فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تجزیه‌وتحلیل اطلاعات

اختصاصی از فایلکو مقاله تجزیه‌وتحلیل اطلاعات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تجزیه‌وتحلیل اطلاعات


مقاله تجزیه‌وتحلیل اطلاعات

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 21

4-1- رده مدیریتی جامعه کارشناسان

4-1-1 رتبه بندی از نظر رده مدیریتی

رده مدیریتی

کد

تعداد

درصد

مدیریت رده اول

1

23

55/25

مدیریت رده دوم

2

26

88/28

مدیریت رده سوم

3

41

55/45

جمع

-

90

%100

 

4-1-2- نمودار توزیع فراوانی رده مدیریتی


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تجزیه‌وتحلیل اطلاعات

تحقیق درمورد هنر اصیل ایرانی سفالگری و نقوش روی سفال

اختصاصی از فایلکو تحقیق درمورد هنر اصیل ایرانی سفالگری و نقوش روی سفال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد هنر اصیل ایرانی سفالگری و نقوش روی سفال


تحقیق درمورد هنر اصیل ایرانی سفالگری و نقوش روی سفال

دسته بندی : هنر و گرافیک ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 89 صفحه

هنر اصیل ایرانی سفالگری و نقوش روی سفال مقدمه موقعیت جغرافیایی ایران بگونه ای است که همواره مورد سکونت انسانها از هزاران سال پیش از تاریخ قرار گرفته است.
نجد ایران مثلثی است بین دو فرورفتگی خلیج فارس در جنوب و دریای خزر در شمال.
کوههای مغرب یا سلسله زاگراس از شمال غربی به جنوب شرقی امتداد یافته است و سلسله جبال البرز در قسمت شمالی مثلث مذکور قرار گرفته است.
به شهادت تاریخ و گواهی باستانشناسانی که از سالها قبل از این، در مناطق مختلف و بر روی آثار بجای مانده از ایران باستان کند و کاو می کردند نجدایران از جمله اولیه نواحی سکونت بشر اولیه بوده است.
در قسمت داخلی نجد ایران از جمله مناطقی که مورد سکونت قرار گرفته است دشت پهناور خوزستان یا سوزیانای قدیم است این دشت که در قسمت جنوب غربی قرار گرفته است همان امتداد دشت بین النهرین است.
تحقیقات باستانشناسی نشان داده است که انسان عهد حجر که تازه از کوه فرود آمده و در دشت سکونت گزیده بود بر روی مسیر کمانی شکل اطراف کویر نمک واقع در مرکز ایران ساکن شد.
(هزاره پنجم ق.
م) از جمله قرارگاههای انسانی بر روی این مسیر سیلک کاشان، قم، ساوه، ری و دامغان است.
بشر اولیه تا زمانی که یکجا نشینی را آغاز نکرد نتوانست به طور مطلوب از صنایع مختلف از جمله سفالگری، کشاورزی، دامداری و غیره بهره لازم را ببرد.
اگرچه باستانشناسان، قدیمی ترین ظروف گلی حرارت دیده را به هشت هزار ق.
م نسبت می‌دهند و نمونه آن در غار کمربند در نزدیکی بهشهر بدست آمده لیکن سفالهای این دوره ضخیم، کم پخت، شکننده، خشن، قهوه ای رنگ و بدون نقش است و در آن مقدار زیادی علف به عنوان شاموت بکار رفته است و این نشاندهنده آن است که سفال در این سالها در مرحله ابتدایی پیشرفت خود بوده است و احتمالاً مدت زمان زیادی از استفاده پوسته کاسه ای گیاهان و قطعات سنگی با سطح مقعر به عنوان ظرف نگذشته بوده است.
در مرحله بعد با گذشت زمان و تشکیل دهکده ها و پیشرفت صنایع مختلف بخصوص سفالگری، ظروف سفالی ظریفتر، با ضخامت کمتر و با درجه حرارت بالاتر پخته شدند و کم کم نقوش مختلف با تکامل تدریجی خود بر روی ظروف بکار گرفته شد که این تکامل تدریجی را با بررسی لایه های مختلف تپه های سیلک کاشان، شوش و سایر نقاط می توان مشاهده کرد.
همزمان با شکل گیری نقوش تزئینی بر روی سفال، با هنر نقش برجسته در این دوره‌ها روبرو هستیم.

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن پاورپوینت میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد هنر اصیل ایرانی سفالگری و نقوش روی سفال

تحقیق درمورد هنر یافتن الکوی زیبایی شناختی

اختصاصی از فایلکو تحقیق درمورد هنر یافتن الکوی زیبایی شناختی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد هنر یافتن الکوی زیبایی شناختی


تحقیق درمورد هنر یافتن الکوی زیبایی شناختی

دسته بندی : هنر و گرافیک ،

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 22 صفحه

هنر یافتن الگوی زیبایی شناختی پیشگفتار به رغم کنکاش‌های پیگیر و مداوم هنرمندان ایرانی در دوران معاصر، دستاورد منسجم و جامعی که بتواند الگوی زیبایی شناختی خاصی را به گستره هنر امروز ارائه کند پدید نیامده است.
این نقصان ریشه در نارسائیهای متفاوت دارد.
یکی از نارسایها، دنباله‌روی‌ها و الگوبرداریهای ناسنجیده چه از هنر غالب جهان بصورت (هنر وارداتی) و چه از هنرهای سنتی می‌باشد که نتوانستیم در روند اقتباس هنر موفق باشیم و علت مهمتر از آن فاصله گرفتن- و شاید فراموش کردن (بیان تصویری) بعنوان ساختار منسجمی که با کار بست ماهرانه رنگ و نقش شکل می‌گیرد باعث شد که نه تنها در ابداع هنری به نوزایی واقعی هنر تصویری ایران دست پیدا بکنیم بلکه موجب تقلیل آن به روش‌های التقاطی که بهتر بود «نوشته» شود تا «تصویر» گردد.
در پایان این پیشگفتار از استاد دکتر علی رجبی که زحمت تدریس واحد نگارگری ایرانی را متحمل شدند، سپاسگزاری می‌نمائیم.
مقدمه امروزه میان آنچه تصور می‌کنیم که به آن باور داریم و آنچه احساس می‌کنیم چنان دوگانگی پدید آمده است که نه تنها ما را به ترکیبی تازه و یا آفرینش بدیع رهنمون نمی‌کند بلکه به لحاظ روانی (اسکیزونیک) نیز درما ایجاد کرده است.
این دوگانگی بیمارگونه، حاصل کشمکشهای دو وجه متناقض درونی در تقابل با وضعیت کنونی جهان می‌باشد.
جهانی با رویکرد همسان‌سازی فرهنگها به نام «دهکده جهانی» جهت‌گیری تفکر «علمی- تکنیکی» که در آفرینش آن شراکتی «همسان با عدم» داشته‌ایم.
این نوع خاص شراکت - اجبار که ما در آن نه تفکر علمی- صنعتی را آفریده‌ایم و نه نتایج آن را تصور کرده‌ایم و حتی زمان آن را هم نداشته‌ایم که خود را به شیوه‌های جدید «زندگی» و «احساس» تطبیق دهیم، ناخواسته همزمان را نیز در وضعیت «فترت» قرار داده است.
وضعیتی خاص که هم کورمالانه «هویت خاص» خود را می‌کاود و «خاطره قومی» در سینه نهان دارد و به قول حافظ «بانگ جرسی» را می‌جوید و هم مکمل آن در اندرون جغرافیای اندیشه غالب هضم می‌گردد و شکل تمدن محلی با پوسته بسیار سطحی «فولکور» می‌گیرد.
در این دوران خاص می‌باشد که صحبت از شاعران و اندیشمندان قومی بسیار بغرنج می‌باشد.
و حتی شرایط خاص این دوران با شرایط «عسرت» شایع غرب که اساسی‌ترین جلوه آن در کلام «خدا مرده است» نتیجه و انعکاس می‌یابد فرق می‌کند چرا که ما در وضعیت غیبت کلی خدا و زندگانی تقلیل یافته به عدم، قرار نگرفته‌ایم که غیبتش موجب یک تجربه تازه معنوی بشود.

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن پاورپوینت میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد هنر یافتن الکوی زیبایی شناختی

تحقیق در مورد ترانزیستور

اختصاصی از فایلکو تحقیق در مورد ترانزیستور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد ترانزیستور


تحقیق در مورد ترانزیستور

مقاله کامل بعد از پرداخت وجه

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 27

 

فهرست مطالب

تاریخچه ترانزیستور

تعریف ترانزیستور

ترانزیستوردوقطبی پیوندی

نقطه کارترانزیستور

چگونگی عملکرد ترانزیستور

منابع

 

تاریخچه ترانزیستور

   ترانزیستور در سال 1947 در آزمایشگاه های بل هنگام تحقیق برای تقویت کننده های بهتر و یافتن جایگزینی بهتر برای رله های مکانیکی اختراع شد.لوله های خلاء، صوت و موسیقی را در نیمه اول قرن بیستم تقویت کرده بودنداما توان زیادی مصرف می کردند و سریعا می سوختند

 ترانزیستور چیست؟

ترانزیستور در سال 1947 در آزمایشگاه های بل هنگام تحقیق برای تقویت کننده های بهتر و یافتن جایگزینی بهتر برای رله های مکانیکی اختراع شد.لوله های خلاء، صوت و موسیقی را در نیمه اول قرن بیستم تقویت کرده بودنداما توان زیادی مصرف می کردند و سریعا می سوختند . شبکه های تلفن نیز به صد ها هزار رله مکانیکی برای اتصال مدارات به همدیگر نیاز داشتند تا شبکه بتواند سر پا بایستد و چون این رله های مکانیکی بودند لازم بود برای عملکرد مطلوب همیشه تمیز باشند .در نتیجه نگه داری و سرویس آنها مشکل و پر هزینه بود.
با ظهور ترانزیستور قیمت ها نسبت به زمان استفاده از لامپ خلاء شکسته شد و بهبودی زیادی در کیفیت شبکه های تلفن حاصل گردید.
ترانزیستور چگونه کار می کند؟

ترانزیستور کاربرد های زیادی دارد اما دو کاربرد پایه ای آن به عنوان سوئیچ و استفاده در مدولاسیون است که کاربرد دومی بیشتر به عنوان تقوت کننده مورد نظر است.
این دو کاربرد ترانزیستور را می توان اینگونه توضیح داد :
سوئیچ همان کلید است مثل کلید چراغ خواب اتاقتان .دارای دو حالت روشن و خاموش است با قرار دادن کلید در حالت روشن چراغ اتاقتان روشن می شود و با قراردادن کلید در حالت خاموش چراغ خاموش می شود . بله به همین سادگی ! کاربرد ترانزیستور هم به عنوان سوئیچ به همن صورتاست.
اما کاربرد تقویت کنندگی آن را می توان بدین صورت توضیح داد :
چراغ خواب نور کمی دارد اما اگر بتوان این نور را چنان زیاد کرد که تمام اتاق را روشن کند آنوقت عمل تقویت کنندگی صورت گرفته است.
فرق بین سوئیچینگ به وسیله ترانزیستور و به وسیله کلید برق! سرعت بسیار زیاد ترانزیستور است که می توان گاهی آن را در مقایسه با کلید آنی در نظر گرفت(صد ها هزار برابر و شاید میلیونها بار سریعتر).و اینکه ترانزیستور را می توان به دیگر منابع الکترونیکی متصل کرد مثلا به میکروفن به منبع سیگنال و حتی به یک ترانزیستور دیگر ....
ترانزیستور از عناصری به نام نیمه هادی مانند سیلیکون و ژرمانیوم ساخته می شود نیمه هادی ها جریان الکتریسیته را نسبتا خوب(
اما نه به اندازه ای خوب که رسانا خوانده شوند مانند مس و آلومنیوم و تقریبا بد اما نه به اندازه ای که عایق نامگذاری شوند مانند شیشه) هدایت می کنند به همین دلیل به آنها نیمه هادی می گویند.
عمل جادویی که ترانزیستور می تواند انجام دهد اینست که می تواند مقدار هادی بودن خود را تغییر دهد . هنگامی که لازم است یک هادی باشد می تواند هدایت خوبی دشته باشد و هنگامی که لازم است تا به عنوان عایق عمل کند جریان بسیار کمی را از خود عبور می دهد که می توان آن را ناچیز شمرد.
نیمه هادی ها در مقابل الکتریسیته عملکرد جالبی دارند یک قطعه از یک عنصر نیمه هادی را بین دو قطع از یک عنصر نیمه هادی دیگر قرار دهید.جریان کم قطعه وسطی قادر است که جریان دو قطعه ی دیگر را کنترل کند. جریان کمی که از قطعه ی وسطی می گذرد برای مثال می تواند یک موج رادیوئی یا جریان خروجی از یک ترانزیستور دیگر باشد .حتی اگر جریان ورودی بسیار ضعیف هم باشد( مثلا یک سیگنال رادیوئی که مسافت زیادی را طی کرده و از رمق افتاده است!) ترانزیستور می تواند جریان قوی مدار دیگری را که به آن وصل است کنترل کند. به زبان ساده ترانزیستور رفتار جریان خروجی از روی رفتار جریان ورودی تقلید می کند.نتیجه می تواند یک سیگنال تقوت شده و پرتوان رادیوئی باشد.
ترانزیستور چه کاری انجام می دهد؟
در میکرو چیپ های امروزی ، که حاوی میلیونها ترانزیستور هستند که در الگو یا طرح مخصوصی چیده شده اند خروجی تقویت شده ی یک ترانزیستور به ورودی ترانزیستور دیگر داده می شود تاآن هم عمل تقویت کنندگی را بر روی ورودی انجام دهد و به همین ترتیب ادامه می یابد که نتیجه یک خروجی تقویت شده و پر توان می باشد . چنین میکروچیپی می تواند سیگنالی بسیار ضعیفی را از آنتن بگیرد و یک صوت قوی و چهار کاناله را تحویل دهد. با ساختن چیپ ها در طراحی های مختلف می توان تایمر هایی برای ساعت یا سنسور هایی برای نشان دادن درجه حرارت و یا کنترل کننده چرخ های ماشین تا قفل نشوند (سیستم
ABS) ساخت.می توان ترانزیستور ها را در آرایشی دیگر در داخل چیپ قرار داد(طراحی متفاوت) و پروسسور های منطقی و محاسباتی را ساخت که باعث می شوند تا ماشین حسابها محاسبه و کامپیوتر ها پردازش کنندو یا شبکه هایی را برای انتقال مکالمات تلفنی ساخت و یا سیستمهایی را ساخت که بتوانند صدا و تصویر را انتقال دهند.
می توان ترانزیستور ها را در بسته هایی چید که به آنها گیت های منطقی می گویند و می توانند دو عدد 1و 1 را باهم جمع کنند و یا می توان آنها را در آرایشی خاص قرار داد تا کارهای بسیار بزرگی را با استفاده از سرعت سوئیچینگ
100 میلیون بار بر ثانیه و بیشتر - خود انجام دهند .
البته کار به همین جا ختم نمی شود مداراتی که در چندین سال گذشته برای انجام عملی خاص به وسیله ترانزیستور ها بر روی بورد ها بسته می شود امروزه به مدد طراحی کامپیوتری و تکنیک مدارات مجتمع بر روی یک آی سی هزاران ترانزیستور و سیم کشی های مربوطه و تمام قطعات الکترونیکی لازم قرار داده می شود . شاید بتوان گفت که حجم مدارات هزاران بار کاهش یافته است.
بر همین مقیاس امروزه می توان گفت که ترانزیستور مجانی است ( 1 دلار تقسیم بر یک میلیون ترانزیستور ) و ترانزیستور های داخل مدارات مجتمع واقعا قابل اطمینان هستند.
چیزی که باعث می شود که ترانزیستور ها روز به روز پیشرفت می کنند و بهتر و ارزان تر می شونداین است که به مدد تحقیقات نیمه هادی ها روز به روز بهتر و کاربردی تر می شوند . و این چیزی است که آزمایشگاههای بل برای آن تحقق می کند . دانشمندان این مرکز تحقیقاتی امروزه می دانند که چگونه نیمه هادی هار ا اتم به اتم به صورت مجازی ، از منابع سرشاری که مادر بی دریغ طبیعت در دسترس ما قرار داده است ، به وسیله تکنیک های لایه بندی بسازند.این چیزی است که می توان آن را جادو نامید.
بنابراین، ترانزیستور چیست؟
وسیله ی الکترونیکی شگفت انگیزی است که مجازا دیده نمی شود اما زندگی ما را کاملا و برای همیشه تغییر داده است.

تعریف ترانزیستور

علم الکترونیک با اختراع ترانزیستور وارد فاز جدیدی از تحقیق و اختراع شد .هر روز اخباری را مبنی بر اختراعات جدید در زمینه الکترونیک می شنویم که مطمئنا در کالبد شکافی این اختراعات به نقش پر اهمیت ترانزیستور پی خواهیم برد .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد ترانزیستور

ورزش

اختصاصی از فایلکو ورزش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 30

 

فهرست

موضوع صفحه

مقدمه : 4

عنوان مشکل : 5

تحلیل علمی و تجربی : 5

اولویت : 5

موضوع : 5

مخاطب : 5

هدف کلی : 6

اهداف جزئی : 6

اهداف آموزشی : 6

مواد آموزشی : 8

محتوی آموزشی : 9

فصل اول : 10

محتوی آموزشی فصل اول : 11

جداول : 18

هدف – روش : 19

هدف – مکان : 19

هدف – وسیله : 20

هدف – زمان : 20

فصل دوم : 21

محتوی آموزشی فصل دوم : 32

جداول : 34

هدف – روش : 35

هدف – مکان : 35

هدف – وسیله : 36

هدف – زمان : 36

ارزشیابی از محتوا: 37

ارزشابی از برنامه : 42

منابع و مآخذ : 43

فصل اول

مقدمه :

ورزش بعنوان یک اصل اساسی در سلامتی روح و جسم انسان نقش ایفا نموده و مینماید و انسان نیازمند است تا برای شادابی روح و جسمش رو به ورزش بیاورد و هر روزه لحظاتی از عمر خویش را صرف آن نماید . از آنجائیکه شالوده شکل گیری اندامهای قوی و روحیه شاداب در سنین دوران تحصیل شکل میگیرد ، لازم است تا برای نونهالان عزیزمان برنامه ریزی نمائیم تا با ورزش و تربیت شخصیتی والا و اندامی قوی داشته باشند تا با عزت راه سعادت خویش را طی نمایند.

برنامه ریزی دقیق نیازمند آگاهی لازم و کافی از اثرات مفید ورزش میباشد . که این امر ایجاب مینماید تا برای مربیان تربیتی که در مدارس مشغول به خدمت میباشند جلساتی تشکیل تا به وسیله آن، اثرات ورزش در موضوعات مختلف بطور پویا و بِروز به آنها بازگو شده تا این امر ، انگیزه مربیان ورزشی را در ارائه فعالیتهای ورزشی منظم و دقیق تقویت نموده و همچنین اثرات آنرا برای دانش آموزان متذکر ساخته تا دانش آموزان نیز به نقش ورزش آگاهی یافته و آنها را مصمم به انجام آن نماید .

از آنجائیکه در مدارس کشورمان نسبت به امر ورزش اهتمام جدی صورت نمی پذیرد یکی از دلائل آن ، عدم آگاهی به اثرات آن میباشد . البته دلائل دیگری نیز دارد که در این جزوه به پاره ای از آنها اشاره گردیده ، از جمله عدم وجود فضای کافی و مناسب در مدارس ، نامناسب بودن ساعات ورزش ، نداشتن امکانات و تجهیزات ورزشی در مدارس ، نبود سالن ورزش ، عدم تخصص نزد مربیان ورزش و که برای هر یک باید چاره ای اندیشیده شود و موانع موجود باید برطرف گردد .

جزوه حاضر که به اثرات ورزش بر دستگاهها و اندامهای بدن و همچنین نسبت به بیماریهای مختلف میپردازد ، جهت آموزش مربیان ورزشی تهیه گردیده تا آنها با آگاهی یافتن از محتوی آن، انگیزه و آگاهی بیشتری در جهت اهتمام به امور ورزشی نونهالان کشورمان نموده تا بوسیله آن افرادی تندرست و نیرومند در جهت خدمت به مردم شریف کشورمان پرورش یابند و سرمنشاء خدمات چشمگیری در تمامی عرصه های علمی ، فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و … گردند. انشاء ا….

