فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درمورد اعتماد به نفس و راه‌های تقویت آن

اختصاصی از فایلکو پاورپوینت درمورد اعتماد به نفس و راه‌های تقویت آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 52 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

اعتماد به نفس و راه‌های تقویت آن

تعاریف

نفس

اعتماد به نفس

راه‌های تقویت اعتماد به نفس

نفس چیست؟

الف: اصل بر خیر است و بیماری عارضی است

ب: اصل بر شر است و نیکی میهمان زود گذر است

ج:خیر و شر هر دو در آدمی وجود اساسی و ذاتی دارند

عزت نفس چیست؟

ارزش و بهائی که من برای خودم قائل هستم.

باور و تصوّر من از خودم.

شناخت نهائی فرد از خود.

من با پشتوانه انرژی عظیم خود کارهای بزرگی انجام میدهم که اثرات اجتماعی و عرفانی مهمی دارد


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درمورد اعتماد به نفس و راه‌های تقویت آن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد