر کلیه نوفه‌های خارجی ناشی از صدای هواپیما، ترافیک و همهمه افراد در سالن انتظار، عایق باشند و دستگاه‌های مکانیکی به گونه‌ای طراحی شده باشند که سطح نوفه‌ای که در داخل سالن نمایش ایجاد می‌شود از یک حد خاص تجاوز نکند.
برای برنامه‌های نمایشی زنده، در صورتیکه حداکثر تعداد تماشاگران 200 نفر باشد لزومی به استفاده از دستگاه‌های تقویت صدا نیست و در صورت کاهش فاصله متوسط بین تماشاگران و بازیگران استفاده از تمهیدات اکوستیکی برای نمایشنامه‌های معمولی برای نمایشنامه‌های معمولی رضایتبخش می‌باشد آکوستیک : علوم مربوط به صدا وشنوایی رادر اصطلاح اکوستیک می نامند . شاخه ها: اکوستیک ساختمانی و سالن ها ، اکوستیک مولکولی ، نوفه ( نویز ) اکوستیک هوایی ،اکوستیک فیزیکی هدف از اکوستیک ساختمانی : از بین بردن صداهای زاید و مزاحم ( نویز ) در سالن ها وساختمان ها و ایزوله سازی صوتی سالن و ساختمان تولید صدا: وقتی به جسمی جامد ضربه وارد می کنیم ، تولید صدا می کند.
در اثر ارتعاش هوا یا در اثر ضربه مکانیکی ایجاد می شود . 1 – خوش آیند ( موسقی ) البته همیشه شنیدن موسقی خوش ایند نیست . 2 – ناخوش آ یند( صداهای مزاحم ) .
آ یا فقط صدا به وسیله هوا انتقال می یابد : علاوه بر آ زمایش های مربوط به هوا ، جامدات و مایعات نیز برای صوت ناقل خوبی هستند. بعضی از مواقع گذشتن صدا از جامدات بهتر از هوا است .
مانند صدای قطار که از ریل به گوش می رسد. برای ایزوله کردن: ( گچ ) ( چوب) ( دو جداره کردن ) ( ضخامت ) ( فاصله هوایی) ( تخلخل) بااستفاده از مجموعه مواد وتکنولوژی هایی درساخت ( دیوار ها ، کف ، سقف) می توان میزان انعکاس صدارا به میزان دلخواه تنظیم ومانع از خروج صدا به داخل یا بیرون شد.
پدر آکوستیک ایران: آقای دکتر لیاقتی که به حق پدر علم آکوستیک ایران لقب گرفتند.
ایشان ضمن سالها تدریس آکوستیک در معماری در دانشگاه علم و صنعت ایران به تربیت شاگردانی همت گمارده که اینک خود هر یک جایگاهی والا در عرصه هنر و فن معماری دارند.
از جمله کارهای معتبر استاد اصلاح کیفیت آکوستیکی تالار وحدت و طراحی آکوستیک فرهنگسرای نیاوران و استودیوهای رادیویی میدان آرک و تالار اندیشه و فرهنگسرای ارسباران و مجموعه فرهنگی سعد آباد و تالار دور حرم مطهر امام رضا و مدرسه دارالشفاء قم و مدرسه امام خمینی ره در قم و مدرسه نیکان و سالن کنفرانس دانشگاه های شیراز، ارومیه، مازندران و تبریز است.
آکوستیک در طراحی سالنهای سخنرانی                               ACOUSTICS IN DESIGNING SPEECH ROOMS                                                AMBIENT NOISE LEVEL ASSESSMENT به طور کلی، عوامل و فاکتورهای متعددی می توانند در قابلیت فهم گفتار در سالنهای سخنرانی موثر واقع شوند که از آن جمله می توان موارد زیر را نام برد:  رعایت حد مجاز نوفۀ زمین  ارزیابی و به کارگیری جذب آکوس

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت روشهای طراحی وتولید صنعتی.PPT
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد