فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق و پیشینه تحقیق در مورد برند و توسعه برند با فرمت ورد

اختصاصی از فایلکو دانلود تحقیق و پیشینه تحقیق در مورد برند و توسعه برند با فرمت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق و پیشینه تحقیق در مورد برند و توسعه برند با فرمت ورد


دانلود تحقیق و پیشینه تحقیق در مورد برند و توسعه برند با فرمت ورد

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 145

مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتری

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی

منابع فارسی کامل

منابع انگلیسی کامل

ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی نظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.

 

تعریف برند. 12

تعریف مدیریت برند. 13

تفاوت برند و محصول. 14

مدیریت استراتژیک برند. 17

ارزش ویژه برند. 19

روش های ارزیابی برند. 20

تئوری های ارزش ویژه برند. 22

تئوری ارزش برند کلر. 22

آگاهی از برند. 23

وسعت و عمق آگاهی از برند. 24

مزیت های آگاهی از برند. 25

تصویر ذهنی از برند. 25

برجستگی برند. 27

عملکرد برند. 28

تصویرسازی ذهنی از برند. 28

قضاوت نسبت به برند 

...................

....................................

..................................................

.............................................................


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق و پیشینه تحقیق در مورد برند و توسعه برند با فرمت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد