فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه ارشد عمران سازه های هیدرولیکی - بررسی متغیرهای اجرایی سدهای بتن غلتکی RCC

اختصاصی از فایلکو پایان نامه ارشد عمران سازه های هیدرولیکی - بررسی متغیرهای اجرایی سدهای بتن غلتکی RCC دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه ارشد عمران سازه های هیدرولیکی - بررسی متغیرهای اجرایی سدهای بتن غلتکی RCC


پایان نامه ارشد عمران سازه های هیدرولیکی - بررسی متغیرهای اجرایی سدهای بتن غلتکی RCC

این فایل در قالب  پی دی اف و 225 صفحه می باشد.

این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.


چکیده:

بتن کوبیده غلتکی یا R.C.C یک روش جدید جهت اجرای بتن در کارهای عمرانی می باشد که ایده استفاده از آن به دهه های 1930 و 1940 در انگلستان و به عنوان لایه زیر اساس جاده ها و روسازی محوطه فرودگاه ها باز می گردد. این مصالح در مصارف اولیه بنام بتن کم عیار یا خشک شناخته شده و در زیر قشر آسفالت بکار می رفت. R.C.C هر چند که در کلیه فعالیتهای عمرانی و عمدتاً به عنوان یک مصالح جنبی مطرح شده و مورد استفاده قرار گرفت، از اوائل دهه 1960 میلادی، از سوی کارشناسان و محققان به عنوان مصالح و تکنیک اجرای قابل استفاده در سد سازی مطرح گردیده و دیری نپائید که مورد توجه و توسعه روز افزون قرار گرفت. رواج استفاده از بتن غلتکی به عوامل متعددی بستگی داشت که مهمترین آنها سادگی در تولید و به کارگیری و عدم نیاز به تجهیزات و تأسیسات اجرایی ویژه می باشد. با توجه به تجارب حاصل از صنعت سد سازی خصوصا در کشورهای آمریکا، ژاپن، چین و اسپانیا و ثبوت مزایای استفاده از R.C.C به نظر می رسد در هر کشوری لاجرم بایستی به سمت استفاده از این مزایا حرکت کرد. از انجا که اجرای R.C.C بسیار وابسته به فرهنگ کاری و به کارگیری مصالح در دسترس و تجهیزات متفاوت در هر کشوری می باشد، اولین تجربه در هر کشور و ثبت کلیه مراحل و شرایط کاری و ثبت این متغییرها و کنترل تاثیر متغیرهای اجرایی بر کیفیت بتن بسیار مهم بوده و می تواند بر امکانپذیری و رونق استفاده از این روش موثر بوده و مبنای قضاوت قرار گیرد. مقدمه:  بتن کوبیده غلتکی یا R.C.C یک روش جدید جهت اجرای بتن در کارهای عمرانی می باشد که ایده استفاده از آن به دهه های 1930 و 1940 در انگلستان و به عنوان لایه زیر اساس جاده ها و روسازی محوطه فرودگاهها باز می گردد. این مصالح در مصارف اولیه بنام بتن کم عیار یا خشک شناخته شده و در زیر قشر آسفالت بکار می رفت. R.C.C هر چند که در کلیه فعالیتهای عمرانی و عمدتاً به عنوان یک مصالح جنبی مطرح شده و مورد استفاده قرار گرفت، از اوائل دهه 1960 میلادی، از سوی کارشناسان و محققان به عنوان مصالح و تکنیک اجرای قابل استفاده در سد سازی مطرح گردیده و دیری نپائید که مورد توجه و توسعه روز افزون قرار گرفت. رواج استفاده از بتن غلتکی به عوامل متعددی بستگی داشت که مهمترین آنها سادگی در تولید و به کارگیری و عدم نیاز به تجهیزات و تأسیسات اجرایی ویژه می باشد. بتن کوبیده غلتکی به اختصار، متشکل از مصالح سنگدانه ای و سیمانی و درصد کمی آب می باشد، که به صورت مخلوط نسبتا خشک وبدون اسلامپ، در لایه های نازک و وسیع پخش شده و با استفاده از غلتکهای ساده و ارتعاشی متراکم می گردد. در مقایسه با بتن معمولی، هزینه های اجرایی این بتن بواسطه پیوستگی در اختلاط، حمل و نقل و پخش کردن بتن و همچنین به خاطر ساده سازی طراحی ها و همچنین از نظر صرفه جویی در پرداخت سود سرمایه گذاری در دوره اجرایی، بسیار کمتر می باشد، این روش دارای مزایای فنی سده های بتنی و روش اجرای سریع و ارزن سدهای خاکی می باشد. تاکنون روش های متفاوتی توسط افراد مختلف با هدف بهینه کردن منابع ذکر شده ارائه گردیده است که مضمون همه آنها عبارت از استفاده از غلتک و سایر ماشین آلات عملیات خاکی در اجرای سدهای بتنی می باشد. 


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد