فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره اتوماسیون چیست؟

اختصاصی از فایلکو تحقیق درباره اتوماسیون چیست؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 75

 

اتوماسیون چیست؟

امروزه در هر اداره یا سازمانی یکی از مشکلات بزرگ برای کارمندان و مراجعین طریقه مکاتبه و نامه نگاری است و پیگیری این مکاتبات به روشهای سنتی است که با توجه به توسعه سازمانها این روشهای منسوخ جوابگوی نیازهای کنونی نمی باشد.با رشد و توسعه فناوری کامپیوتر و پیدایش صنعت بزرگ فناوری اطلاعات برای مشکل فوق چاره ای اندیشیده شد.اتوماسیون اداری که هدیه صنعت فناوری اطلاعات به بروکراسی اداری است ، ایده ای نواست که عمر آن در ایران به بیش از یک دهه نمی رسد.اتوماسیون اداری محدود به یک نرم افزار کامپیوتری برای ثبت نامه ها و چرخش آنها در یک سازمان نمی باشد بلکه یک نوع تفکر مبتنی بر فناوری جدید است که به مدیران و کارمندان اجازه می دهد بیشتر با دنیای کامپیوتر و فناوری اطلاعات آشنا گردند.

2-شرح وظایف گروه

فراهم آوردن زیرساخت مناسب جهت ایجاد امکان دریافت و پاسخگویی الکترونیکی و ارتباط پویا با مراجعین وزارتخانه.  

تأمین (تهیه، نصب و راه اندازی سیستم‌های کامپیوتری) بستر مناسب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با توجه به توسعه فناوری و رفع نیازمندیهای وزارت راه و ترابری.  

پشتیبانی سیستم‌های اتوماسیون و شبکه محلی وزرات راه و ترابری.  

تهیه و اجرای زیرساخت مناسب جهت پشتیبانی نرم‌افزاری سیستم‌های رایانه‌ای وزارت راه و ترابری.  

اتوماسیون اداری در وزارت راه و ترابری

اواخر سال 1380 چهارده شرکت برای ارائه نرم افزار اتوماسیون اداری به وزارت راه و ترابری اعلام آمادگی کردند.پس از بررسی های همه جانبه و تحقیقات زیادی که در این زمینه انجام گرفت ، در نهایت شرکت برید سامانه نوین برای این منظور برگزیده شد. در حال حاضر تمامی کاربران حاضر در وزارتخانه و همچنین تمامی سازمانهای تابعه و ادارات کل استانها با سیستم اتوماسیون وزارت راه و ترابری به انحای مختلف در ارتباطند.این سیستم اتوماسیون در وزارت راه نهادینه گردیده و در حال رشد در سایر ادارات و سازمانهای وابسته نیز می باشد.

نمودارهای عملکرد فعالیت مکانیزه گردش خودکار مکاتبات در ستاد وزارت راه و ترابری و کلیه سازمانها و شرکتهای تابعه

 

 

 

 

اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی به بهره گیری از رایانه ها بجای متصدیان انسانی برای کنترل دستگاه ها و فرایندهای صنعتی گفته میشود. اتوماسیون یک گام فراتر از مکانیزه کردن است . مکانیزه کردن به معنی فراهم کردن متصدیان انسانی با ابزار و دستگاه هایی است که ایشان را برای انجام بهتر کارشان یاری میرساند. نمایانترین و شناخته شده


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره اتوماسیون چیست؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد