فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق در مورد دوران ابتدایی

اختصاصی از فایلکو دانلود تحقیق در مورد دوران ابتدایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق در مورد دوران ابتدایی


دانلود تحقیق در مورد دوران ابتدایی

دانلود تحقیق  در مورد دوران ابتدایی

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 12

 

 

 

 

مقدمه

سپاس خداوندی را که سخنوران ستودن او عاجزند و حسابرسان از شمارش نعمت‌های او ناتوان و تلاش گران از ادای حق او درمانده‌اند. خدایی که افکار شرف‌اندیشان، ذات او را درک نمی‌کنند و دست غواصان دریای علوم به او نخواهد رسید پروردگاری که برای صفات او حد و مرزی وجود ندارد و تعریف کاملی نمی‌توان یافت و برای خدا وقت معینی نمی‌توان تعیین کرد. او بدون نیاز به فکر و اندیشه‌ای، یا از تجربه‌ای خلقت و آغاز کرد، سپس خدای سبحان طبقات فضا را شکافت و اطراف آن را باز کرد و هوای آسمان و زمین راه یافته را آفرید. و در آن آبی را روان ساخت، آب را بر بادی طولانی و شکننده نهاد، و به نسیم مبدل نمود و گیاهان و نباتات را بوجود آورد تا وسیله رزق و روزی و آرامش این اشراف مخلوقات فراهم شود و سپس ما انسان‌ها نسبت به این خلقت بزرگ یمک تعهد داریم که « ز گهواره تا گور دانش بجوی » با این کار در واقع ما به سخن پیامبران گرامی و خدای بزرگوار خود احترام گذاشته‌ایم پس وارثان. و امانتداران این زمین هستیم، لذا با عملکرد خود زندگی خود و دیگران را به تباهی نکشیم که یک محیط پر از علم و اندیشه داشته باشند آن را مانند امانتی به آیندگان تحویل دهیم.

تقدیم و تشکر

در این مجال از زحمات و راهنمائیهای مادر و پدرم و از پسرعمه‌ام بسیار تقدیر و تشکر می‌کنم و شایسته به ذکر است که از تلاش و زحمات استاد بزرگوارم سرکار خانم فاطمه بازیار که در طول تحصیل پایه چهارم از وجود شریف آن بهره‌مند شدم تشکر و قدردانی می‌کنم امیدوارم که جامعه علمی بتواند از شمع وجود این انسان شریفه و معلم زحمتکش بهره‌مند شوند.

انتخاب موضوع بخش

من فاطمه یوسفی دانش‌آموز مقطع ابتدایی هستم که سال گذشته دلم می‌خواست در این طرح شرکت کنم و نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنم اما چه کنم که آن موقع کلاس سوم بودم.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق در مورد دوران ابتدایی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد