فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد بررسی و مطالعه حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با ‏رادیو ‏

اختصاصی از فایلکو تحقیق درمورد بررسی و مطالعه حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با ‏رادیو ‏ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد بررسی و مطالعه حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با ‏رادیو ‏


تحقیق درمورد بررسی و مطالعه حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با ‏رادیو ‏

فرمت فایل:  ورد ( قابلیت ویرایش ) 


قسمتی از محتوی متن ...

 

تعداد صفحات : 38 صفحه

بررسی و مطالعه حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با رادیو. فصل اول دلایل شنوندگان برنامه های رادیوهای داخلی برای بهتر بودن آن. از آن دسته شنوندگانی که برنامه های رادیوهای داخلی را بهتر دانسته اند، دلایل آن پرسیده شد: نتایج حاکی از آن است که مهمترین دلیل شنوندگان برای بهتر بودن برنامه‌های رادیوهای داخلی «هماهنگ بودن با فرهنگ ما» (38درصد) است.
«صداقت داشتن برنامه های رادیوهای داخلی» (9درصد) و «اطلاعات بیشتری درباره کشور دادن» و «آموزنده بودن» (هر کدام 7 درصد) از جمله دلایل شنوندگان برای بهتر بودن برنامه های رادیوهای داخلی است.
سایر دلایل در جدول شماره 17 آمده است. جدول شماره دلایل شنوندگان برنامه های رادیوهای داخلی برای بهتر بودن‌ آن دلایل فراوانی درصد با فرهنگ ما هماهنگی دارد 1729 38 در برنامه های رادیوهای داخلی صداقت بیشتری وجود دارد 433 9 اطلاعات بیشتری درباره کشورمان می دهد 339 7 آموزنده است 328 7 بهتر و با کیفیت تر است 259 6 مذهبی و اسلامی است 243 5 متنوع و سرگرم کننده است 213 5 قابل فهم است 184 4 مشکلات مردم را مطرح می کند 142 3 شاد و جذاب است 103 2 برنامه های رادیوهای خارجی غرض ورزی و بدآموزی دارد 92 2 به برنامه های رادیوهای خارجی اعتماد ندارم 83 2 به برنامه های رادیوهای داخهلی علاقه دارم 66 2 برنامه های رادیوهای داخلی اطلاع رسانی خوب و دقیق دارند 64 1 اخبار دقیق تری دارد 55 1 سایر 43 1 نمی دانم/ اظهار نشده 220 2 جمع 4596 100 دلایل شنوندگان برنامه های رادیوهای خارجی برای بهتر بودن آن از آن دسته شنوندگان که برنامه های رادیوهای خارجی را بهتر دانسته‌اند، دلایل آن پرسیده شد؛ نتایج به دست آمده نشان می دهد که 22 درصد شنوندگان «گفتن حقایق»، 18 درصد «متنوع بودن» و 12 درصد «داشتن موسیقی شاد و خوب» را مهمترین دلایل بهتر بودن برنامه های رادیوهای خارجی دانسته اند.
سایر دلایل در جدول شماره 18 ارائه شده است. جدول شماره 18- دلایل شنوندگان برنامه های رادیوهای خارجی برای بهتر بودن رادیوهای خارجی دلایل فراوانی درصد حقایق را می گویند 325 22 متنوع است 273 18 موسیقی شاد و خوبی دارد 171 12 شاد است 101 7 اطلاع رسانی خوب و سریع دارند 98 7 جالب و جذاب است 74 5 اخبار دقیق تری دارد 93 6 بدون سانسور است 62 4 بهتر است 49 3 کیفیت بالایی دارد 48 3 جوان پسند است 25 2 آموزنده است 16 1 علاقه دارم 15 1 به روز و جدید است 12 1 سرگرم کننده است 10 1 سایر 64 1 نمی دانم/ اظهار نشده 50 1 جمع 1486 100 جدول شماره 19- پیشنهادهای شنوندگان برای بهبود برنامه های رادیو دلایل فراوانی درصد برنامه ها متنوع تر، جذاب تر و سرگرم کننده تر باشد 226 5 موسیقی زیاد، بهتر وشادتر شود 193 4 برنامه ها شادتر باشد 136 3 برنامه های آموزنده بیشتر شود 127 3 برنامه درباره جوانان بیشتر شود 126 3 برنامه با گویش محلی و سرودهای محلی بیشتر شود 140 3 وقت برنامه ها بیشتر شود 114 3 مشکلات جوانان مطرح شود 110 3 کیفیت برنامه ها بهتر شود 90 2

متن بالا فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید

بعد از پرداخت ، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد بررسی و مطالعه حوزه عموم ارتباطات و مدیریت آشنا و تطبیق آن با ‏رادیو ‏
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد