فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به خدمات مشاوران

اختصاصی از فایلکو پایان نامه بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به خدمات مشاوران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به خدمات مشاوران


پایان نامه بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به خدمات مشاوران

پایان نامه بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به خدمات مشاوران/

در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:

خلاصه و چکیده تحقیق:
مشاور نه به عنوان یک حرفه و شغل بلکه بعنوان یک وسیه شرعی و اجتماعی همیشه در همه جا وجود داشته است و انسانها بدون هدایت توسط افراد آگاه و دلسوز نمی توانند قابلیت ها و توانایی های درونی خود را بشناسند و آنها را به درستی به کار گیرند. تشخیص قابلیت ها و نحوه تحقق آنها، مستلزم وجود افرادی است که نقش مشاوره را به عهده گیرند.(طیب زاده، سایت google)برنامه های مشاوره و راهنمایی مدارس یکی از پیشرفت های آموزش و پرورش قرن پیشین است که از شاخص های مدنیت و اداره علمی جامعه به شمار می رود.مشاوره یک رابطه یاورانه دو طفه است که بر نیاز فرد به رشد، سازگاری، تصمیم گیری و حل مشکل تکیه دارد.( گیبسون، 1373) مشاوره ای رابطه ای است منحصر به فرد که در آن مراجع فرصت یادگرفتن، احساس کردن، فکر کردن،تجربه کردن و تغییر دادن به شیوه ای متناسب با خود ، داده می شود.

تعداد صفحات: 129

فرمت فایل: word

فهرست مطالب:
فصل اول: طرح تحقیق 12
مقدمه 13
بیان مسئله 15
اهمیت و ضرورت تحقیق 18
اهداف تحقیق 20
سوالات تحقیق 21
تعاریف عملیاتی 22
فصل دوم: ادبیات یا پیشینه تحقیق 26
بخش اول: مبانی نظری 27
تاریخچه راهنمایی 28
تاریخچه راهنمایی و مشاوره در ایران 29
تاریخچه راهنمایی و مشاوره در جهان 39
ضرورت راهنمایی و مشاوره 41
محاسن و معایب راهنمایی و مشاوره 44
عوامل مؤثر در ضرورت فکر راهنمایی و مشاوره توسعه آن در نظامهای آموزش و پرورش 46
عمده ترین اهداف که از طریق خدمات راهنمایی و مشاوره به دست می آید 48
نقش مشاوره در امور تحصیلی 51
نقش مشاوران در تامین بهداشت روانی دانش آموزان 52
نگرش مشاوران به خود و رسته خود 55
آمیختن نقش مشاور با سایر نقش ها 56
نگرش اجتماع (مردم و نمادهای اجتماعی) 57
شیوه های ارتقای جایگاه مشاوران در مدارس 58
نظرات ویلیامسون درباره مشاوره 58
الف- مشاوره مستقیم 59
ب- مشاوره غیرمستقیم 63
ج- مشاوره انتخابی 64
نظریه راجز درباره مشاوره 69
نظریه مراجع- کانونی راجر بر این اصول استوار است 70
بخش دوم: پیشینه تحقیق 74
جایگاه مشاوران مدارس و موانع مشاوره: حس کنجکاوی و همکاران 75
تحقیق جرج و کریستبانی1990 77
تحقیق شرتزواستون 1974 77
شفیع آبادی، 1377 78
احمد و باباگلی 1374 78
فصل سوم: روش اجرای تحقیق 80
مقدمه 81
روش تحقیق(مطالعه) 82
جامعه آماری 83
نمونه آماری 83
روش نمونه گیری 83
ابزار جمع آوری اطلاعات 84
روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات 84
فصل چهارم: یافته های تحقیق 86
تحلیل توصیف 87
تجزیه و تحلیل استنباطی 116
فصل پنجم: خلاصه، نتیجه گیری و پیشنهادات 118
نتیجه گیری و بحث نتایج 119
محدودیتها 124
پیشنهادات 125
منابع و مآخذ 127
پرسشنامه
بخش اول: توصیف اطلاعات 87

جدول شماره یک(1)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان 88
جدول شماره دو(2)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران دربرنامه درسی و روشهای صحیح مطالعه دانش آموزان 89
جدول شماره سه(3)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در دادن اطلاعات لازم تحصیلی به دانش آموزان 90
جدول شماره چهار(4)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در زمینه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان 91
جدول شماره پنج(5)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در شناساندن تواناییها و محدودیتها به دانش آموزان 92
جدول شماره شش(6)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در آگاه نمودن دانش آموزان از مسائل دوران بلوغ و نوجوانی 93
جدول شماره هفت(7)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در شناساندن مشاغل به دانش آموزان 94
جدول شماره هشت(8)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در آگاه نمودن دانش آموزان از میزان نیازمندیهای شغلی جامعه 95
جدول شماره نه(9)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در شناساندن معایب و محاسن مشاغل 96
جدول شماره ده(10)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران کمک نمودن به دانش آموزان در دوستیابی و ارتباط با آنها 97
جدول شماره یازده(11)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در افزایش اعتماد به نفس در دانش آموزان 98
جدول شماره دوازده(12)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در ایجاد تفاهم بین دانش آموزان و والدین شان 99
جدول شماره سیزده(13)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در ایجاد رابطه حسنه بین دانش آموزان و خانواده آنان 100
جدول شماره چهارده(14)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با عملکرد مشاوران در هنگام گفتگو با آنها و نگاه کردن آنها 101
جدول شماره پانزده(15)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با اینکه مشاوران حتماً باید از جنس خودشان باشد 102
جدول شماره شانزده(16)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با اینکه هنگام ارتباط مشاور با آنان، خوشرو و خندان می باشد 103
جدول شماره هفده(17)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با اینکه اسرار محرمانه خود را در اختیار مدیر و دبیران قرار می دهند 104
جدول شماره هیجده(18)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با اینکه مشاور آنان را در مقررات آموزشی و انضباطی مدرسه یاری می دهد. 105
جدول شماره نوزده(19)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با اینکه مشاوران به آنان کمک می کنند تا رضایت بیشتری از زنندگی داشته باشند 106
جدول شماره بیست(20)-توزیع فراوانی نظر پاسخگویان در ارتباط با اینکه مشاوران آنان را در چگونگی تطبیق تواناییهای آنان با انتظارات والدین شان یاری می کند. 107
جدول شماره بیست ویک(21)-توزیع فراوانی نگرش پاسخگویان در ارتباط با نحوه ی رارائه خدمات مشاوره ای مشاوران مدرسه 108
جدول شماره بیست و دو(22)-توزیع فراوانی نگرش پاسخگویان درمورد عملکرد مشاوران در رابطه با هدایت تحصیلی آنان 109
جدول شماره بیست و سه(23)- توزیع فراوانی نگرش دانش آموزان نسبت به مطرح نمودن اسرار خود با مشاوران 110
جدول شماره بیست و چهار(24)- توزیع فراوانی نگرش دانش آموزان از عملکرد مشاوران در راهنمایی آنان جهت دوستیابی 111
جدول شماره بیست و پنج(25)- توزیع فراوانی نگرش دانش آموزان ازعملکرد مشاوران در هدایت شغلی 112
جدول شماره بیست و شش(26)- توزیع فراوانی نگرش دانش آموزان نسبت به عملکرد مشاوران در ایجاد تقاهم بین آنان و والدین و دیگر افراد خانواده 113
جدول شماره بیست و هفت(27)- توزیع فراوانی نگرش دانش آموزان نسبت به عملکرد مشاوران در آگاه سازی آنان نسبت به مسائل نوجوانی و بلوغ 114
جدول شماره بیست و هشت(28)-توزیع فراوانی نگرش دانش آموزان نسبت به اینکه مشاوران باید همجنس باشند 115
بخش دوم: تحلیل اطلاعات 116
جدول شماره بیست و نه(29)-رابطه بین نگرش نسبت به عملکرد خدمات مشاوران و پایه تحصیلی 117


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به خدمات مشاوران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد