فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود جزوه طیور , ساختمان کارخانه جوجه کشی , مشخصات فنی و بهداشتی

اختصاصی از فایلکو دانلود جزوه طیور , ساختمان کارخانه جوجه کشی , مشخصات فنی و بهداشتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود جزوه طیور , ساختمان کارخانه جوجه کشی , مشخصات فنی و بهداشتی


دانلود جزوه طیور , ساختمان کارخانه جوجه کشی , مشخصات فنی و بهداشتی

استاندارد ”طیور - ساختمان کارخانه جوجه کشی – مشخصات فنی و بهداشتی ” که توسط
کمیسیون های مربوطه تهیه و تدوین شده و در پانصد و سی و هفتمین جلسه کمیته ملی
84 مورد تصویب قرار گرفته ، /8/ استاندارد خوراک و فرآورده های کشاورزی مورخ 8
اینک به استناد بند یک ماده 3 قانون اصلالاح قوانین و مقررات مؤسسه استاندارد و تحقیقات
صنعتی ایران مصوب بهمن ماه 1371 به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر می شود.
برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولالات و پیشرفت های ملی و جهانی در زمینه صنایع ،
علوم و خدمات ، استاندارد های ملی ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهد شد و هر
گونه پیشنهادی که برای اصلالاح یا تکمیل این استانداردها ارائه شود در تجدید نظر بعدی
مورد توجه قرار خواهد گرفت . بنابراین برای مراجعه به استاندارد های ملی ایران باید
همواره از آخرین تجدید نظر آنها استفاده کرد.
در تهیه و تدوین این استاندارد س عی شده است که ضمن توجه به شرایط موجود و نیازهای
جامعه ، در حد امکان بین این استاندارد و استاندارد ملی کشورهای صنعتی و پیشرفته
هماهنگی ایجاد شود.
خذی که برای تهیه این استاندارد به کار رفته به شرح زیر است: Ĥ منابع و م
-1 زهری ، مرادعلی – اصول پرورش طیور – انتشار ات دانشگاه تهران – سال 1380
– چاپ دوازدهم.
-2 راهنمای کامل پرورش طیور – سازمان اقتصادی کوثر – سال 1378 – چاپ
چهارم.
-3 یحیی زاده ، هاله – اصول مدیریت در واحدهای جوجه کشی – انتشارات
نوربخش – سال 1382 - چاپ اول.
. -4 نظام دامداری ایران – سازمان دامپزشکی کشور – سال 1369
. -5 راهنمای مدیریت جوجه کشی – مجتمع کشت و صنعت سبزدشت – سال 1382
پ
١
طیور - ساختمان کارخانه جوجه کشی – مشخصات فنی و بهداشتی
1 هدف
هدف از تدوین این استاندارد ، تعیین مشخصات فنی و بهداشتی ساختمان کارخانه
جوجه کشی است.
2 دامنه کاربرد
این استاندارد، دربا رۀ انواع ساختمان های کارخانه جوجه کشی که به صورت مستقل و یا
به صورت بخشی از مجموعه مجتمع های پرورشی طیور در کشور می باشند، کاربرد دارد.
یادآوری 1- ساختمان کارخانه جوجه کشی در کشور ، باید از نظر بهداشت نیروی
انسانی، بهداشت تأسیسات، وسائل و تجهیزات موجود در داخل سالن ها و /یا اتاق های
ساختمان کارخانه جوجه کشی و بهداشت محیط کار، در شرایط کاملالا بهداشتی و
مجاز ، و برابر مقررات زیست محیطی کشور ، انجام گیرد.
یادآوری 2 –مسئول فنی بهداشتی در هر کارخانه جوجه کشی و / یا در هر مجتمع
پرورش طیور در کشور ، باید بر حسن انجام مفاد این استاندارد نظارت کامل نماید.
3 مراجع الزامی
مدارک الزامی زیر حاوی مقرراتی است که در متن این استاندارد به آنها ارجاع داده شده
است . بدین ترتیب آن مقررات جزیی از این استانداردمحسوب می شود . در مورد مراجع
دارای تاریخ چاپ و / یا تجدید نظر، اصلاحیه ه ا و تجدید نظرهای بعدی این مدارک مورد
نظر نیست . معهذابهتر است کاربران ذینفع این استاندارد، امکان کاربرد آخرین اصلاحیه ها
و تجدید نظرهای مدارک الزامی زیر را مورد بررسی قرار دهند . در مورد مراجع بدون تاریخ

شامل 119 صفحه فایل pdf


دانلود با لینک مستقیم


دانلود جزوه طیور , ساختمان کارخانه جوجه کشی , مشخصات فنی و بهداشتی

دانلود تحقیق کشش و فشار

اختصاصی از فایلکو دانلود تحقیق کشش و فشار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق کشش و فشار


دانلود تحقیق کشش و فشار

در این مقاله ما به چیزی خواهیم پرداخت که می‌توان آن را تأثیرات درونی نیروهایی که بر یک جسم عمل می‌کنند، خواند. دیگر همچون استاتیک، فرض نخواهیم کرد که اجسام کاملا صلب هستند، به عکس، محاسبة تغییرات شکل اجسام مختلف تحت نیروهای متفاوت یکی از مشغله‌های اصلی ما در مطالعة استحکام مواد خواهد بود.

 

میلة تحت فشار محوری

ساده‌ترین مورد برای بررسی در ابتدا یک میلة ابتدائا صاف فلزی است که دارای مقاطع عرضی یکسان می‌باشد، و در دو سر خود تحت یک جفت نیروی همراستای در جهات مخالف است که همجهت با محور طولی میله به آن وارد می‌شوند و بر مرکز هر مقطع عرضی عمل می‌کنند. برای آنکه تعادلی استاتیک برقرار باشد، اندازة نیروها باید برابر باشند. اگر نیروها در جهت دور شدن از میله باشند، گفته می‌شود که میله در کشش قرار دارد. اگر آنها در جهت خود میله باشند، یک وضعیت فشار برقرار است. این دو وضعیت در شکل 1-1 نشان داده شده‌اند.

تحت تأثیر این جفت نیروی عمل کننده، نیروهای مقاومت درونی درون میله به کار می‌افتند و برای مطالعة خصوصیات آنها می‌توانیم فرض کنیم که یک صفحه از میله در هر جایی به صورت عرضی گذشته و بر خط محوری طولی میله عمود است.چنین صفحه‌ای را در تصویر 1-2(الف) a-a می‌نامیم به دلایلی که بعدا ذکر می‌کنیم، این صفحه نباید زیاد به دو سر میله نزدیک باشد. اگر به منظور تحلیل تصور کنیم که قسمتی از میله که در طرف راست این صفحه قرار دارد برداشته شده است، چنانچه در تصویر 1-2(ب) چنین است، آنگاه به جای آن باید هر گونه تأثیری که بر قسمت چپ صفحه دارد جایگزین شود. با این شگرد ایجاد یک صفحة قطع کننده، نیروهایی که در اصل درونی بوده‌اند، اکنون به نیروهایی بیرونی برای قسمتهای باقی مانده از میله تبدیل می‌شوند. برای حفظ تعادل قسمت دست چپی، این تأثیر باید نیرویی با بزرگی P در راستای افقی باشد. اما این نیرو که به صورت عمود بر صفحة a-a عمل می‌کند، در واقع نتیجة نیروهای توزیع شده هستند که بر این مقطع عرضی به صورت عمودی عمل می‌کنند.

 

 

 

توزیع نیروهای مقاومت

در این مرحله لازم است در مورد چگونگی تنوع این توزیعهای نیرو، فرضهایی بکنیم و از آنجا که نیروی P بر مرکز میله عمل می‌کند، معمولا فرض می‌شود که این توزیعها در طول مقطع عرضی یکنواخت هستند. چنین توزیعی احتمالا هرگز نمی‌تواند وجود واقعی داشته باشد، زیرا ذرات کریستالی میله در جهات اتفاقی هستند. مقدار دقیق نیرویی که بر یک عنصر بسیار کوچک از سطح مقطع عرضی وارد می‌شود، تابعی از طبیعت و جهت ساختار کریستالی در آن نقطه است. اما تنوع در تمامیت سطح مقطع عرضی با دقت قابل قبول مهندسی با فرض یک توزیع یکنواخت، قابل توضیح است.

 

تنش میانگین

به جای صحبت دربارة نیروهای درونی که بر یک عنصر کوچک از سطح وارد می‌شوند، بهتر است به منظور مقایسه به نیروی میانگین که بر یک واحد سطح مقطع عرضی وارد می‌شود توجه کنیم. شدت نیروی میانگین در واحد سطح، تنش میانگین نامیده می‌شود و واحد آن نیرو بر مساحت است یعنی Nm ^ -2 («پاسکال»).  مجموع تنش عبارتی است که برای نام گذاری مجموع نیروی محوری حاصله استفاده می‌شود. اگر نیروهایی که بر دو سر میله وارد می‌شوندبه نحوی باشند که میله در کشش قرار دارد، آنگاه تنشهای کششی در میله ایجاد می‌شود. اگر میله در موقعیت فشار باشد، تنشهای فشاری خواهیم داشت. ضروری است که خط عمل نیروهایی که بر دو سر میله عمل می‌کنند از مرکز مقطع عرضی میله بگذرند.

شامل 30 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق کشش و فشار

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم مشکل حواس پرتی شاهرخ را در کلاس از بین ببرم؟

اختصاصی از فایلکو اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم مشکل حواس پرتی شاهرخ را در کلاس از بین ببرم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم مشکل حواس پرتی شاهرخ را در کلاس از بین ببرم؟


اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم مشکل حواس پرتی شاهرخ را در کلاس از بین ببرم؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 22 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

چکیده

 معلمان بیشترین وقت را برای تماس با دانش آموزان ، مشاهده آنان و کمک به جریان رشد و تکامل آنه در اختیار دارند. معلم باید در روابط با شاگردان از اصول حسنه انسانی آگاه باشد و آنها را به کار بندد و محیطی را به وجود آورد که دانش آموزان، مشکلات خود را با او در میان گذاشته و او در حد توان به اصلاح و تغییر رفتار آنها اقدام نماید.معلم به این موضوع ایمان داشته باشد که رفع موانع تربیتی و کاهش مشکلات دانش آموزان ، خود مقدمه ای برای آماده سازی ذهنی دانش آموزان و ارائه مطالب درسی می باشد.

معلم متعهد، در طریق حفظ و تامین منافع واقعی شاگرد است ، در حل مسائل و مشکلات کوشاست . روحیه اش به گونه ای است از خدمت لذت می برد ، از ساختن و به عمل آوردن دانش آموز و قراردادنش در مسیری که مورد هدف است خرسند است.

لذا با با توجه به تعهد و مسئولیت خود در کلاس، با مشاهده ی حواس پرتی و عدم تمرکز شاهرخ در کلاس سعی در حل کردن مشکل او شدم . زیرا بدون داشتن دقت و تمرکز حواس یادگیری صورت نمی گیرد.تمرکز حواس هنگام مطالعه کلید اصلی و اساسی درک و فهم مطالب است و کلید اساسی تمرکز حواس استفاده از روشهایی است که باعث تقویت و پرورش و مهارت در برقراری تمرکز حواس هنگام مطالعه می شوند.

ابزار گردآوری اطلاعات شامل مصاحبه، پرسشنامه، مشاهده و اسناد و مدارک می باشد.با اطلاعات به دست آمده ، مشخص شد مشکل دانش آموز حواس پرتی یا عدم تمرکز در کلاس است که به دنبال عوامل ایجاد کننده ی آن بر آمدم و راهکار های مناسب با توجه به اطلاغاتی که در کتابها ، تحقیقات در این زمینه و تجربیات شخصی خودم  بود ارائه شد.

مقدمه

از جمله عواملی که در افزایش بهره وری در مطالعه و درک بهتر درسها و موفقیت در تحصیل بسیار موثر است ، داشتن تمرکز حواس به هنگام مطالعه است یعنی فرد در خود این توانایی را ایجاد کند که با اختیار و توجه دقت خود را بر روی موضوع یا کاری که انتخاب کرده با میل و اراده متمرکز نماید و از توجه به سایر موضوعات و کارها جلوگیری کند.

تمرکز نسبی است یعنی تقریبا همه افراد تا حدودی از آن بهره مند هستند و کسی نمی تواند ادعا کند کاملا بی دقت است و یا همیشه تمرکز حواس دارد. فراموش نکنیم تمرکز کارایی حافظه را افزایش می دهد. تمرکز یک امر اکتسابی است و با مهارت های لازم افزایش می یابد.

تمرکز حواس یعنی عوامل حواس پرتی را به حداقل رساندن.پس برقراری تمرکز حواس به میزان کاهش عوامل حواس پرتی بستگی دارد. یعنی هر چه عوامل مزاحم و مخل تمرکز بیشتر باشند توانایی حفظ تمرکز حواس کمتر است و برعکس.

لذا حواس پرتی یعنی خارج شدن از روند مطالعه یا جریان کاری و فرورفتن در افکار و تخیلات و یا انجام کار دیگر.برای ایجاد تمرکز حواس باید عواملی را که مانع از تمرکز می شود شناخت و در جهت رفع آنها اقدام کرد.

توصیف وضع موجود

اینجانب        ، لیسانس    ، با    سال سابقه تدریس می باشم.اکنون در مدرسه              پایه       مشغول هستم.

کلاسهای این مدرسه  کم جمعیت ،تقریبا 20 نفر در هر کلاس ، می باشد ضمن اینکه فضای خوبی نیز دارند،دارای تخته های وایت برد،پنکه،سیستم گرمایشی مناسب،و نور کافی هستند.

بعضی از خانواده ها از نظر تحصیلات و شرایط اقتصادی در سطح خوبی هستند ولی اکثر آنها از طبقه محروم هستند.

بعد از دو سه هفته تدریس در این کلاس چهارم ، نکته ای توجه من را به خودش جلب کرد و آن حواس پرتی شاهرخ در کلاس بود.او دانش آموز کلاس سوم 3 است.مدرسه دارای 4 کلاس سوم است.

 او در حین تدریس گاهی سرش را روی میز می گذاشت یا به من نگاه می کرد اما مشخص بود به کلاس و درس فکر نمی کند و تمرکز ندارد.گاهی هم خودش را مشغول کارهای دیگر مثل نقاشی کشیدن یا خط خطی کردن کتابش می کرد.

یک جلسه در حین تدریس وقتی فهمیدم حواسش در کلاس نیست برای جلب توجه او سئوالی پرسیدم ، عذر خواهی کرد . گفت : ببخشید حواسم نبود.

ضمن اینکه شاهرخ پسری مودب ،مرتب می باشد.از همان ابتدای سال تحصیلی خیلی مشتاق بود به عنوان معلم یار در کلاس  باشد. و مرتب سئوال می کرد اگر درکلاس کاری هست و یا نیاز به مرتب شدن دارد من انجام می دهم .در فعالیتهای علمی و  درسی علاقمند و فعال هست اما نمره هایی پایانی که کسب می کرد پائین بود .

لذا با توجه به تعهد و مسئولیت معلمی و نیز برگزاری کلاس اقدام پژوهی،ویژگی های خوب اخلاقی شاهرخ و توجه او به من ،  انگیزه ای در من ایجاد کرد که یکی از اولویتهای من حل مشکل او باشد.تا تغییراتی در رفتار از لحاظ بهبود یادگیری به عمل آورم.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم مشکل حواس پرتی شاهرخ را در کلاس از بین ببرم؟

پرسشنامه وجدان کاری ( مک کرای و کاسکا 1992 )

اختصاصی از فایلکو پرسشنامه وجدان کاری ( مک کرای و کاسکا 1992 ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

هدف: ارزیابی وجدان کاری از ابعاد مختلف (قابلیت اتکا، موفقیت مداری)

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 تعداد گویه ها : 16

تعداد مولفه :   2  مولفه (قابلیت اتکا، موفقیت مداری)

روایی و پایایی :  دارد

نحوه نمره گذاری :  دارد

منبع :     دارد

نوع فایل :  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 3

 


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه وجدان کاری ( مک کرای و کاسکا 1992 )

جزوه خلاصه بازاریابی بین المللی - میرزا حسن حسینی - مدیریت پیام نور

اختصاصی از فایلکو جزوه خلاصه بازاریابی بین المللی - میرزا حسن حسینی - مدیریت پیام نور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه خلاصه بازاریابی بین المللی - میرزا حسن حسینی - مدیریت پیام نور


جزوه خلاصه بازاریابی بین المللی - میرزا حسن حسینی - مدیریت پیام نور

جزوه خلاصه بازاریابی بین المللی

بر اساس کتاب دکتر میرزا حسن حسینی

منبع رشته مدیریت دانشگاه پیام نور (کارشناسی و ارشد)

شامل 294 اسلاید در قالب فایل pdf

 

بازاریابی بین المللی


دانلود با لینک مستقیم


جزوه خلاصه بازاریابی بین المللی - میرزا حسن حسینی - مدیریت پیام نور