پایان نامه کارشناسی ارشد با فرمت Doc صفحات 94
فهرست مطالب
-2-7 تأثیراقلیم و مکان در جذب گردشگر. 28
9-2-1-چارچوب استراتژی پورتر: 31
9-2-2-چارچوب استراتژی گیلبرت: 33
11-2-گونه شناسی صنعت گردشگری.. 40
12-2-گردشگری به عنوان یک صنعت.. 57
13-2-نقش صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی.. 59
14-2-استراتژی های توسعه صنعت گردشگری.. 60
15-2-گردشگری و اقتصاد جهانی.. 63
18-2-مشکلات گردشگری در ایران. 79
1-18-2-نبود استانداردهای جهانی برای هتل ها، رستو ران ها ومسافرخانه هاو...درایران. 79
2-18-2-نبود برنامه ریزی صحیح برای گردشگران داخلی و خارجی.. 80
3-18-2-آشنایی نداشتن اکثر اقشار جامعه به اهمیت صنعت گردشگری و توریسم. 80
3-4- حجم نمونه و روش نمونهگیری: 88
3-5- روشها و ابزار جمعآوری اطّلاعات.. 89
3-6- ابزار جمعآوری دادهها: 90
3-9- روشهای آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 91
فهرست جداول
جدول ( 1-1-) : تعاریف و تشریح گردشگری از دیدگاه صاحبنظران. 3
جدول ( 2-1- ) عناصر صنعت گردشگری از منظر سی.. 3
جدول ( 2-2-) عناصر عمومی صنعت گردشگری.. 3
جدول ( 3-2) آثار اجتماعی – فرهنگی جهانگردی.. 3
جدول ( 4-2-) آثار محیطی گردشگری.. 3
جدول (5-2-) پیش بینی رشد واقعی تولید ناخالص داخلی حاصل از گردشگری.. 3
جدول ( 6-2) پیش بینی تاثیرات مختلف صنعت گردشگری بر اقتصاد ایران. 3
جدول (7-2): رتبه اقتصاد گردشگری ایران در جهان در بین 181 کشور. 3
جدول ( 8-2) : درآمد ارزی حاصل از ورود توریست های خارجی به ایران طی سال های 91-1353. 3
جدول (9-2) : آمار ورود توریست های خارجی به ایران طی سال های 1391-1353. 3
جدول (10-2) : متوسط نرخ رشد گردشگران ورودی به ایران. 3
طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی برای توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه