فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت اعتماد به نفس و عملکرد سازمانی

اختصاصی از فایلکو دانلود پاورپوینت اعتماد به نفس و عملکرد سازمانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت اعتماد به نفس و عملکرد سازمانی


دانلود پاورپوینت اعتماد به نفس و عملکرد سازمانی

دو نگاه به خودآگاهی:

سازمانی تر

رفتاری تر

نگاه اجتماعی یا سازمانی :

خودآگاهی بعنی نسبت به رخداد های محیط هشیار بودن و خود را تنظیم کردن . چگونه باشم تا در محیط موفق تر باشم / دانش درونی نسبت به محیط / محیط از من چه می خواهد و من چگونه باید خود را منطبق کنم ؟

نگاه رفتاری: 

خودآگاهی یعنی دانش درونی نسبت به خویشتن /
“من کیستم؟” “بنظر دیگران من چطور آدمی‌ هستم؟” “آیا من واقعاً خودم را دوست دارم؟” “تا چه اندازه با سختی‌های زندگی کنار می‌آیم؟” “چه اندازه نظر دیگران برایم مهم است؟”

شباهت هایی در باره روش درست

شکرگزاری و تمرین های خودآگاهی:

توجه:

توجه به نعمت های پیرامون خود و شناسایی آنها

از او دانستن:

عدم عجب و تفکر از اویی و خود را بدهکار دانستن

لذت:

لذت از نعمت و انرژی گرفتن از آن

استفاده بهینه از نعمت:

تفکر در چگونگی بکارگیری آن به بهترین شکل

اهداف مطالعه:

آشنایی با عزت نفس و مبحث عزت نفس سازمانی

آشنایی با خودباوری وراه های ارتقای خودباوری سازمانی

شناخت برنامه ریزی ارتباط با خویشتن و تکنولوژی عملکرد بهینه
------

عزت نفس

Self Esteem:

یعنی باور فرد نسبت به ارزش خود در کل
ارزیابی کلی از خود
دانستن قدر و منزلت خود
نتیجه : بروز رفتارهای مطابق شان
آنهایی که ارزیابی کلی‌شان نسبت بخودشان آگاهانه است نگرش‌شان بخودشان کم و منفی نیست .
در حالت مثبت self Esteem همان قدر و منزلت خود را داشتن است .
وقتی فرد  به این نتیجه برسد که آدم توانمندی است و بالقوه چیزی از کسی کم ندارد دست به هر رفتاری نمی‌زند و می‌داند چه نوع رفتاری را بیشتر انجام دهد و چه نوع رفتاری را نباید انجام دهد.
 آدمهائی که ارزیابی‌شان از خویشتن خود ضعیف است نمی‌توانند رفتارهای متناسب با شأن خودشان را نشان دهند.

شامل 37 اسلاید POWERPOINT


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت اعتماد به نفس و عملکرد سازمانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد