فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم انگیزه دانش اموزان در یادگیری درس عربی تقویت کنم؟

اختصاصی از فایلکو دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم انگیزه دانش اموزان در یادگیری درس عربی تقویت کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم انگیزه دانش اموزان در یادگیری درس عربی تقویت کنم؟


دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم انگیزه دانش اموزان در یادگیری درس عربی تقویت کنم؟

دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم انگیزه دانش اموزان در یادگیری درس عربی تقویت کنم؟

فرمت فایل word و قابل ویرایش

تعداد صفحات 22

قیمت 2000 تومان 

قسمتی از مجموعه

مقدمه

   این روزها اغلب دنش‌آموزان از سراسر کشور از فراگیری این درس گریزانند و انگیزه یادگیری زبان عربی در آنها ضعیف گشته است و عربی یکی از دروسی است که شاگردان ما در این درس نمرات رضایت‌بخشی را بدست نیاورده و بسیاری از آنها در آموختن زبان عربی دچار افت شدیدی گشته‌اند و این امر ذهن اغلب دبیران عربی و مسئولین آموزش مناطق مختلف را به خود معطوف کرده است اینکه چگونه موانع جذابیت درس عربی را از میان برداشته و انگیزه‌های مؤثر در آموزش زبان وحی را در بین دانش‌آموزان تقویت کنیم بعد از گذشت مدتی از سال تحصیلی متوجه ضعف تعدادی از دانش آموزانم در درس عربی شدم . وباتوجه به اینکه چگونگی آسیب شناسی ورمز موفقیت درآموزش عربی موضوعی است که به سادگی نمی توان از آن گذشت وتعهد ومسئولیتی که در قبال دانش آموزان وشغل خود احساس می کردم برآن شدم تا مساله راپیگیری کنم.

بیان مساله:

در پی استقبال عظیم مردم ایران از دین اسلام و با از بین رفتن حکومت ساسانی خورشید تابان شریعت مقدس اسلامی بر فراز کشور پهناور ما نورافشانی نموده و دولتهای متعدد اسلامی یکی پس از دیگری بر این سرزمین حکومت کردند و بعضاً با حمایت این حکومتها علماء و دانشمندان بزرگی درخشیده و آثار و کتابهای زیادی را به عربی و فارسی به یادگار نهادند و با ورود واژگان عربی و خاصه واژگان قرآنی در نظم و نثر فارسی تحول شگرفی را در عربی ما به وجود آوردند


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهشی با موضوع چگونه توانستم انگیزه دانش اموزان در یادگیری درس عربی تقویت کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد