مقاله پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمتpdf صفحات 13
چکیده
این پژوهش با هدف بررسی نقش استراتژی های تقلید بر شباهت درک شدد توسدم مفدرف کنندد اناداش شدد
پژوهش حاضر از نظر نوع هدف، کاربردی و از نظر نحو گردآوری داد ها، توصیفی و پیمایشی است جامعد آمداری
این پژوهش شامل مشتریان فروشگا ها و داروخان های شهرستان پارساآباد مغان بود است و تعداد نمون انتخابی 483
نفر انتخاب شد ک نهایتأ تعداد 344 پرسشنام صحیح جهت تازی و تحلیل داد ها انتخاب شدند ابزار گردآوری داد
ها پرسشنام میباشد و برای تازی و تحلیل داد از نرش افزارهای SPSS و Smart PLS استفاد شد است کد در
ادام با استفاد از رویکرد حداقل مربعات جزیی روابم متغیرهای پژوهش و مدل اصلی پژوهش بررسدی شدد اسدت
نتایج نشان دهند این است ک تأثیر استراتژیهای تقلید بر شباهت درک شدد ، بد وسدیل وفداداری بد برندد تعددیل
میشود
واژگان کلیدی: استراتژیهای تقلید )کپی کت(، شباهت درک شد ، وفاداری ب برند
تأثیر استراتژیهای تقلید )کپی کت( بر شباهت درک شده با تعدیلگری وفاداری به برند