فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق د رمورد سرطان سینه

اختصاصی از فایلکو تحقیق د رمورد سرطان سینه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق د رمورد سرطان سینه


تحقیق د رمورد سرطان سینه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه6

 

فهرست مطالب

 

 

ساختمان پستان :

پستان از سطح جلویی قفسه سینه معلق بوده از دنده دوم تا ششم امتداد دارد . حد داخلی آنرا حاشیه جانبی جناغ سینه و حاشیه خارجی آن تا خط زیربغلی جلویی کشیده می شود .

 

عمل پستان :

حدوداً از روز هشتم سیکل قادعدگی پستان تدریجاً اندازه اش بزرگ می شود و درست در مرحله قبل از قادعدگی حجم آن تقریباً ۵۰٪ افزایش می یابد .

دو یا سه روز بعد از زایمان گلبولهایی در سلولهای مجاری شیر ظاهر می شود این گلبولها به طرف سینوسهای شیر فشار آورده و اندازه شان بزرگ می شود . سلولهای مجاری شیر مملو از شیر می شوند و این دوره تا زمانیکه شیردادن ادامه دارد همچنان تکرار می شود .

 

شرح بیماری :

سرطان پستان توده سفتی است که از مجاری پستان شروع شده و بافت جلویی را مورد تهاجم قرار می دهد و در ۷۰٪ بیماران حجم آن هر۲- ۹ ماه دو برابر می شود . ظهور توده درشت در غدد لنفاوی زیربغلی نشانه ای از شکست مقاومت میزبان است و دیگر این که چنین گرفتاری غددی بالا بودن خطر بیماری بدخیمی منتشر را نشان می دهد . همچنان که توده اندازه اش بزرگتر می شود و به بافت غددی دوروبر هجوم می برد فرورفتگی پوستی مشخصی را بوجود می آورد .

 

عوامل ایجاد بیماری :

سن بیمار مهم است سرطان پستان در زن در دوره قبل از بلوغ تقریباً وجود ندارد و در زیر 20 سالگی نادر است بیشتر در سنین ۴۵ تا ۵۵ سالگی شیوع


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق د رمورد سرطان سینه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد