فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی برای توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه

اختصاصی از فایلکو طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی برای توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی برای توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه


طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی برای توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه

پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      94

فهرست مطالب

فصل اول:کلیات پژوهش... 8

1-1-مقدمه: 9

1-2-بیان مسأله : 10

1-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 11

1-4- اهداف تحقیق: 12

1-4-1-هدف کلی: 12

1-4-2-اهداف جزیی: 12

1-4-3-هدف کاربردی: 12

1-5-  فرضیه‏های تحقیق: 12

1-6-مدل مفهومی: 13

1-7- تعریف واژه‏ها : 13

فصل دوم:ادبیات پژوهش... 16

2-1-مقدمه. 17

2-3-تاریخچه گردشگری.. 20

2-6-دلبستگی وزیبایی محل.. 26

-2-7 تأثیراقلیم و مکان در جذب گردشگر. 28

8-2-رقابت پذیری گردشگری.. 29

9-2-1-چارچوب استراتژی پورتر: 31

9-2-2-چارچوب استراتژی گیلبرت: 33

9-2-3-چارچوب استراتژی پون. 34

10-2-عناصر صنعت گردشگری.. 35

11-2-گونه شناسی صنعت گردشگری.. 40

11-2-آثار گردشگری.. 45

4-گردشگری وتوسعه. 57

12-2-گردشگری به عنوان یک صنعت.. 57

13-2-نقش صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی.. 59

14-2-استراتژی های توسعه صنعت گردشگری.. 60

15-2-گردشگری و اقتصاد جهانی.. 63

16-2-صنعت گردشگری ایران. 70

17-2-مدیریت گردشگری.. 78

18-2-مشکلات گردشگری در ایران. 79

1-18-2-نبود استانداردهای جهانی برای هتل ها، رستو ران ها ومسافرخانه هاو...درایران. 79

2-18-2-نبود برنامه ریزی صحیح برای گردشگران داخلی و خارجی.. 80

3-18-2-آشنایی نداشتن اکثر اقشار جامعه به اهمیت صنعت گردشگری و توریسم. 80

19-2-پیشینه پژوهش: 82

فصل سوم:روش پژوهش... 86

1-3- مقدمه. 87

3-2- روش تحقیق. 87

3-3- جامعه آماری.. 88

3-4- حجم نمونه و روش نمونه‌گیری: 88

3-5- روش‌ها و ابزار جمع‌آوری اطّلاعات.. 89

3-6- ابزار جمع‌آوری داده‌ها: 90

3-7- روایی  پرسش‌نامه. 90

3-8- پایایی پرسش‌نامه: 90

3-9- روش‌های آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 91

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول ( 1-1-) : تعاریف و تشریح گردشگری از دیدگاه صاحبنظران. 3

جدول ( 2-1- ) عناصر صنعت گردشگری از منظر سی.. 3

جدول ( 2-2-) عناصر عمومی صنعت گردشگری.. 3

جدول ( 3-2) آثار اجتماعی فرهنگی جهانگردی.. 3

جدول ( 4-2-) آثار محیطی گردشگری.. 3

جدول (5-2-) پیش بینی رشد واقعی تولید ناخالص داخلی حاصل از گردشگری.. 3

جدول ( 6-2) پیش بینی تاثیرات مختلف صنعت گردشگری بر اقتصاد ایران. 3

جدول (7-2): رتبه اقتصاد گردشگری ایران در جهان در بین 181 کشور. 3

جدول ( 8-2) : درآمد ارزی حاصل از ورود توریست های خارجی به ایران طی سال های 91-1353. 3

جدول (9-2) : آمار ورود توریست های خارجی به ایران طی سال های 1391-1353. 3

جدول (10-2) : متوسط نرخ رشد گردشگران ورودی به ایران. 3

 

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی برای توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد