این مقاله بصورت pdf تهیه شده
چکیده
هدف: هدف از این پژوهش امکان سنجی و ارائه طرح های نووآور در
خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران است و طوی آن سو ی شوده
است با بررسی وض یت و امکانات موجود و ملزومات مورد نیاز جهوت
ارائه خدمات الکترونیکی برای برنامه ریزی آتی در کار توس ه خدمات
مرجع مورد استفاده قرار گیرد.
روش شناسووی: روش پووژوهش پییایشووی تملیلووی مووی باشوود ابووزار
گردآوری اطلاعات از طریق پرسشنامه سازمان یافتوه اسوت. جام وه
آماری این تمقیق بانک صادرات ایران می باشد. نیونه آمواری پون
ش به بزرگ بانک صادرات ایران در سطح شهر تهران بوزرگ اسوت.
نیونوه موورد بررسوی تمقیوق کارکنوان و مشوتریان بانوک صوادرات
می باشد. روش نیونه گیری جهت تکییل پرسشنامه بوا دو مولفوه
تفویض اختیار و انگیزش شغلی برای کارکنان، و پرسشنامه رضوایت
مشتریان، به صورت غیر تصادفی ساده میان 05 نفر از کارکنان و بوا
دو مولفه تفویض اختیار و انگیزش شغلی برای کارکنان، و پرسشنامه
رضایت مشتریان برای 05 نفر از مشتریان تکییل می گردد.
طرحهای نوآوری « یافته ها: نتای مطال ه حاکی از آن است که ارائه
و اسووتفاده از روش هووای نوووین بانکووداری و » کارکنووان- مشووتری
تکنولوژیهای نوین با م ناداری بسیار بالایی باعو بهبوود رضوایت
طرح- « مشتریان میگردد. هیچنین ارائه خدمات نوین بانکی با ارائه
های نوآوری کارکنان-مشتری و تفویض اختیوار کارکنوان منجور بوه
ارتقای سطح انگیزش شغلی کارکنان می گردد.
نتیجه گیری: با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از طرح هوای نوآورانوه،
میتوان تفویض اختیار به کارکنان را گسترش داده و در نتیجه باع
افزایش انگیزه در آنان و رغبت و شور و علاقه به کار در بانک شد.
ارایه طرح های نوآور در خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران