فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد مطالبی در مورد مونتاژ و عیب یابی قطعات سیستم

اختصاصی از فایلکو تحقیق درمورد مطالبی در مورد مونتاژ و عیب یابی قطعات سیستم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 29

 

مطالبی در مورد مونتاژ و عیب یابی قطعات سیستم:

مادربودر: ارتباط بین قطعات کامپیوتری را انجام می دهد.دارای دونوع AT و ATX‌ می باشد که AT‌ ها به صورت مربع شکل هستند.ATX‌ ها مستطیل می‌باشند. Serial ports برای اتصال Mouse و Port‌ های موس و صفحه کلید از نوع PS2 و پورت USB که برروی مادربورد وصل می باشد.محل نصب CPU‌ در بعضی مادربوردها به صورت Socket می باشند که از 370 به بالا وجود دارد و در بعض ها به شکل Slot 1 می باشند.Slot های PCI برای نصب کارتهای PCI‌( صوت،مودم و…)و اسلات AGP‌ برای نصب کارت گرافیکی و اسلات sesi.بانکهای PAM‌که دو پایه یا چهار تا هستند.Bios و باتری آن که برای نگهداری محتویات Bois و Click سیستم می باشد.تعدادی سوییچ ( jumper) برای تنظیم مادربورد و Port‌ های IED‌ برای وصل هارد و Rome و CD و غیره می باشد.

Cpu: Cpu‌ مغز کامپیوتر است وبسته به نوع و شرکت سازنده اشکالی مختلفی دارند.برروی cpu‌ سرعت آن،ولتاژ برحسب وات،شماره سریال ساخت و فرکانس BUS‌ آنها نیز نوشته نشده است.Cpu های پنتیوم IIو III‌ دارای Cash از 128 تا 256 درون خود می باشند.قطعه داتلبورد برای نصب Cpu بر روی آن Main های از نوع Slot 1 می باشد.

RAM: مهمترین نوع حافظه در کامپیوتر می باشد وتمام نرم افزارها از طریق فرم قابل اجرا هستند.حافظه های دیگر نظیر هارد،فلاپی و CD‌ برای ذخیره اطلاعات می باشند.RAM ها انواع گوناگون دارند مثلاً یکی از آنها دارای 128 MB و 133 MH2g و از نوع SD-168 pin می باشد.رمهای DDR نسبت به SD‌ جدیدتر بوده و از سرعت بالاتری برخوردارند.

SOUND: پورتهایی در پشت کارت صوت وجوددارد.پورت خروجی صدا (Lineout)، پورت ورودی صدا (Mic)، ورودی دیگری صدا Linein می باشد که Stereo می باشد و پورت دیگری برای اتصال به Joystick می باشد(Game) بعضی کارتها دارای آمپیلی فایر هستند که صدا را تقویت می کند.

VGA: کار اصلی کارت گرافیک تبدیل اطلاعات دیجیتال واقع در حافظه به پالسهای قابل نمایش در Monitor می باشد.تفاوت آنها در حداکثر قدرت تفکیک یا قدرت resglation آنهاست.کارتهیا ساده 768×164 نقطه در صفحه نمایش می دهند.کارتهای جدیدتری 1536×2048 نقطه یا بیشتر را نمایش می‌دهند. کارتهای گرافیکی امروزی 16 میلیون رنگ یا trueglir هستند.اسلات AGP که برای کارت گرافیک در نظر گرفته شده است قابلیت بهتری برای دسترسی به حافظه را ایجاد می کند.کارت گرافیکی Allin wouder‌ امکان ضبط تصاویر و وصل به آنتن را دارا می باشند.

Hard: برای ذخیره اطلاعات در کامپیوتر از HDD‌ استفاده می شود.ظرفیت هاردها با یک برچسب بر روی آنها مشخص می شود.دارای یک کانکتور IDE‌ می باشد که به Main متصل می شود ویک کانکتور هم برای اتصال برق استفاده می شود و جامپرها برای تنظیم در حالت Moster وslave می باشند.

Flopy: در پشت Floppy Drive دو کانکتور وجوددارد که یکی برای کابل برق می باشد و دیگری کانکتور FDD‌ می باشد. با بازکردن سویچ کوچکی که روی دیسکت وجود دارد از عمل نوشتن می توان جلوگیری کرد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد مطالبی در مورد مونتاژ و عیب یابی قطعات سیستم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد