فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود متن کامل پایان نامه درباره نانوکاتالیست

اختصاصی از فایلکو دانلود متن کامل پایان نامه درباره نانوکاتالیست دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

(استادان ودانشجویان عزیز متن کامل پایان نامه ها را می توانید در آخر هر صفحه ی پایان نامه مورد نطر دانلود کنید چون فقط تکه هایی از متن این پایان نامه در این
صفحه ها درج شده است(به طور نمونه)

 

نویسنده کتاب مرجع در دوران دانشجویی پروژه ای در مورد «علم سطح» داشته است. برای این پروژه کتابی از Robert , Mckee را تحت عنوان «شیمی سطح فصل مشترک گاز- فلز “Chemistry of the Metal –Gas Interface” مطالعه کرده است. این کتاب نقطة شروعی برای آشنایی با علم شیمی سطح بود. اما با کشف Binnig و Rohrer در زمینة تونلهای اسکن میکروسکوپی (Scaning Tunnelling Microscopy (STM)) در سال 1983، دانش سطح دچار تغییر شد. از آن به بعد این توانایی بوجود آمد که بتوانیم با وضوح زیاد از سطوح و گونه های bound سطح عکس بگیریم. مدت زیادی طول نکشید که Eigler , Schwizer ثابت کردند که می توان این کار را در مقایس اتم انجام داد. بعلاوه تکنولوژی ساخت پردازنده های سریعتر و ارزانتر بیشتر و بیشتر به دانش سطح مربوط می شد.

تکنولوژی STM به ما این امکان را می داد که مکانیک کوانتوم را مشاهده کنیم کاری که قبلاً امکان آن وجود نداشت. بعنوان مثال ما سطح Si(100) را در دو عکس نشان داده ایم. در عکس2-1-a وضعیت bonding پیوندها به تصویر درآمده است. در عکس2-1-b وضعیت anti bonding شکستن پیوندها نشان داده شده است. همچنانکه انتظار می رود، شکستن پیوند (anti bonding) گره ای را بین اتمها بوجود می آورد در حالیکه تشکیل پیندها دانسیته فضای بین الکترونها را بالا می برد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود متن کامل پایان نامه درباره نانوکاتالیست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد