فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی

اختصاصی از فایلکو تحقیق در مورد نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی


تحقیق در مورد نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

 

تعداد صفحه:30

فهرست:

عبدالله جلیل مژدهی مدیر روابط عمومی گمرک:

مقدمه و توضیحات:

 

اصطلاح افکار عمومی اگرچه ریشه در قرن هیجدهم میلادی دارد، اما پدیده‌ای است که در قرن بیستم در اثر تحولات شگفت‌انگیز فنآوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی به اوج شکوفایی خود می‌رسد. افکار عمومی، در مجموع دیدگاه‌های مطرح شده از سوی گروهی از مردم، پیرامون موضوعاتی است که به دلیل اهمیت و ارزش ویژه خود، مورد استقبال و توجه همگان قرار می‌گیرد. از این رو پیوسته با نوعی ارزش‌گذاری همراه است و در واقع نوعی داوری درباره حوادث و اتفاقات روز و یا حوادث و رخدادهایی است که در آینده روی خواهد داد.

اساس افکار عمومی برنگرش‌ها استوار است. نگرش، پایه و زمینه‌های پایدار افکار عمومی است و افکاری که فرد آن را مطرح می‌سازد، محصول عوامل فرهنگی، اجتماعی و یا درون شناختی است.

در بحث افکار عمومی و یا ارتباطات عمومی پژوهش باید به عنوان مبنا باشد اما متاسفانه ما در قسمت پژوهش بسیار ضعیف عمل می‌کنیم. در این زمینه باید به فرهنگ‌سازی پرداخته ارزش پژوهش را در جامعه نشان دهیم حتی به نظر من سیستم آموزش و پرورش باید دچار نوعی تحول شود یعنی پژوهش را از سطوح اولیه برای دانش‌آموزان مطرح کنیم تا با این مقوله آشنایی کامل علمی و عملی پیدا کرده و در سطوح بالاتر کارایی داشته باشد. و از سوی دیگر سیستم آموزش کشور از این حالت سکون تئوریزه خارج شده و به یک خودباوری برسد.

ما در تکنولوژی به علت برخی عقب‌ماندگی‌ها به عنوان مصرف کننده تلقی می‌شویم در مسایل نظری ما می‌توانیم خود مبتکر باشیم و نیازی به استفاده فرمول‌های از پیش ساخته دیگران نباید داشته باشیم در حال حاضر مقالات، پژوهش و با تحقیقی که صورت می‌گیرد به علت عدم خودباوری پژوهشگران، نویسندگان و محققان استناد به مقالاتی می‌شود که نویسندگان آن محسوب آشنایی و سازگاری با محیط کشور مسایل جاری در آن ندارند و این مساله پژوهش را به بیراهه می‌رساند اما نکته قابل توجه به این است که باید به دانش و اطلاعات آنها توجه کرد ولی نه اینکه تنها دنباله‌رو باشیم باید خود مبتکر و مبدع باشیم.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد