فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

****(( چه کسانی بدون اجازه به wi fi من وصل هستند ؟!! ))****

اختصاصی از فایلکو ****(( چه کسانی بدون اجازه به wi fi من وصل هستند ؟!! ))**** دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

****(( چه کسانی بدون اجازه به wi fi من وصل هستند ؟!! ))****


****(( چه کسانی بدون اجازه به wi fi من وصل هستند ؟!! ))****

              ***ارزش این برنامه در سایتهای دیگر 4000 تومان می باشد***

پیدا کردن افرادی که بصورت غیر مجاز به شبکه وای فای شما متصل هستند، با ساده ترین راه ممکن.

با قابلیت نمایش شرکت سازنده گوشی وصل شده و امکان شناسایی گوشی های غیر مجاز

امکان معرفی گوشی بصورت آشنا یا ناشناس

 
برنامه را اجرا کنید و جستجو را انتخاب کنید.

برنامه را نصب و اجرا کنید، با یک جستجوی ساده اطلاعات افرادی که به شبکه وای فای، شما متصل هستند را پیدا کنید.
همیشه برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد، آیا کسانی غیر مجاز به شبکه وای فای آنها وصل هستند یا نه ؟
آیا شبکه وای فای، شما امن می باشد ؟
آیا دسترسی غیر مجاز به این شبکه وجود دارد ؟
جواب تمام این سوالات، در این برنامه وجود دارد.


دانلود با لینک مستقیم


****(( چه کسانی بدون اجازه به wi fi من وصل هستند ؟!! ))****
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد