فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله با موضوع: نوآوری در طراحی مدل کسب و کار با تمرکز همزمان بر فناوری محوری و بازارگرایی با استفاده از روششناسی کیفی

اختصاصی از فایلکو مقاله با موضوع: نوآوری در طراحی مدل کسب و کار با تمرکز همزمان بر فناوری محوری و بازارگرایی با استفاده از روششناسی کیفی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده : کاهش چرخه حیات محصولات به دلیل روند رو به رشد تکنولوژی و به دلیل پویایی و تحولات شدید بازار که در اثر نیازهای متغیرمشتریان در دنیای کسب و کار مدرن امروزی به وجود آمده است میتواند علت تغییرات متناوب در ویژگیها و حجم مورد تقاضای محصولات توسط آنها باشد. یک فاکتور کلیدی به ویژه برای بخشهای تولیدی که این نوسانات در آنها بیشتر است، ایجاد ظرفیت برای دنبال کردن سریع نوسانات غیر منتظره بازار جهت راضی نگه داشتن مشتریان است. این مقاله درصدد است تا با توجه اهمیت توجه به بازارگرایی و فناوری محوری در این دنیای رقابتی، ضمن طراحی یک رویکرد مفهومی و ابداع یک روش نوآورانه با بهره گیری از مبانی روش شناسی کیفی مدل کسب و کار صنعت را برای یکی از مجموعه های صنعتی فعال در بخش تولید، مبتنی بر اولویت های راهبردی آن مجموعه با استناد به وضعیت
بازار و سطح و جایگاه فناوری، تدوین نماید. نتایج تحقیق بیانگر لزوم تقویت فناوری برای موفقیت صنعت مورد مطالعه در بازارهای انحصاری است. ازطرفی بهتر است صنعت به ازای محصولاتی که تمام فناوری و یا حداقل بخش کلیدی آن را داراست رویکرد توسعه ای پیش بگیرد.
نتایج تحلیل همچنین بیانگر این مطلب است که بهترین استراتژی صنعت برای مواجهه با بازارهای رقابتی ترک بازار میباشد.

چاپ شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار


دانلود با لینک مستقیم


مقاله با موضوع: نوآوری در طراحی مدل کسب و کار با تمرکز همزمان بر فناوری محوری و بازارگرایی با استفاده از روششناسی کیفی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد