فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایانامه بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان

اختصاصی از فایلکو دانلود پایانامه بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایانامه بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان


دانلود پایانامه بررسی نقش بازاریابی داخلی  بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

بازاریابی داخلی یک تلاش برنامه­ریزی شده می­باشد که رویکردی شبه بازاریابی در جهت غلبه بر مقاومت سازمانی برای ایجاد تغییر و توسعه و برانگیختن کارمندان، ایجاد هماهنگی بین وظیفه­ای و یکپارچه کردن کارکنان به سوی کاربرد موثر و اثربخش استراتژی­های وظیفه­ای و سازمانی دارد. با وجود گسترش مفهوم بازاریابی داخلی در ادبیات بازاریابی، عملاً استفاده کمی از آن شده است. مباحثی که در زمینه بازاریابی داخلی انجام پذیرفت بیانگر این واقعیت بودند که این شاخه از بازاریابی نیازمند تحقیقات گسترده و وسیع­تری است. این شاخه از علم بازاریابی تا حدود زیادی متاثر از مدیریت کیفیت و بازاریابی خدمات است که بر اهمیت و ضرورت ایجاد کیفیت در کل فرایند ارائه خدمات تاکید دارد. مطالعات انجام گرفته در این زمینه بیانگر ارتباط مثبت بین رضایت شغلی مشتریان داخلی سازمان (کارکنان) و رضایت مشتریان خارجی آن است این در حالی است که بحث­های اندکی در زمینه اینکه چه آمیخته­ای از سیاست­ها را می­توان به کار برد تا بر کارکنان اثر گذاشت به گونه­ای که برانگیخته شوند و به شیوه­ای مشتری مدارانه عمل نمایند، صورت گرفته است. این پژوهش به دنبال بررسی تاثیر ابعاد مختلف بازاریابی داخلی شامل عوامل انگیزش مادی، عوامل انگیزش غیرمادی، عوامل محیطی، ابزار و تجهیزات کاری، کیفیت خدمات و تجربه بر رضایت مشتریان ‏است. جامعه آماری پژوهش مشتریان و کارکنان شعب بانک ملت استان خوزستان است که در سال 1390 با این شعب ارتباط و همکاری داشته­اند. ابزار مورد استفاده جهت جمع­آوری داده های لازم، برای آزمون 6 فرضیه این پژوهش، پرسشنامه می­باشد. پرسشنامه­ها در بین مشتریان و کارکنان شعب بانک ملت استان خوزستان توزیع و نهایتاً 246 پرسشنامه جمع­آوری شد. روش آماری در تجزیه و تحلیل داده ها، استفاده از آزمون رگرسیون خطی ساده و ضریب همبستگی اسپیرمن می­باشد. داده ها با استفاده از نرم­افزار Spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که رابطه بین تمامی متغیرها جز عوامل انگیزش غیرمادی معنی­دار است.

 

تعداد صفحات 103

فرمت فایل : word

 

فهرست مطالب

چکیده: 1

 فصل اول: کلیات پژوهش

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مسأله 3

1-3 ضرورت تحقیق. 5

1-4 اهداف تحقیق. 6

1-5 سوالات تحقیق. 7

1-6 فرضیه های تحقیق. 7

1-7 روش تحقیق. 8

1-7-1 نوع روش مطالعه 8

1-7-2 جمعیت آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه 8

1-7-3 روش جمع آوری داده ها 8

1-7-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها 9

1-7-5 قلمرو مکانی و زمانی تحقیق. 9

1-7-6 مدت زمان مورد نیاز برای انجام تحقیق. 9

1-7-7 در صورت کاربردی بودن طرح چه سازمانهایی میتوانند از نتایج تحقیق استفاده نمایند. 9

1-7-8 سازمانهایی که در انجام پژوهش همکاری مینمایند 9

1-8 چارچوب کلی تحقیق. 9

 

فصل دوم: مبانی نظری و ادبیات موضوع

2-1 مقدمه 11

2-2 مبانی نظری. 12

2-2-1 بازاریابی داخلی. 12

2-2-1-1 تاریخچه مفهوم بازاریابی داخلی. 12

2-2-1-2 مراحل توسعه و تکامل مفهوم بازاریابی در سازمان. 13

2-2-1-3 عناصر بازاریابی داخلی. 13

2-2-1-4 جنبه های بازاریابی داخلی. 14

2-2-1-5 ضرورت بکارگیری بازاریابی داخلی. 15

2-2-1-6 موارد لازم به رعایت در بکارگیری بازاریابی داخلی. 16

2-2-1-7 اهمیت بازاریابی داخلی در چارچوب بازاریابی رابطه مند 16

2-2-1-8 چرخه ها و تأثیر آن بر بازاریابی داخلی و خارجی. 18

2-2-2 مشتریان داخلی (کارکنان) 19

2-2-3 خدمات.. 20

2-2-3-1 مشخصات بارز خدمات.. 20

2-2-3-2 مواجهات خدماتی: 21

2-2-4 کیفیت خدمات.. 22

2-2-4-1 مدل مفهومی کیفیت خدمت.. 22

2-2-4-2 کیفیت خدمات داخلی. 24

فهرست مطالب

2-2-4-3 بهبود مداوم کیفیت خدمات.. 25

2-2-4-4 هزینه مالی خدمات.. 25

2-2-4-5 بازاریابی در شرکتهای خدماتی و جایگاه بازاریابی داخلی در آن. 25

2-2-4-6 نقش کارکنان در بهبود کیفیت خدمات.. 26

2-2-5 پژوهشهای انجام گرفته درخصوص نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری. 27

2-2-6 تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق: 29

 

فصل سوم: روش تحقیق

3-1 مقدمه 32

3-2 اهداف پژوهش.. 32

3-3 روش و نوع تحقیق. 33

3-4 جامعه آماری تحقیق. 34

3-5 نمونه گیری. 34

3-5-1 روش نمونه گیری. 34

3-5-2 تعیین حجم نمونه تحقیق. 35

3-6 ابزار سنجش.. 36

3-7 روایی و پایایی ابزار سنجش.. 36

3-7-1 روایی پرسشنامه 36

3-7-2 پایایی پرسشنامه 37

3-7-2-1 محاسبه آلفای کرونباخ. 38

3-8 متغیرهای پژوهش.. 38

3-9 مقیاس اندازه‌گیری و طیف پرسشنامه 39

3-9-1 مقیاس اندازهگیری. 39

3-10 روش آماری تجزیه و تحلیل داده ها 40

3-10-1 رگرسیون و همبستگی. 40

3-10-2 معادله رگرسیون. 41

3-10-3 همبستگی (r) 41

3-10-3-1 ضریب تعیین r2)) 41

3-10-3-2 ضریب همبستگی ( r) 41

3-10-4 تحلیل واریانس یک طرفه و آزمون t برای گروههای مستقل. 42

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

4-1 مقدمه 44

4-2 یافته های توصیفی. 44

4-3 یافتههای استنباطی فرضیه های پژوهش.. 60

4-5 جدول نتایج کل فرضیه های تحقیق. 66

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

5-1 مقدمه 69

فهرست مطالب

5-2 خلاصه پژوهش.. 69

5-3 نتایج پژوهش.. 70

5-3-1 بررسی فرضیه های تحقیق: 70

5-4 پیشنهادهای تحقیق. 72

5-4-1 پیشنهادهای کاربردی. 72

5-4-2 پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی. 72

5-5 موانع و محدودیتهای پژوهش.. 73

 

منابع و مأخذ

منابع فارسی: 75

منابع غیر فارسی. 77

پیوستها 81

چکیده انگلیسی. 94

 

فهرست جداول

جدول 2-1 : مدل تورستا و همکاران(2008) 30

جدول 3-1 مقدارآلفای محاسبه شده مربوط به هر متغیر و آلفای کل. 38

جدول3-2 تعریف متغیرهای تحقیق. 39

جدول 4-1 آمار توصیفی کارکنان بر حسب جنسیت.. 44

جدول 4-2 آمار توصیفی مشتریان بر حسب جنسیت.. 45

جدول 4-3 آمار توصیفی کارکنان بر حسب طبقات سنی. 46

جدول 4-4 آمار توصیفی مشتریان بر حسب طبقات سنی. 47

جدول 4-5 آمار توصیفی کارکنان بر حسب میزان تحصیلات.. 48

جدول 4-6 آمار توصیفی مشتریان بر حسب میزان تحصیلات.. 49

جدول 4-7 آمار توصیفی کارکنان بر حسب میزان سابقه کار. 50

جدول 4-8 آمار توصیفی کارکنان بر حسب پست سازمانی. 51

جدول 4-9 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق بر حسب جنسیت کارکنان. 52

جدول 4-10 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق بر حسب جنسیت مشتریان. 53

جدول 4-11 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق بر حسب طبقات سنی کارکنان. 54

جدول 4-12 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق بر حسب طبقات سنی مشتریان. 55

جدول 4-13 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق بر حسب میزان تحصیلات کارکنان. 56

جدول 4-14 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق بر حسب میزان تحصیلات مشتریان. 57

جدول 4-15 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق بر حسب میزان سابقه کار کارکنان. 58

جدول 4-16 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق بر حسب پست سازمانی کارکنان. 59

جدول 4- 17 نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن متغیرهای فرضیه اول. 60

جدول 4- 18 نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن متغیرهای فرضیه دوم 61

جدول 4- 19 نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن متغیرهای فرضیه سوم 61

جدول 4- 20 نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن متغیرهای فرضیه چهارم 62

جدول 4- 21 نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن متغیرهای فرضیه پنجم 62

جدول 4- 22 نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن متغیرهای فرضیه ششم 63

جدول 4-23 نتایج آزمون رگرسیون. 63

جدول 4-24 نتایج آزمون تحلیل واریانس یک طرفه و tمستقل. 65

جدول 4-25 نتایج آزمون تحلیل واریانس یک طرفه و tمستقل. 66

جدول 4- 26 خلاصه نتایج آزمون فرضیات تحقیق. 67

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                            صفحه

نمودار 4-1 درصد کارکنان بر حسب جنسیت................................................................. 45

نمودار 4-2 درصد مشتریان بر حسب جنسیت.. 46

نمودار 4-3 درصد کارکنان بر حسب طبقات سنی. 47

نمودار 4-4 درصد مشتریان بر حسب طبقات سنی. 48

نمودار 4-5 درصد کارکنان بر حسب میزان تحصیلات.. 49

نمودار 4-6 درصد مشتریان بر حسب میزان تحصیلات.. 50

نمودار 4-7 درصد کارکنان بر حسب میزان سابقه کار. 51

نمودار 4-7 درصد کارکنان بر حسب پست سازمانی. 52

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایانامه بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد