فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله ریسک حسابرسی، تکنولوژی پیچیده، و فرایند حسابرسی

اختصاصی از فایلکو مقاله ریسک حسابرسی، تکنولوژی پیچیده، و فرایند حسابرسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله ریسک حسابرسی، تکنولوژی پیچیده، و فرایند حسابرسی


مقاله ریسک  حسابرسی، تکنولوژی پیچیده، و فرایند حسابرسی

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 18

با رشد سازمانها اغلب ریسک بیشتر پذیرفته می شود، این ریسکها نباید کورکورانه و با بی احتیاطی پذیرفته شوند. چنین واحدهایی باید یک فهم روشن از عواقب بالقوه افزایش ریسک و چگونگی اطمینان از به دست آمدن عواقب مطلوب داشته باشند. چنین شرکتهایی مرتباً و به صورتی فزاینده در حال تجربه کردن مجازی سازی روابط خود با عرضه کنندگان مواد اولیه، شرکاء و مشتریان هستند و نیاز به افزایش اعتماد و اطمینان در چنین روابطی وجود دارد.

فشار بیشتری بر حسابرسان مستقل جهت گواهی دهی و شهادت دهی (attest) برای اعتماد و اطمینان وجود دارد.

رونن و چرنی (2002) نشان دادند که حسابرسان مستقل پذیرفته اند که اطمینان دهنده سطح بیمه گزاران موجود باشند.

حسابرسان از اطمینان منطقی و ارائه منصفانه و درست و صحبت می کنند اما اکنون ذی نفعان (stakhoiders) انتظار دارند که این حسابرسان بیمه گر سرمایه گذاری آنها باشند! این یک واقعیت برای حسابرسان است اگرچه عجیب و غریب به نظر می رسد (Barrier2002). در این سناریوی بیرونی (outsourced scenario) انجمن حسابداران رسمی آمریکا (AICPA) یک بیانه ی جدید از استانداردهای حسابرسی (SAS) شماره 94 را منتشر کرد که جانشین SAS#55 شد و به هر حال آن تعاریف کنترلهای داخلی را بدون تغییر نگه داشت.

هدف این مقاله بحث و بررسی SAS#94 از استانداردهای حسابرسی برای سازمانهایی است که به صورت گسترده از IT استفاده می کنند. مقاله در دو قسمت کلی تهیه شده است:

  • یک بررسی از تکنولوژی های پیچیده ی اطلاعات از دیدگاه ریسک حسابرسی
  • اثر SAS#94 بر فرایند حسابرسی

حسابرسان باید تمرکز بر سیاستهای تجارت الکترونیکی، ریسک تجارت الکترونیکی که باید جهت دستیابی به این سیاستها مدیریت (رهبری) شود، و پیامدهای ریسک حسابرسی این تجارت الکترونیکی را مورد توجه و ملاحظه قرار دهند. (Morgan&Stocken1998). از وقتی که حسابرسان خواستند تلاشهای گوناگونی را برای یک تحلیل منظم و با قاعده از استراتژی های تجارت الکترونیکی با SAS#94 سازمانها انجام دهند، لازم بود که حسابرسان کنترلهای داخلی مبتنی بر IT را بفهمند (درک کنند).

برای کار با متخصصان IT حسابرسان نیاز دارند توانایی های مناسب IT را برای مدیریت (اجرای) حسابرسی مفصل خود. این درک از IT وقتی که حسابرسان با رویدادهای مالی مواجه می شوند که منحصراً در فرمهای الکترونیکی و بدون پشتیبانی به صورت مستند سازی دستی (کاغذی) ثبت شده اند بسیار مهم تر می شود.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله ریسک حسابرسی، تکنولوژی پیچیده، و فرایند حسابرسی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد