فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری و پیشینه ادراک تعارض و روش های مدیریت آن

اختصاصی از فایلکو مبانی نظری و پیشینه ادراک تعارض و روش های مدیریت آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه ادراک تعارض و روش های مدیریت آن


مبانی نظری و پیشینه ادراک تعارض و روش های مدیریت آن

مبانی نظری و پیشینه ادراک تعارض و روش های مدیریت آن

81 صفحه

همراه با منابع

 2-1مقدمه .........................................................................................................................  20

2-2 بخش اول : مدیریت تعارض .............................................................................................  21

    2-2-1 تعریف تعارض  ....................................................................................................  21

    2-2-2 ضرورت وجود تعارض ........................................................................................... 23   

    2-2-3 سیر تکاملی اندیشه تعارض  .....................................................................................  25   

           2-2-3-1 نظریه سنتی تعارض  ...................................................................................  25

           2-2-3-2 نظریه روابط انسانی  ....................................................................................  25

           2-2-3-3 نظریه تعاملی  ............................................................................................  25  

   2-2-4 مقایسه نگرش ها نسبت به تعارض ............................................................................... 27

   2-2-5 ماهیت تعارض ........................................................................................................ 28

   2-2-6 زیان های ناشی از تعارض ..........................................................................................29

          2-2-6-1 هدر رفتن وقت و انرژی سازمان  ...................................................................... 29

          2-2-6-2 قضاوت نادرست  ...........................................................................................30 

          2-2-6-3 اثرات زیان بار بر بازنده  ................................................................................ 30    

         2-2-6-4 هماهنگی ضعیف .............................................................................................30

   2-2-7 سطوح تعارض  ........................................................................................................31

         2-2-7-1 تعارض درون فردی ....................................................................................... 31

         2-2-7-2 تعارض میان فردی ........................................................................................  31

         2-2-7-3 تعارض درون گروهی ....................................................................................  31

         2-2-7-4 تعارض میان گروهی ......................................................................................  32

         2-2-7-5 تعارض میان سازمانی ..................................................................................... 33

   2-2-8 منابع تعارض .......................................................................................................... 34  

   2-2-9 دلایل تعارض  ........................................................................................................ 35

   2-2-10 الگوی تعارض بین گروه ها در سازمان  .......................................................................35                                

   2-2-11 فرایند تعارض  .....................................................................................................  36

            2-2-11-1 مرحله اول : مخالفت های بالقوه ...................................................................  37

                       2-2-11-1-1 ارتباطات .................................................................................  38

                      2-2-11-1-2 ساختار .....................................................................................  38

                     2-2-11-1-3 متغییرهای شخصی  .....................................................................   39

         2-2-11-2 مرحله دوم : بروز تعارض ...........................................................................   40

         2-2-11-3 مرحله سوم : نیت یا قصد .............................................................................   41

         2-2-11-4 مرحله چهارم : رفتار ..................................................................................   41

         2-2-11-5 مرحله پنجم : ره آوردها (نتایج)  ....................................................................   42

                    2-2-11-5-1 نتیجه های سازنده تعارض  .............................................................   43

                    2-2-11-5-2 نتیجه های ویرانگر تعارض.............................................................   43

                    2-2-11-5-3 وجه تمایز تعارض سازنده و ویرانگر  .......................................   44

                    2-2-11-5-4 ایجاد تعارض سازنده  ...................................................................   45

  2-2-12 فنون رفع تعارض ویرانگر  ......................................................................................  46

          2-2-12-1 اهداف فراگیر  ...........................................................................................  46

          2-2-12-2 کاهش وابستگی دوطرفه بین واحدها  ...............................................................  47

          2-2-12-3 توسعه منابع  .............................................................................................. 47

          2-2-12-4 حل مسأله به صورت دوطرفه  .......................................................................  48

          2-2- 12-5  سیستم های استیناف  ................................................................................   49

          2-2-12-6 اختیار رسمی  ............................................................................................ 50

          2-2-12-7 افزایش روابط متقابل ...................................................................................  51

         2-2-12-8 معیارها و سیستم های پاداش سازمانی  ..............................................................  51

         2-2-12-9 ادغام واحدهای متعارض  ..............................................................................  52

  2-2-13 فنون ایجاد تعارض سازنده  ......................................................................................  52

          2-2-13-1 ارتباطات  ................................................................................................  52

          2-2-13-2 عدم تجانس  ..............................................................................................  53

          2-2-13-3 رقابت  ...................................................................................................   53

   2-2-14 رابطه بین تعارض و سایر عوامل .............................................................................  54

         2-2-14-1 رابطه بین تعارض ، و خلاقیت و نوآوری ..........................................................  54

         2-2-14-2 رابطه بین تعارض و عملکرد گروه  .................................................................  55

         2-2-14-3 رابطه بین تعارض و علاقه اعضای گروه  .........................................................  56

         2-2-14-4 رابطه بین تعارض و رضایت شغلی  ................................................................. 56

         2-2-14-5 رابطه بین تعارض و کیفیت تصمیمات  .............................................................. 57

         2-2-14-6 رابطه بین تعارض و اعضای ناهمگون  ............................................................. 57

         2-2-14-7 رابطه بین تعارض و شخصیت  ........................................................................ 58

         2-2-14-8 رابطه بین تعارض و فرهنگ  ........................................................................   59

         2-2-14-9 رابطه بین تعارض و هوش هیجانی  ................................................................   62

         2-2-14-10 رابطه بین تعارض و عدالت سازمانی  ............................................................  63

   2-2-15 مدیریت تعارض  ..................................................................................................  64

   2-2-16 استراتژی های مدیریت تعارض  ...............................................................................  66

2-3 بخش دوم : دیدگاه ها و مدل های مدیریت تعارض  .................................................................  72

    2-3-1 دیدگاه برومند ......................................................................................................... 72

    2-3-2 دیدگاه کنت توماس  .................................................................................................  73

    2-3-3 دیدگاه پوتنام و ویلسون  ..........................................................................................   76

    2-3-4 دیدگاه ویکس  ........................................................................................................ 77

    2-3-5 دیدگاه براون  ........................................................................................................  80

2-4 بخش سوم : پیشینه پژوهش های انجام شده ...........................................................................  81

    2-4-1 پیشینه پژوهش های داخلی  .......................................................................................  81

           2-4-1-1 پایان نامه های کار شده  ................................................................................  81

           2-4-1-2 مقالات نوشته شده ........................................................................................  82

    2-4-2 پیشینه پژوهش های خارجی  .......................................................................................84

2-5 بخش چهارم : معرفی مختصری در رابطه با بانک ملت  .......................................................... 86

   2-5-1 تاریخچه بانک ملت  ................................................................................................  86

   2-5-2 چشم انداز ، ماموریت ،استراتژی و اهداف بانک ملت   ....................................................  87

          2-5-2-1 چشم انداز و ماموریت بانک ملت  .....................................................................  87

          2-5-2-2 استراتژی های بانک ملت  ..............................................................................  87

          2-5-2-3 اهداف بانک ملت  .........................................................................................  88

   2-5-3 ساختار سازمانی بانک ملت  ....................................................................................... 90

   2-5-4 واحدهای بانک ملت  ................................................................................................. 91

   2-5-5 شرکت های وابسته بانک ملت  ...................................................................................  91

   2-5-6 معرفی خدمات بانک ملت  .........................................................................................  92

جمع بندی کلی  ....................................................................................................................  93


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه ادراک تعارض و روش های مدیریت آن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد