فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه

اختصاصی از فایلکو پاورپوینت درباره آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه


پاورپوینت درباره آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه

فرمت فایل :power point (قابل ویرایش) تعداد صفحات :۵۹ صفحه

بخشی از اسلایدها:

مقدمه: تحولات سریع در صنایع تولیدی جهان ، شامل رقابت سنگین در بازارهای جهانی ، نوآوریهای تکنولوژی و پیشرفت سیستمهای کامپیوتری بوده است . این تحولات موجب شده است که شرکتهایی که توان هم آهنگ کردن عملیات خود را باشرایط جدید داشته اند بصورت شرکتهایی موفق جهانی درآیند و شرکتهای که چنین توانی را نداشته اند از بازار رقابت خارج شوند.  در شرایط جدید ، حسابداران مدیریت نیز ناچار از ابداع و بکارگیری روشها و سیستمهایی بوده اند که جوابگوی نیازهای روز شرکتها باشد.

تعریف ABC:

هزینه یابی بر مبنای عملیات، از روش های نوین هزینه یابی است .
این روش با بررسی فعالیتهایی که مستقیما“ در فرایند عملیاتی دخالت دارند، به ارائه اطلاعات دقیق بهای تمام شده می پردازد.

تاریخچه ABC:

از اوایل دهه 80 سازمانها به این نتیجه رسیدند که برای بقای خود و ارائه خدمات برتر به مشتریانشان بایستی شیوه و فرایندهای خود را بهبود بخشند و ضمن افزایش مستمر کیفیت, هزینه ها را به نحو قابل قبولی پایین آورند.
تفکر ایجاد ارتباط بین هزینه ها و فعالیتها در اواخر دهه 60 و اوایل 70 در آثار سالومنز و استاباس دیده شده است اما به صورت آکادمیک در دهه 80 مطرح شده است.

مفاهیم ABC:

ABC چیست ؟
هزینه یابی بر مبنای فعالیت که داخل ساختار سیستم حسابداری هزینه قرار  می گیرد.
آیا ABC یک روش ارزیابی موجودی کالا است؟
این روش می تواند همانند روش های سنتی برای ارزیابی موجودی کالا استفاده گردد.یا با کمک سیستمهای کامپیوتری فقط برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر و دقیق تر برای تصمیمات مدیران استفاده شود.
اگر ABC به عنوان یک مدل حمایتی برای تصمیم گیری،فقط یکبار در سال انجام شود دیگر نمی تواند یک روش ارزیابی موجودی کالا محسوب گردد.
اگر ABC کاملا" جایگزین سیستم هزینه یابی سنتی گردد، به یک روش ارزیابی موجودی کالا تبدیل می گردد.

تخصیص هزینه

در بحث و گفتگوهای مدیران به منظور تصمیم گیری همواره بر اهمیت ارقام صحیح در مورد هزینه های تولید و بازاریابی تاکید می شود.
ارقام مربوط به بهای تمام شده با توجه به نحوه تخصیص هزینه های سربار به محصولات و خدمات به نحو چشمگیری متفاوت می باشد.
یکی از وظایف و مشکلات مهم حسابداری در محاسبه بهای تمام شده مربوط به تخصیص هزینه های سربار        می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد