فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله ای کامل در مورد رشته علوم ارتباطات اجتماعی

اختصاصی از فایلکو مقاله ای کامل در مورد رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله ای کامل در مورد رشته علوم ارتباطات اجتماعی


مقاله ای کامل در مورد رشته علوم ارتباطات اجتماعی

این مقاله 10 صفحه ای در قالب  word  همراه با پس زمینه صفحات و حاشیه صفحات بوده و قابل ویرایش میباشد و به معرفی کامل این رشته به همراه دروس دانشگاهی و بازار کار آن در ایران پرداخته است.

نتیجه 12 سال درس خواندن ورود به دانشگاه است که رشته ای را انتخاب کنیم و آینده شغلیمان را تضمین کنیم پس خیلی مهم است که قبل از انتخاب رشته در دانشگاه هر رشته را به طور کامل بشناسیم و ببینیم آیا مناسب ما است یا خیرچون انتخاب رشته مسیری  در زندگی ما به وجود می آورد پس سعی کنیم که به بهترین صورت این مسیر انتخاب شود و این امر ممکن نیست مگر با شناخت کامل هر رشته در دانشگاه.

یکی از رشته های شاخه علوم انسانی رشته علوم ارتباطات اجتماعی است که در زیر به شرح کامل این رشته از قبیل (توانایی‌های‌ لازم فرد برای موفق شدن در این رشته و درس‌های‌ این‌ رشته‌ در طول‌ تحصیل و بازار شغلی این رشته )پرداخته ایم.

 

 قسمت هایی از مقاله :

 

مقدمه :

انسان‌ قرن‌ بیست‌ و یکم‌ با بشر اولیه‌ تفاوت‌ بسیاری‌ دارد و باید برای‌ برقراری‌ ارتباط‌ با او، بخصوص‌ ارتباطی‌ با نفوذ و پایدار که‌ با حرف‌ها و تجربه‌های‌ تازه‌ و ناگفته‌ همراه‌ باشد، به‌ هنر و دانش‌ پیچیده‌ علوم‌ ارتباطات‌ اجتماعی‌ مجهز بود.

این‌ علم‌ امروزه‌ در دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ سراسر دنیا تدریس‌ می‌شود و در کشور ما نیز با دو گرایش‌ روزنامه‌نگاری‌ و روابط‌ عمومی‌، یکی‌ از رشته‌های‌ گروه‌ آزمایشی‌ علوم‌ انسانی‌ است‌.

گرایش‌ روزنامه‌نگاری‌ گرایش‌ روزنامه‌نگاری‌ نهال‌ تنومندی‌ است‌ که‌ از چشمه‌های‌ هنر و ادبیات‌، فرهنگ‌ و فلسفه‌، سیاست‌ و اقتصاد، صنعت‌ و تکنولوژی‌ سیراب‌ می‌شود برای‌ همین‌ دانشجوی‌ این‌ رشته‌ دروس‌ تئوری‌ و نظری‌ مانند مبانی‌ جمعیت‌شناسی‌، مبانی‌ روانشناسی‌، مبانی‌ فلسفه‌، مبانی‌ علم‌ اقتصاد، نظریه‌های‌ ارتباطات‌ اجتماعی‌ واندیشه‌های‌ سیاسی‌ در قرن‌ بیستم‌ را مطالعه‌ می‌کند همچنین‌ دروسی‌ را که‌ هم‌ جنبه‌ عملی‌ و هم‌ جنبه‌ تئوری‌ دارند مثل‌ اصول‌ و تکنیک‌های‌ تهیه‌ خبر، مصاحبه‌، گزارش‌، روش‌ تحقیق‌، عکاسی‌ خبری‌، صفحه‌آرایی‌ و ویراستاری‌ را آموزش‌ می‌بیند.

 

و ادامه مقاله


دانلود با لینک مستقیم


مقاله ای کامل در مورد رشته علوم ارتباطات اجتماعی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد