فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله لوبیا

اختصاصی از فایلکو دانلود مقاله لوبیا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله لوبیا


دانلود مقاله لوبیا

 

مشخصات این فایل
عنوان: لوبیا
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 12

این مقاله در مورد لوبیا می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله لوبیا

یکی از مهم ترین حبوبات در جهان لوبیا است . سطحی زیر کشت جهانی انواع لوبیا 24 میلیون هکتار است . از یان نظر در بین حبوبات مقام اول را دارا است . متوسط عملکرد جهانی انواع آن حدود 500 کیلو گرم در هکتار است 40 درصد از سطح زیر کشت آن در آسیا  30 درصد د رآمریکاست تقریبا 9 میلیون هکتار سطح زیر کشت انواع لوبیا در هندوستان ، 4 میلیون هکتار در برزیل ،5/1 میلوین هکتار در مکزیک، 3/0 میلیون هکتار در بروندی و 4/0 میلیون هکتار در یوگسلاوی است تمامی گونه های لوبیا متعلق به دو جنس عمده است جنس Phaseolus که شامل گونه های بذر درشت آمریکایی است و جنس Vigna که شامل گونه های بذر ریز آسیایی است . گونه های آمریکایی ،بومی....(ادامه دارد)

 خاک :
لوبیا سبز عملا  دراکثرانواع خاکها کاشته می شوند درکالیفرنیا ازخاکهای پیت استفاده می کنند ونتیجه رضایت بخشی هم بدست آورده اند .درمناطقی که یخبندان رخ می دهد بریا واریته های زودرس خاکهای شنی ولوم شنی ترجیح داده می شود وبرای انواع متوسط رس نیز خاکهای سنگین تر مفید خواهدبود.
لوبیاسبزدراکثر مناطق عکس العمل خوبی به افزایش ازت نشان می دهد .لوبیا همانند دیگر حبوبات به کودهای فسفره وپتاسیم واکنش نشان می دهد .بنظر می رسد بهترین فرم فسفات سوپر فسفات باشد کمبود فسفرباعث کاهش تولید گل درگیاه می شود .فسفر راهمچون ازت بصورت نواری درزمان کاشت مصرف می کنند .پتاسیم رانیز ....(ادامه دارد)

کاشت :
برای کاشت لوبیاسبززمین بایستی به طریقی آماده شود که بهترین محیط رابرای جوانه زنی وسبز شدن بذر فراهم کرده واجازه دهد ریشه ها وعناصر غذایی رابه آسانی جذب کنند وضمناً شرایطی راتولید کنند که آبیاری وکنترل علف های هرزبهتر انجام شود معمولاً شخم پاییزه برشخم بهاره ترجیح داده می شود زیراآب بیشتری ذخیره ....(ادامه دارد)

برداشت :
برداشت لوبیا سبز یکی ازمهمترین مراحل تولید آن است معمولاً دانه های لوبیاسبز به هنگام برداشت حدود 40درصد رطوبت دارند دراین میزان رطوبت 80درصد غلافهای اکثرواریته هازرد است کاهش رطوبت ازمقدارگفته شده به هنگام برداشت باعث افزایش خسارت مکانیکی وریزش بذر می شود .....(ادامه دارد)

فهرست مطالب مقاله لوبیا در پایین آمده است.

لوبیا قرمز
لوبیا سبز
مقدمه
خصوصیات مرفولوژیکی
گل :
دانه :
میوه :
خاک :
تثبیت ازت :
کاشت :
آبیاری :
برداشت :

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله لوبیا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد