فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد مدار منبع تغذیه برای یک ماشین چاپ 25 ص

اختصاصی از فایلکو تحقیق و بررسی در مورد مدار منبع تغذیه برای یک ماشین چاپ 25 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 28

 

مدار منبع تغذیه برای یک ماشین چاپ

چکیده :

یک منبع تغذیه برای استفاده در یک پرینتر یک جریان پیشرونده کوچک با یک امپرانس تحویلی فزاینده را فراهم می کند . بخش جریان مرجع rc یک ولتاژ vr که دال بر جریان مرجع Ia از جریان خروجی I out منبع تغذیه ps است را تنظیم می کند . یک منبع ولتاژ v6 ولتاژ خروجی V out منبع تغزیه ps را می سازد .

یک مانیتور ولتاژ vm،ولتاز خروجی را برای ساختن یک سیگنال ولتاژ مونیتور شده برای قسمت عملیاتی E ، باز بینی می کند . قسمت عملیاتی E ، یک مقدار تصحیح شده ای از جریان خروجی I out در مبنای ولتاژ Vr و سیگنال ولتاژ مونیتور شده Vm ، تعیین می کند .

همانطور که شیگنالهای ولتاژ مونیتور شده Vm زیاد می شود مقدار تصحیح شده بطور پشیرونده ای کوچک می شود . یک کنترل کننده جریان (C) منبع ولتاژ V6 را کنترل می کند که مطابق با نتیجه عملیات که از قسمت عملیاتی نتیجه می شود ، است . بنابراین غلطک جابجایی با یک جریان بسیار کوچک در یک امپرانس غلطک فزاینده تغذیه می شود اما همچنین ولتاژ بسیار زیاد با امپرانس غلطک فزاینده بار گذاری میشود .

اشارات :

چیزهایی که به آنها اشاره شده به این ترتیب است :

1 ) یک مدار منبع تغذیه برای استفاده در یک ماشین چاپ شامل موارد زیر است :

یک مولد ولتاژ که یک ولتاژ خروجی برای تغذیه جریان خروجی یک مدار خارجی تولید می کند :

یک نمایشگر ولتاژ که ولتاژ خروجی را برای ساختن یک سیگنال ولتاژ مونتیور شده نمایش می دهد :

یک قسمت عملیاتی که یک مقدار تصحیح شده ( ضریب اصلاح ) برای جریان خروجی را معین می کند به این صورت که جریان خروجی بطور پیشرونده از جریان مرجع کوچکتر می شود و مقدار اصلاح شده افزایش می یابد .

2) منبع تغذیه ای که در قسمت 1 اشاره شده ، بعلاوه شامل یک نمایشگر جریان برای ساختن یک سیگنال جریان مونیتور شده که دال بر جریان خروجی است باشد ، که در آن جریان کنترل کننده ، سینگال جریان کنترل شده را با مقدار اصلاح شده ( ضریب اصلاح ) مقایسه کند برای بدست آوردن مقدار بیشتری از جریان خروجی برای مدار خروجی اگر سیگنال جریان مونیتور شده از مقدار اصلاح شده برگتر بود و مقدار کمتری از جریان خروجی برای مدار خارجی اگر سیگنال جریان مونیتور شده از مقدار اصلاح شده کوچکتر باشد .

3) منبع تغذیه ای که در قسمت 2 اشاره شده که در ان ضریب اصلاح با سیگنال ولتاژ مونیتور شده افزایش ( بهبود ) یابد .

4) منبع تغذیه که در قسمت 2 اشاره شده که در آن مدار خارجی که شامل یک غلطک جابجایی پرینتر است .

5 )منبع تغذیه که در قشمت چهار اشاره شد که در آن غلطک جابجایی یک آمپدانس الکتریکی دارد که با افزایش دمای محیط یا رطوبت کاهش می یابد . و با کاهش دمای محیط یا رطوبت افزایش می یابد . و غلطک جابجایی با جریان خروجی تغذیه می شود و به وسیله آن تا یک ولتاژ مشخص شارژ می شود .

6 ) منبع تغذیه در قسمت 1 اشاره شده که بعلاوه شامل یک قسمت جریان مرجع باشد که جریان مرجع را برای جریان خروجی که مدار خارجی را تغذیه می کند تنظیم می کند .

7 ) منبع تغذیه که در قمست 1 اشاره شد که بعلاوه شامل یک حافظه است که حداقل یک مشخصه جریان – ولتاژ را ذخیره کند مشخصه جریان ولتاژ رابطه بین جریان خروجی و ولتاژ خروجی را مشخص می کند . مشابه جریان خروجی در شرایط پارامترهایی که شامل جریان مبنا سیگنال ولتاژ مونیتور شده و مشخصه جریان ولتاژ می سازد .

8 ) منبع تغذیه که در قسمت 7 اشاره شد که در آن حافظه گفته شده اولین مشخصه ولتاژ جریان و پلاریته دومین مشخصه ولتاژ جریان راذخیره می کند . اولین مشخصه ولتاژ گفته شده جریان خروجی و مطابق با آن ولتاژ خروجی را قبل از عملیات چاپ مشخص می کند و دومین مشخصه ولتاژ گفته شده خروجی و بطور مشابه ولتاژ خروجی در حین عملیات چاپ را مشخص می کند . در حالیکه منبع تغذیه گفته شده قبل از چاپ مطابق با مشخصه اول کنترل میشود و بهمین ترتیب منبع تغذیه گفته شده در طول عملیات چاپ توسط پلاریته مشخص دوم گفته شده کنترل می شود . که بر اساس سیگنال جریان مونیتور شده و سیگنال ولتاژ مونیتور شده ای که گفته شد ، منبع تغذیه بر اساس مشخصه اول کنترل می شود .

9 ) منبع تغذیه که در قسمت 7 اشاره شده که درآن مشخص ولتاژ جریان گفته شده با سرعت عملیات چاپ تغییر می کند .

10 ) منبع تغذیه که در قسمت 7 اشاره شد که در آن مشخصه ولتاژ جریان گفته شده با عرض کاغذ چاپ تغییر می کند .

11 ) منبع تغذیه که در قسمت 7 اشاره شد که در آن مشخصه ولتاژ جریان گفته شده با امپدانس مدار خارجی تغییر می کند .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد مدار منبع تغذیه برای یک ماشین چاپ 25 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد