فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره مکانیک

اختصاصی از فایلکو مقاله درباره مکانیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 37

 

فشردگی ناحیه از 5/1 تا 5/4 در مسیر X از 0/5- تا 0/7- در مسیر y مشخص می باشند. نقاط صحیح در جدول زیر آمده اند.

طراحی پیوستگی 6 کانونی برای افزایش میدان قابل حمل از یک موقعیت میانی در صفحه برای موقعیت پایانی در مقابل دیواره صورت گرفته است.

 

، معادله ای را نشان می دهد که در موقعیت ناگهانی در طول مسیر مور نیاز دارای 4 کانون می باشد. بر اساس توسعه هم ریشه ها در این بخش 60 کانون برای حمل میدان در طول مسیر بدون چرخش میدان طراحی شده است.

3.6 – یک ژنراتور حرکتی 6 کانونی برای حرکت کوتاه به بالای ماشین در عرض گاراژ طراحی شده است. شکل p3.6 نشان می دهد که 4 کانون قابل قبول ایجاد شده تا موقعیت های زیر از ایجاد حرکت را نشان دهد.

 

استفاده از این قسمت به توسعه و پیشرفت راه حل شما کمک خواهد کرد.

 

3.7- 6 ارتباط 0 تقریبا با ساختار دوبل با استفاده از تمام اجزاء بر اساس معادله کانونی شکل P3.7 a طراحی شده است. توجه کنید که نقطه چین ها منظم می باشد و دارای دو بخش چرخش هستند. رابط بیرونی باید دارای ؟؟ زاویه 150 در حالی ه با انتقال حداقل زاویه در بیرون 650 است باشد.

 

3.8- طرح پیوستگی 6 کانونی با پیوست های چرخشی برای ایگزینی برآمدگی ساختار دوبل انجام شده است. زاویه بیرونی باید 200 نوسان داشته باشد در حالی که دو دوره تقریبی توقف باید 350, 1000 از رابط درونی باید چرخشی باشد. شکل 3.8 p نشان می دهد که مسیر اولیه پیوستگی 4 کانونی با هم با 5 نقاط صحیح و زمان بندی درونی چگونه می باشد

.

A- معادله مسیر 4 کانونی با زمان مشخص برای نقاط صحیح به وجود آمده است( اگر شما بخواهید برای تنها 4 نقطه صحیح، چهارمین نقطه را می توانید از بین ببرید).

b- بقیه ساختار متوقف شده مثل رابط بیرونی را 200 است طراحی شده است.

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره مکانیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد