فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق راه های اصلاح بد خطی و بی نظمی2

اختصاصی از فایلکو دانلود تحقیق راه های اصلاح بد خطی و بی نظمی2 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

 

پیشنهاد راه حل های جدید

همانطور که قبلا گفته شد خانواده و دوستان و گروه هم سن در احساس حقارت و بی نظمی نقش مهمی را ایفا می نمایند لذا پیشنهاد مصاحبه با ولی و همکاران ارتباط عاطفی با دانش آموز و اولیاء تشویق و دادن مسئولیت را ارائه نمودم و راه حل های زیر را انتخاب نمودم.

1- از مدیر آموزشگاه درخواست یک ملاقات و مصاحبه با ولی دانش آموز را نمدم که مورد موافقت قرار گرفت.

2- مسئله را با همکاران محترم خودم در میان گذاشتم و همه گفته های من را تایید نمودند که ما همچنین مشکلی را با او داریم.

3- سپردن نمایندگی کلاس به او

4- تشویق در دفاتر و پای اوراق امتحانی

اجرای راه حل های جدید

سرانجام روز ملاقات فرا رسید اتفاقا مدیر محترم آموزشگاه مادر(ح-ب) را خواسته بودند بعد از سلام و احوالپرسی مسائل و مشکلات(ح-ب) را با او در میان گذاشته و هنوز حرف های من تمام نشده بود که ناگهان مادر صحبت های من را قطع کرد و مسائل و مشکلات خانوادگی که با شوهرش داشت را مطرح ساخت، مدتی است که«آنها می خواهند از هم جدا شوند» و اما چیزی که من را تعجب ساخت این بود که من پرسیدم شما در منزل چند فرزند دارید؟ همین که این سوال را پر


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق راه های اصلاح بد خطی و بی نظمی2
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد