فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت شبکه های بی سیم WiFi در 37 اسلاید

اختصاصی از فایلکو دانلود پاورپوینت شبکه های بی سیم WiFi در 37 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت شبکه های بی سیم WiFi در 37 اسلاید


دانلود پاورپوینت شبکه های بی سیم WiFi در 37 اسلاید

WiFi

Wifi مخفف کلمات Wireless Fidelity می باشد و در حقیقت یک شبکه بی سیم است که از امواج رادیویی جهت ارسال اطلاعات دیجیتال بین گیرنده و فرستنده استفاده می کند. و به نوعی زیر مجموعه بلوتوث است منتها با قدرت بیشتر .

توسط این شبکه می توان در فواصل محدود بدون ایجاد اختلال و نویز اقدام به ایجاد ارتباط نمود و موانع موجود در طبیعت تاثیر چندانی روی آن نمی گذارند.

انتقال اطلاعات در این شبکه با استفاده از امواج فرکانس بالای 2.4 گیگاهرتز یا 5 گیگاهرتز صورت می گیرد. که فرکانس نسبتا بالایی است. البته فرکانس بالاتر اجازه حمل اطلاعات بیشتری را می دهد.
در حال حاضر برای شبکه wifi استانداردهای مختلفی و جود دارد که تفاوت اصلی آنها در سرعت و حجم انتقال اطلاعات می باشد. لازم به بذکر است با استفاده از روش های کدگذاری مختلف سرعت ارسال دیتا در استانداردها افزایش یافته است.
 
وای فای با نام استانداد 802.11 در موسسه IEEE تعریف می شود.

IEEEچیست؟

Institute of Electrical and Electronics Engineers

مؤسسه مهندسان برق و الکترونیک

این انجمن در سال ۱۹۶۳ از پیوستن دو انجمن مهندسی برق امریکا (AIEE, founded 1884) و مهندسی رادیو (IRE, founded 1912) در کشور امریکا بوجود آمد. AIEE بوسیله‌ی صنعتگران امریکایی و جهت تربیت نیروی کار ورزیده و همچنین آماده سازی و تدوین استاندارد برای صنایع برق و الکترونیک امریکا فعالیت خود را در سال ۱۸۸۴ آغاز کرد. IRE نیز بوسیله‌ی پیشگامان الکترونیک رادیویی در سال ۱۹۱۲ بنیان‌گذاری شد و برخلاف AIEE که تمام تمرکز آن در داخل امریکا بود‌، به فعالیت‌های بین‌المللی می‌پرداخت.

این سازمان با بیش از ۴۰۰ هزار عضو در بیش از ۱۶۰ کشور جهان، دارای بیشترین شمار اعضا از هر سازمان حرفه ای دیگری است که از این میان بیش از ۶۸ هزار عضو آن دانش‌جو هستند. مؤسسه کارشناسی برق و الکترونیک با انتشار حدود ۱۳۰ مجله کارشناسی و ۴۰۰ مجموعه نوشتار کنفرانس در سال، منتشرکنندهٔ یک سوم نوشته‌های کارشناسی چاپ‌شده در زمینهٔ مهندسی برق و الکترونیک و دانش کامپیوتراست.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت شبکه های بی سیم WiFi در 37 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد