فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد نصب موتورهای مزدا روی پراید

اختصاصی از فایلکو تحقیق و بررسی در مورد نصب موتورهای مزدا روی پراید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 8

 

نصب موتورهای مزدا روی پراید

 

سلام دوستان گرامی بنا به درخواست شما دوستان گرامی با استفاده از اس ام اس و ایمیل درخواست کرده بودید که مطلبی راجب نصب موتور b6 , b5 مزدا روی پراید بنویسم در اینجا لازم می دانم بگم من خیلی وقت پیش این مطلب را در وبلاگ قبلی خودم که به اینجا منتقلش کردم نوشته بودم و افراد زیادی این مطلب را کپی کردن و این موضوع در دیگر وبلاگها پخش شد تا اینکه سر از مجله های خودرو در آورد .ادرس وبلاگ قبلی من www.ehsankhodro.blogsky.comبه همین دلیل تصمیم به تهیه مجدد این مطلب به صورت کامل و همراه با عکس  موتورهای مزدا گرفتم .مدتی است که پرسشهای فروانی ازمن در خصوص تقویت موتور پراید پرسیده می شود .دوستان گرامی همان طور که در گذشته گفتم من علاقه زیادی به کار کردن روی موتور پراید ندارم .حتما می پرسید چرا .

من بیشتر روی خودروهای کار می کنم که بتوانم لوازم مورد نظر خودم را از بازارهای کشورهای همسایه تهیه کنم من به هیچ عنوان نمی توانم بلوکه سیلندر از نوع بواتای برای یک پراید پیدا کنم . من نمی توانم برنامه و نرم افزار تغییر یافته ecu پراید را توسط دستگاه دیاگ تکزا از اینترنت دانلود کنم . نمی توانم میل لنگ تراشیده شده از فولاد فشرده را برای پراید در بازارهای خارج کشور تهیه کنم .این موضوع درمورد قطعات دیگر مانند شاتون پیستون میل سوپاپ ریس و.... بسیاری  دیگر از قطعات به همین شکل است .ولی اگر خودرو مورد نظر من در بازارهای جهانی شناخته شده باشد مانند 206 و شرکتهای مختلف کیتهای مختلف و فراوانی را برای  آن طراحی کرده باشند کار من خیلی راحت می شود . ولی تهیه این سیستم ها و قطعات از کشورهای مانند دبی بسیار پر هزینه است و نیاز به پول و وقت فراوانی دارد .یکی از دلایل نصب موتورهای مزدا روی پراید همین است . یکی از خوانندگان این وبلاگ گفته بود چرا وقت و پول خود را صرف تقویت موتور کنیم ما می توانیم یک خودرو مدل بالا تر خریداری کنیم .ولی لذتی که در تقویت موتور وجود دارد در خریدن یک خودرو مدل بالا تر وجود ندارد .تصور کنید یک پراید در شتاب اولیه بتواند تمامی خودروهای 2007 که مجهز به جدید ترین آپشنها  هستند و کلی اسم و رسم دارند.را در شتاب اولیه پشت سر بگذارد .اولین موتورهای که بروی پراید در ایران نصب شدند موتورهای B6 و BP بودند.تصویر زیر یک موتور B6 را نشان می دهد

- Moottori B6- 1.6L EFI 8vent.- Aj. n. 60 000km- Hinta 970 €

Mazda 323 1.3 16v 1.5/1.6 16v JDM

- Moottori B3- 16v ventt. kaasari- Aj. n. 60 000km- Hinta 820 €- Moottori B5/B6- 16 ventt. kaasari- Aj. n. 60 000km- Hinta 820 €

تصویر زیر یک موتور BP را نشان می دهد

- Moottori BP- Aj. n. 60 000km- Hinta 1170 €

قبل از هرچیز شما را با انواع موتورهای شرکت مزدا آشنا می کنم .شرکت مزدا موتورهای خود را در کلاسهای مختلف دسته بندی کرده و هرکلاس نیز داری رده بندی است .رده بندی موتورهای مزدا باتوجه به حجم موتور انجام می شود. نوع رده بندی این موتورها از بالا به پایین سری F سری Z سری B می باشد. در حقیقت سری B پایین ترین رده را از نظر اسب بخار و گشتاور نسبت به موتورهای سری F و Z دارد.شاید از خود سوائل کنید که موتور BP , و B6 که روی مزدا 323 نصب می شوند چرا مانند پراید مجهز به موتور BP و B6 نیستند.یک  پراید 800 کیلوگرمی بایک موتور  رده B  باعث گردیده که نسبت وزن به قدرت آن در رده خودروهای پر توان جهانی قرار گیرد.و این خودرو را قادر به کنار زدن اکثر خودروهای 2007 در شتاپ اولیه کرده.قوی ترین موتور مزدا در رده B موتور BPT با حجم 1839CC است همان طور که در تصویر زیر می بینید مجهز به توربو چارجر می باشد شکل زیر یک موتور BPT می باشد.

- Moottori BP-Turbo- 323 GTX 4X4 kone- Aj. n. 60 000km- Hinta 1370 €- Moottori BP-Turbo- 323 GTR 4X4 kone- Aj. n. 60 000km- Hinta 1670 €

 البته سیستم تعلیق پراید یا همان جلو بندی خودمان خیلی در این خودرو ضعیف است. سیستم ترمز این خودرو که در جلو از دیسکهای کوچک و در عقب کفشکی بسیار تزئینی تشکیل شده که نمی تواند پاسخ این شتاب باشد . کنترل پراید مجهز به این موتور در سرعت بالا مشکل است . با توجه به قوانین جمهوری اسلامی هرگونه تغییرات در سیستم های خودرو باید به مرکز فنی راهنمای و رانندگی اطلاع داده شود . مانند تعویض موتور و اتاق . اینگونه تغییرات در خودرو در ایران تخلف از قوانین راهنمای رانندگی محسوب می شود .و شما مجاز به تردد در خیابانها با این گونه خودروها نیستید.و در صورت تصادفات جانی و مالی شما را فرد متخلف هستید و هیچگونه بیمه ای شما را در جبران خسارات همراهی  نخواهد کرد.البته نصب این موتورها به همین راحتی نیست و نیاز به وقت زیادی دارد.تصاویر زیر موتورهای مزدا را در رده های مختلف نشان می دهد .شما می توانید موتورهای دیگر خودرو سازان را در بخش موتورهای در همین وبلاگ ببینید.

- Moottori KL- Aj. n. 60 000km- Hinta 2100€

Mazda Xedos 2.0 V6 24v JDM

- Moottori KF- Aj. n. 60 000km- Hinta 2100 €

 

Mazda E / B 2000 Bensa JDM

- Moottori FE 2.0- Aj. n. 80 000km- Hinta 1020 €

Mazda B 2500 pick-up 98-> JDM

- Moottori WL-T- TURBO- Aj. n. 100 000km- Teho 125/4000- Vääntö 30.0/2000- Hinta 2000 €

Mazda B 2500 pick-up 98-> JDM

- Moottori WL- Aj.n. 100 000km- Hinta 1700 €

 

Mazda E/B 2.0 / 2.2 Diesel JDM

- Moottori RF- 2.0L Diesel- Aj. n. 100 000km- Hinta 1150 €- Moottori R2- 2.2L Diesel- Aj. n. 100 000km- Hinta 1420 €

Mazda 323 GTI 90-93 1.8 16v JDM

- Moottori BP- Aj. n. 60 000km- Hinta 1170 €

Mazda 323 Turbo 90-93 1.8 16v JDM

- Moottori BP-Turbo- 323 GTX 4X4 kone- Aj. n. 60 000km- Hinta 1370 €- Moottori BP-Turbo- 323 GTR 4X4 kone- Aj. n. 60 000km- Hinta 1670 €

Mazda 323 Turbo 86-89 1.6 16v JDM

- Moottori B6-Turbo- 323 4wd kone- Aj. n. 60 000km- Hinta 1170 €


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد نصب موتورهای مزدا روی پراید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد