
در 13 اسلاید حرفه ای
گروه های مختلف آلاینده ها:
پاورپوینت بهداشت محیط و سم شناسی
در 13 اسلاید حرفه ای
گروه های مختلف آلاینده ها:
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه18
فهرست مطالب
رؤسای ساواک
عملکرد ساواک
سرانجام
داستان مخالفت ساواک با سردبیر شدن صالحیار و ریش گرو گذاردن سناتور مسعودی نزد شاه
21 تیرماه سال 1345 خورشیدی سناتور عباس مسعودی ناشر وقت روزنامه اطلاعات در جمع تنی چند از دبیران میزهای این روزنامه گفت که بالاخره با تعهد شخصی و ریش گرو گذاشتن نزد شاه اجازه گرفته است غلام صالحیار سردبیر روزنامه شود که از یکی دو ماه قبل عملا این سمت را بر عهده داشت ولی ساواک مخالفت می کرد و می گفت چون صالحیار در جوانی کمونیست بوده، مانند کمونیستهای دیگر این عقیده را از دست نداده و تا ابدیت کمونیست است! و استدلال می کرد که یک کمونیست اگر با هفتاد آب هم شستشو داده شود باز کمونیست است.
سناتور مسعودی در یک میهمانی خصوصی دربار، در ملاقاتی اتفاقی از شاه خواست که مانع مخالفت ساواک با این انتصاب شود.
به اظهار مسعودی، شاه پس از شنیدن در خواست سناتور مسعودی همان استدلال ساواک را مطرح ساخته و گفته بود که توده ای توده ای است.این کمونیستها در هر شرایطی نیش خود را می زنند، در لابلای سطور روزنامه کار خودشان را می کنند، اشعار « چه گوارا » را ترجمه و چاپ می کنند اینها در لابلای جملات نیش خود را می زنند. اشعار «چه گوارا» را ترجمه می کنند، در داخل اخبار حوادث بدبختی ها را منعکس می سازند تا بگویند حرفهای من در نطقهایم درست نیست و ... و خبرهای صفحات حوادث را طوری می نویسند که بدبختی مردم و دروغ بودن حرفهای مرا ثابت کنند و ....
مسعودی گفت که سرانجام مسئولیت کارهای صالحیار در آینده را برعهده گرفتم که تعهدی شاق بود و ریش گرو گذاشتم تا طلسم بکشد و مسئله حل شود و این مطالب را هم در جمع شما گفتم که مواظب باشید زیر ذره بین هستید و چار چشمی شمارا می پایند.
کجاست شاه" که ببیند روسها هم که 74 سال در محیط سوسیالیستی پرورش یافته بودند به محض برگشت خوردن ورق،همه چیز را دفعتا به فراموشی سپردند و پا گذاردن بر همه اصولی که به آنان تلقین شده بود به ثروت اندونزی ، به بهای فقر دیگران پرداختند و " یکشبه " برخی از ایشان میلیاردر شدند و هرکس را که بگوید بالای چشمشان ابروست ترور می کنند و آخرین جنایت از این دست؛ قتل «پال خلبنیکوف» روزنامه نگار آمریکایی روس تبار در مسکو در نهم ژوئیه 2004 بود که کتابی درباره «بوریس برزوفسکی» میلیاردر
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:51
فهرست مطالب
Why study programming languages ?
Attributes of a good language :
:Support for abstraction .4
Applicative languages :
Imperative languages :
object- oriented programming :
languages evtiarative :
batch proccessing:
شکل Virtual Computer:
Program language :
Binding : (انقیاد ، قید گذاری )
تعریف تر جمه :
معیارهایی برای خوب بودن syntax :
Why study programming languages ?
Attributes of a good language :
مثال :
A=b>3; if (a=b)
استفاده یکassignment در ساختار if
:Support for abstraction .4
data مجرد که ساخته میشود مهم نیست در کجا کار میکند و از محیط خارج مستقل است و محیط خارج هیچ دخل و تصرفی در بر نامه ندارد . به data type یک زبان هر چه لازم است می توان اضافه کرد .
مثال : link list یک تایپ data type مجرد است .
از یک دستگاه به دستگاه دیگر کار کند مانند زبان java .
cost of program execution : برنامه سریع اجرا شود و کد بهینه وقت زیادی برای اجرا از cpu نگیرد .
cost of program translation:مدت زمانی که compile کد تولید می کند زمان کمی باشد .
مثال : pascal سریع تر اجرا می شود و کند تر compile می شود زیرا پاسکال بهینه سازی کد انجام می دهد ، زمان بیشتری می برد ولی c بر عکس .
cost of program creation , testing and use : برنامه نویس سریعتر تویط زبان ، برنامه را تولید کند و تعداد برنامه نویس کمتری لازم باشد .
cost of program maintenance : زبانی که توسعه و خوانایی بالاتری داشته باشد .
مثال : pascal هزینه نگهداری کمتری دارد چون ، چند ماه بعد قابل فهم تر است .
زبان خوب برای دانشجو زبانی است که هزینه compile پایین باشد .
Language paradiagms :
Imperative languages :
زبانهایی مانند : PLI ، Pascal ، c ، fortran
زبانهایی که الگو ریتم ها را در غالب function ، procedure می نویسیم و هر procedure یک شرح وظیفه ای دارد که برنامه نویس کد آنرا می نویسد و مجموعه دستور العمل ها ، state ماشین ( موقعیت cpu و حافظه ) را تغببر می دهد .
بعد از انجام هر دستور العمل نتیجه را در جایی بریزیم و ببینیم . ( procedural languages )
Applicative languages :
زبانهایی مانند ML ، Lisp
اساس کار function است و زبان با کار کردن این function به نتیجه کار می رسد.
object- oriented programming :
محور اصلی این زبان شی ها هستند و با استفاده از این زبان می توان data type پیچیده را از ترکیب data type های جدیدی بدست آورد .(link list : مجموعه ای از data type های ساده بدست آمده )
: Rule – based languages (شاخه ای از زبان توصیفی )
ساختار این rule ها دو بخش است :
بازیابی اطلاعات از هارد دیسک های فرمت شده و یا دیسکهایی که بنا به دلایلی از قبیل ویروس یا قطع ناگهانی برق و ... غیر قابل دسترس شده اند.
هفته گذشته در حال کار با کامپیوتر بودم که ناگهان یکی دو تا از برنامه ها خطا گرفتن و شروع کردن به بسته شدن و بعدش کامپیوتر درست کار نکرد. من هم کامپیوتر رو ریست کردم.
وقتی اومد بالا خیلی خوب کار کرد ولی وقتی رفتم توی My Computer برق سه فاز از سرم پرید...
یه نگاه به درایوها نشون میداد که آیکون یکی از درایوها عوض شده. این بدان معنا بود که احتمالا اون درایو کار نمیکنه.
وقتی میخواستم واردش بشم، یه پیغام خوشگل ظاهر شد بدین مظمون «The disk in drive D is not formatted. Do you want to format it now» اونجا بود که متوجه شدم چه بلایی سرم اومده. من تمام اطلاعات مهم و آرشیوی خودم رو توی درایو D نگهداری میکنم. یعنی تمام برنامه ها و پروژه هایی که این چند ساله نوشته بودم، دود شده بود رفته بود هوا... البته یه سری رو روی سی دی داشتم ولی اکثر پروژه های جدید رو که توی سال اخیر روش کار کرده بودم، از جمله همین قالب جدید سایت رو که کلی روش کار کرده بودم از بین رفته بود.
شامل 9 صفحه فایل word قابل ویرایش
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه14
فهرست مطالب
دلیل استفاده از نمایش خلاق در کلاس ریاضی
نقش آموزگار در اجرای نمایش خلاق
رشد خلاقیت دانش آموزان از طریق نمایش خلاق در کلاس ریاضی
ضوابط اجرای نمایش خلاق در کلاس ریاضی
فهرست منابع
مقدمه
از ویژگی ها ی مهم انسان ، قدرت اندیشه او و جلوه های اندیشه انسانی تفکر خلاق است . قدرتی که بتواند با آن به حل مشکلات بپردازد و به رشد و تعالی نایل شود . دنیای امروز نیازمند زنان و مردان خلاقی است که به رشد و ارتقاء در تمام زمینه های اجتماعی ، فرهنگی و فرهنگی و اقتصادی برسند .
به همین دلیل آموزش صحیح کودکان در جهت رشد خلاقیت آنان باید مورد توجه نظام های آموزش و پرورش جهان قرار بگیرد . در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته شکوفایی و پرورش خلاقیت دانش آموزان عالی ترین و مهمترین هدف آموزش و پرورش آنها به شمار می رود .
بدیهی است برای روز خلاقیت باید عناصر و عوامل گوناگون در کنار هم قرار گیرند تا این امر به شکل مطلوب صورت پذیرد. از جمله این عوامل و عناصر، ایجاد فضای مناسب و چگونگی روش یادگیری و یادهی است. تحقیقات نشان داده است دانش آموزانی که در فضای آزاد و به دور از استرس به یادگیری پرداخته اند خلاق تر عمل کرده اند. و به عکس دانش آموزانی که یادگیری به شکل سنتی را تجربه کرده اند به دلیل این که در فضایی پراز اضطراب و تنش که محصول شیوه های غلط است