فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد فروش خدمات نرم افزاری به صورت ورد 10 صفحه به صورت ورد

اختصاصی از فایلکو فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد فروش خدمات نرم افزاری به صورت ورد 10 صفحه به صورت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد فروش خدمات نرم افزاری به صورت ورد 10 صفحه به صورت ورد


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد فروش خدمات نرم افزاری  به صورت ورد 10 صفحه به صورت ورد

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد فروش خدمات نرم افزاری  به صورت ورد 10 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

 

بسمه تعالی
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

قرارداد

 

 

فروش خدمات نرم افزاری جهت
 
 
 
کارفرما :
 
پیمانکار :

شرکت ………………………

 


تاریخ :‌  ...........................

شماره : ............................

قرارداد

 

            این قرارداد بین شرکت ........................................... و به نمایندگی .......................... با سمت ................................ که از این پس دراین قرارداد کارفرما نامیده میشود و شرکت …………………. به نمایندگی ......... به نشانی ................................ که ازاین به بعد دراین قرارداد پیمانکار نامیده میشود ، منعقد گردید .

 

ماده 1 - موضوع قرارداد :

عبارتست از .............

 

ماده 2- مدت  قرارداد :

2-1- مدت قرارداد از تاریخ تنفیذ به مدت ... ماه/سال شمسی میباشد .

2-2- تنفیذ قرارداد و شروع کار از تاریخ پرداخت مبلغ اولیه مندرج در بند 4-1 خواهدبود .

2-3- سپری شدن مدت رافع تعهدات کارفرما نخواهد بود .

2-4-هرگونه تمدید مدت قراداد به هر دلیلی (افزایش حجم کار ، تاخیر در اجرای تعهدات طرفین ) بجز بروز شرائط غیر قابل پیش بینی و اضطراری (مندرج در ماده 12 قرارداد حاضر) بایستی بصورت کتبی و با توافق طرفین انجام پذیرد.

 

ماده 3 - مبلغ قرارداد :

3-1- کل مبلغ معین قرارداد ..................... ریال برابر ...................... تومان میباشد .

3-2- مبلغ نامعین قرارداد (برای کارکرد در شرائط ................ ) از قرار هر ساعت ...................... ریال میباشد که صرفا به ساعات اضافی کار در شرائط فوق الذکر تعلق خواهد گرفت .

3-3- با توجه به ماهیت قرارداد که فروش خدمات کارشناسی نرم افزاری می‌باشد ، کلیه کسورات قانونی قرارداد حاضر صرفا شامل علی الحساب مالیات برابر 5% بوده که از هر پرداخت به پیمانکار کسر خواهد گردید و پرداخت سایر مبالغ بجز آن در تعهد پیمانکار نبوده و مبلغ مندرج در ماده سه قرارداد بصورت خالص و بدون کسر کسورات دیگری در وجه پیمانکار (مطابق ماده چهار این قرارداد) پرداخت خواهد گردید .

3-4- کلیه مالیات های مربوطه ، هزینه های گمرکی ، مالیات بردرآمد ، عوارض ، اظهارنامه مالیاتی وسایر مواردیکه  دولت در نتیجه فعالیت های کارفرما در راستای تهیه و توزیع محصولات تحت این قرارداد برای آن مالیات وضع می کند و همچنین مالیات های وضع شده طبق خدماتی که توسط کارفرما به مشتریان ارائه می گردد و مالیات های اشتغال که برای کارمندان کارفرما وضع می شود ، به استثنای مالیات بردرآمد خالص و مالیات کارمندان پیمانکار ، همگی (این مالیاتها) به عهده کارفرما می باشد.

3-5- چنانچه و در هر مقطعی از اجرا ویا پس از پایان قرارداد حاضر پیمانکار درخواست گواهی های فروش مجدد یا هر سند و مدرک دیگری که نشانگر مجوز معاف از مالیات مصرف یا فروش محلی یا استانی محصولات ویا نشانگر پرداخت مالیاتهای مربوطه توسط کارفرما به دولت باشد ، کارفرما متعهد میگردد موارد گواهی های مربوطه را (در صورت وجود) به پیمانکار ارائه دهد .

 


ماده 4 - نحوه پرداخت :

مراحل پرداخت در قرارداد حاضر بشرح زیر خواهد بود:

4-1- 30%  کل مبلغ معین قرارداد (معادل ............................. ریال) بعنوان( قسط اول) پیش پرداخت قرارداد توسط کارفرما در زمان انعقاد قرارداد به پیمانکار پرداخت میگردد .

4-2- ....% کل مبلغ معین قرارداد (معادل .................... ریال) پس از اجرای ....

 

تبصره : ( در صورت عقد قرارداد توسعه/پشتیبانی با پرداختهای ماهانه )مبلغ پرداخت شده تحت عنوان قسط اول (بند 4-1) از صورت وضعیت اولین ماه پرداخت کسر خواهد گردید.

 

ماده  5 - تعهدات پیمانکار:

5-1- پیمانکار متعهد است پروژه فی مابین را تحت مدل فنی و با استفاده از ابزار مندرج در پیوست فنی شماره یک این قرارداد (که جزء لاینفک قرارداد میباشد ) به انجام رساند و مستندات و محصولات فنی قرارداد را در موعد مقرر (زمان اعلام شده پس از هر سفارش کارفرما توسط نماینده پیمانکار) تهیه و در اختیار نماینده معرفی شده کارفرما قراردهد.

تبصره :

- نمایندگان معرفی شده از سوی کارفرما و پیمانکار (از هر طرف یک نفر) در زمینه ارائه سفارش و تحویل محصولات بایستی حد اکثر ظرف مدت یک هفته پس از تاریخ عقد قرارداد و بصورت کتبی به طرفین قرارداد معرفی گردند .

- پیمانکار مکلف خواهد بود پیکربندی سخت افزاری مورد نیاز خود در محل کارفرما را حداکثر یک هفته پس از شروع قرارداد به نماینده کارفرما اعلام نماید .

5-2- پیمانکار متعهد میگردد برنامه و جدول زمان بندی مورد استفاده در اجرای هر یک از سفارشات کارفرما در موضوع این قرارداد را (ماده یک) حداکثر پنج روز پس ازدریافت هرسفارش  به کارفرما اعلام نماید .

5-3- پیمانکار موظف است یک کپی از کلیه محصولات قرارداد (مندرج در پیوست یک) را در پایان هر فاز از پیاده سازی سفارشات کارفرما به نماینده معرفی شده کارفرما تحویل نماید و بدیهی است مسئولیتی از بابت تغییرات بوجود آمده پس از آن تاریخ در محصولات مورد نظر متوجه پیمانکار نخواهد بود .

5-4- پیمانکار کلیه محصولات تهیه شده را به مدت سه  ماه شمسی گارانتی نموده و این بدان معنی است که در صورت بروز هر گونه اشکال در کارکرد فراورده های تحویل شده که مربوط به محصول تحویل شده اولیه (زمان تحویل قطعی) باشد ، مسئولیت رفع آن بعهده پیمانکار می باشد و سایر موارد نیازمند انعقاد قرارداد پشتیبانی جداگانه خواهد بود .

5-5- در صورت بروز تاخیر در برگزاری جلسات کارشناسی مورد نظر از سوی کارشناسان کارفرما (بر اساس مکاتبات انجام شده پیمانکار با نامبردگان) ویا تاخیر در تائید مستندات و محصولات تحویلی از سوی پیمانکار به کارشناسان کارفرما ، پیمانکار تعهدی در قبال تاخیرات بوجود آمده در پیشبرد پروژه نخواهد داشت و در صورتیکه زمان تاخیرات مورد نظر کمتر از ده روز در هر فاز باشد زمان مورد نظر به زمان اجرای تعهدات پیمانکار افزوده شده و از این بابت مسئولیتی متوجه پیمانکار نخواهد بود . در صورت وجود هرگونه تاخیر بیش از ده روز در اجرای پیشبرد کار از سوی کارشناسان کارفرما پیمانکار مخیر به توقف پیشبرد پروژه تا رفع مشکل بوجود آمده بوده و کارفرما متعهد میگردد ضمن رفع مشکل و تاخیرات موجود در سازمان بهره بردار از طرق مقتضی ، آمادگی شرائط جهت شروع مجدد پروژه را کتبا به اطلاع پیمانکار برساند .نیز با توجه به محدودیت در زمان پروژه ، در صورت وجود تاخیر بیش از بیست روز در روند اجرایی پروژه ، پیمانکار مخیر به فسخ قرارداد و اجرای کلیه مفاد ماده 10 قرارداد حاضر خواهد بود .

5-6- در صورت بروز تاخیر از سوی پیمانکار در اجرای تعهدات موضوع قرارداد و تحویل محصولات مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده پیمانکار (برابر ماده 5-2) ، کارفرما مخیر خواهد بود پس از گذشت 10 روز از موعد تاخیر و عدم اجرای تعهدات توسط پیمانکار ، تا سقف بیست روز معادل یک درصد کل مبلغ قرارداد و پس از آن تا سقف سی روز معادل پنج درصد قرارداد را بعنوان جریمه از مبالغ مربوط به همان فاز در زمان پرداخت کسر نموده و مابقی را در وجه پیمانکار پرداخت نماید . در صورت وجود تاخیر بیش از سی روز در اجرای تعهدات توسط پیمانکار و احراز آن توسط داور مرضی الطرفین ، مراتب توسط وی قابل پیگیری و داوری بوده و رای نامبرده برای طرفین قرارداد لازم الاجرا میباشد .

5-7- با توجه به ماهیت کار مورد نیاز کارفرما ، پیمانکار تعهدی در قبال توسعه و برنامه سازی نرم افزار در موارد غیر ضروری (بنا به تشخیص پیمانکار) در محیط کارفرما را نداشته و حضور پیمانکار و کارشناسان وی در سایت کارفرما صرفا محدود به نصب و راه اندازی نرم افزار ، تبدیل داده ها ، tuning بانک اطلاعاتی ، آموزش و جلسات هماهنگی پیشبرد کار یا دریافت نیازمندی کارفرما خواهد بود .

 

ماده 6 - تعهدات کارفرما :

6-1- کارفرما متعهد میگردد که مبلغ هر صورت وضعیت را حداکثر یک هفته پس ازدریافت صورت وضعیت ، پرداخت نماید. بدیهی است ملاک تسویه حساب پیمانکار این قرارداد ، صرفا تائیدیه نماینده معرفی شده کارفرما بر انجام امور محوله از سوی وی به پیمانکار خواهد بود و تسویه حساب کارکرد پیمانکار منوط به بررسی ، تائید یا هیچ فرایند دیگری از سوی شخص یا مرجع دیگری بجز نماینده معرفی شده کارفرما نخواهد بود  .

6-2- باتوجه به اینکه بستراجرای نرم افزارهای موضوع این قرارداد ، سخت افزار میباشد ، نماینده کارفرما متعهد میگردد اقدامات لازم برای برپاداشتن وعملکرد صحیح سخت افزارهای نصب شده درمحل کارفرما را در هنگام اجرای عملیات موضوع قرارداد و بنا بر اعلام پیمانکار بعمل آورد .

6-3- کلیه هزینه های ایاب و ذهاب ، اسکان و نهار پرسنل پیمانکار در تمامی اماکن کارفرما و در تمام طول مدت قرارداد بعهده کارفرما می باشد که از طریق تسویه حساب هفتگی صورت هزینه های اعلام شده از سوی پیمانکار و عوامل وی ، در وجه نامبرده پرداخت خواهد گردید .

6-4- کارفرما متعهد میگردد کلیه مستندات ، فراورده های نرم افزاری ، نرم افزارهای پایه و کلیه موارد پیش نیاز شروع کار را (بنا به تشخیص پیمانکار) به تمامی در ابتدای پروژه و طی یک صورتجلسه رسمی ، در اختیار پیمانکار قرارداده و لذا پیمانکار در قبال تولید محصولاتی که ناشی از عدم تحویل یا تاخیر در تحویل مستندات و پیش نیازهای شروع کار به وی خواهد بود ، مسئولیتی نخواهد داشت . بدیهی است این موارد شامل کلیه محصولات نرم افزاری و مکتوب تولید شده پیشین و تمامی مواردی که به نحوی با سیستم مورد سفارش کارفرما در ارتباط بوده اند یا میباشند گردیده و هر نوع خودداری از ارائه مستندات و ماژولهای نرم افزاری ویا محصولات تولید شده پیشین ، باعث لغو تعهدات پیمانکار و عدم توانائی اجرای سفارش مورد نظر خواهد گردید .

6-5- کارفرما متعهد میگردد کلیه هماهنگی های لازم در خصوص تردد و دسترسی پیمانکار و کارشناسان وی را به عوامل اجرائی ، مدیریتی ، داده ها و سایر موارد مورد نیاز پیمانکار در سازمان کارفرما را فراهم نماید . تاخیرات ناشی از عدم هماهنگی به موقع در این موارد بر عهده کارفرما بوده و مسئولیتی از این ناحیه متوجه پیمانکار نخواهد بود .

6-6- کارفرما متعهد میگردد از انجام هرگونه عملیات مهندسی معکوس ، روند معکوس جمع آوری اطلاعات یا اعمال تغییرات بر روی محصولات.....................................

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد فروش خدمات نرم افزاری به صورت ورد 10 صفحه به صورت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد