دانلود تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم سال تحصیلی 95 - 94 از نظر تاکید به مهارت های فرآیندی بافرمت pdf تعدادصفحات 10
چکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی میزان توجه به مهارت های فرایندی در کتاب علوم تجربی دوره ابتدایی در سال 95 - 94 است. در پژوهش حاضر از روش توصیفی جهت مشخص نمودن مولفه های مهارت های فرایندی و از روش تحلیل محتوا برای بررسی برنامه درسی علوم تجربی استفاده شده است. جامعه آماری در بخش تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بوده که از این جامعه کتاب علوم پنجم به صورت هدفمند انتخاب شده است. نتایج به دست آمده بیانگر این است که کتاب در سه فرضیه که مورد تحلیل قرار گرفته 70 امتیاز را کسب کرده است
تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم سال تحصیلی 95 - 94 از نظر تاکید به مهارت های فرآیندی