مشکل :

عدم اهتمام مربیان و دانش آموزان مدارس نسبت به ساعات ورزش

تحلیل تجربی و علمی :

عدم شناخت لازم وکافی به اثرات ورزش در سلامت جسمی و روحی دانش آموزان– 100

نبودن فضای کافی و مناسب در مدارس – 101

عدم پیگیری رشته تخصصی ورزشی – 102

تعداد زیاد دانش آموزان در مدارس – 103

نامناسب بودن ساعات ورزش – 104

عدم برنامه ریزی مناسب برای ساعت ورزش – 105

دو شیفته بودن مدارس – 106

نبودن سالن ورزش – 1/101

نداشتن امکانات و تجهیزات ورزشی – 107

نداشتن سرویس بهداشتی جهت دوش گرفتن بعد از تعریق بدن – 108

اهمیت ندادن به نرمش قبل از ورزش –109

کم بودن ساعت زنگ ورزش در هفته – 110

عدم اطلاع از علم تغذیه – 111

عدم تخصص نزد مربیان ورزش – 112

عدم انگیزه لازم در نزد مربیان به دلیل تامین نبودن و مشکلات معیشتی – 113

بازخورد نا مناسب نسبت به ورزش – 114

اولویت :

عدم شناخت لازم و کافی به اثرات موثر ورزش در سلامت جسمی و روحی دانش آموزان

موضوع :

ورزش و اثرات مفید آن

مخاطب :

مربیان ورزشی

هدف کلی :

آشنا ساختن مربیان ورزشی نسبت به اثرات مفید ورزش

اهداف جزئی :

الف - آموزش مربیان ورزش در زمینه اثرات ورزش بر دستگاهها و اندامهای مختلف بدن .

ب – آموزش مربیان ورزش در مورد اثرات ورزش در زمینه های پیشگیری و درمان بیماریهای مختلف .

اهداف آموزشی :

الف – مربی ورزشی پس از آموزش قادر میباشد :

در مقابل کلاس با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر پوست بدن را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با نشان دادن پوستر اثرات ورزش بر دستگاه گوارش را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر یبوست را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با ارائه فیلم اثرات ورزش بر دستگاه تنفسی را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر دستگاه گردش خون و قلب را طور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر دستگاه عصبی را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر دستگاه عصبی – عضلانی را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر دستگاه حرکتی را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با در دست داشتن عکس اثرات ورزش و حرکات بدنی در سنین مختلف را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر رشد عضلات و استخوانها را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با نمایش فیلم اثرات ورزش بر رشد و نمو بدن را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با ارائه cd آموزشی اثرات ورزش بر روی کلیه ها را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر تغذیه را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر طول عمر را بطور شفاهی توضیح دهد

در مقابل کلاس با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر کیفیت زندگی را بطور شفاهی توضیح دهد

ب – مربی آموزشی پس از آموزش قادر میباشد :

در مقابل دانش آموزان با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر روی چربی های خون و چاقی را بطور شفاهی توضیح دهد .

در مقابل دانش آموزان با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش نسبت به مقاومت بدن در مقابل بیماریها را بطو ر شفاهی توضیح دهد .

در مقابل دانش آموزان با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش در برابر عفونتها را بطور شفاهی توضیح دهد .

در مقابل دانش آموزان با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر بیماری کم تحرکی را بطور شفاهی توضیح دهد .

در مقابل دانش آموزان با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر بیماری قند یا دیابت را بطور شفاهی توضیح دهد .

در مقابل دانش آموزان با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش بر بیماری های قلبی را بطور شفاهی توضیح دهد .

در مقابل دانش آموزان با در دست داشتن جزوه اثرات ورزش در کاهش بیماریهای قلبی و عروق کرونر را بطور شفاهی توضیح دهد .

در مقابل دانش آموزان با ارائه اسلاید اثرات ورزش بر بیماریهای ریوی را بطور شفاهی توضیح دهد.


دانلود با لینک مستقیم


ورزش