فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نمایشنامه بچه های غاز

اختصاصی از فایلکو نمایشنامه بچه های غاز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 45

 

به نام خدا

نمایشنامه‏ی: بچه‏های غار.

نویسنده: مرتضی سخاوت(داریوند‏نژاد)

((هرگونه‏اجرا ، برداشت از این متن منوط

به کسب مجوزکتبی از نویسنده است. ))

«لولاک لما خلقت الافلاک« حدیث قدسی »

 

 

 

 

شخصیت‏ها:

1- خانم مربی- ماه

2- نوجوان یک

3- نوجوان دو- چشمه- ابر

4-نوجوان سه – باد

5- پسرک یک- عنکبوت یک-درخت

6- پسرک دو- کفتر یک

7-دخترک یک- عنکبوت دو

8-دخترک دو – کفتر دو

 

مکان: غاریست تاریک و در آن دهانه‏ی غاری.

زمان: شبی یخ زده از شبهای سرد سا ل .

بازیگران پشت پرده ی تاریک شب و غار ، محتاط وهراس انگیز پا به صحنه می نهند .

ما در آغاز (پیش از روشنایی ) تنها صدای آنان را می شنویم و امیخته با آ ن ، صدای باد

انفجار توپ و خمپاره از راه دور نزدیک .

صدای مربی (محتاط و مضطرب ): بیا تو دیگه ، بجنب عزیزم... تکون بخورید بچه‏ها!

سریع تر، سریع تر ... مواظب باش...

صدای دخترک یک : چقدر تاریکه ا ینجا ، من ،من جلوی پام را نمی بینم.

صدای مربی : الان فانوس روشن می کنیم. مواظب باشید بچه‏‏ها پاتون به سنگی نخوره !

صدای پسرک یک: من اینجا از سرما یخ می زنم .

صدای مربی :چاره‏ای نیست عزیزم،همه‏ی ما سردمونه،باید تحمّل کرد.

صدای نوجوان دو: بهتر از ماندن زیر آتیش توپ تانکه.

صدای مربی: یه نفرتون با این پتو، دهانه غار را ببنده باد سرد نیاد تو .

صدای نوجوان یک: بدش من خانوم.

صدای مربی: کجایی؟

صدای نوجوان یک:اینجام ،اینجام.

صدای مربی: یکی تون هم این فانوس‏ها را روشن کند.

صدای نوجوان دو: کبریت !

صدای مربی: از تو جیب کوله پشتی خودم وردار.

صدای دخترک دو: من‏،من می‏ترسم.

صدای نوجوان دو: تاریکی که ترس نداره .

صدای نوجوان دو: فانوس‏ها کو؟

صدای پسرک دو: اینجان دست من .

صدای پسرک یک: از سرما دندونانم رو هم بند نمی یان‏،دارم‏،دارم از سرما کبود می‏شم خانوم.

صدای مربی: طاقت داشته باش عزیزم‏،طاقت داشته باش.

« صدای انفجار پیاپی توپ و خمپاره از راه دور»

صدای نوجوان یک: چه سر صدایی راه انداختن امشب، می ماندیم معلوم نبود چه بلایی به سرمون بیاد.

صدای نوجوان دو: این کبریتا هم مثل من نم کشیدن(می خندد) روشن نمی شن‏.


دانلود با لینک مستقیم


نمایشنامه بچه های غاز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد