فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله دستور العمل هایی برائ سنجش تعداد جهانگرد

اختصاصی از فایلکو مقاله دستور العمل هایی برائ سنجش تعداد جهانگرد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله دستور العمل هایی برائ سنجش تعداد جهانگرد


مقاله دستور العمل هایی برائ سنجش تعداد جهانگرد

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 15

مقدمه:

نقطهً مهم این است که جهانگردی امروزی توجه کشورهای جهانگردی پذیر را به یک سیستم بین المللی سنجش تعداد جهانگرد جلب کرده است . چنین سیستمی فقط به تعداد جهانگردان ورودی و مدت اقامت آنها در این کشور نمی پردازد،بلکه به میزان عایدات از این صنعت و ساختار و روند تولید(ارزش خالص و ارزش افزون)که نتیجهً این رخداد در کشور میزبان توسط جهانگردان داخلی و خارجی پدیدار می شود نیز می پردازد. میزان دقت این سیستم به میزان دقت اطلاعات جمع اوری شده تجزیه و تحلیل آنها و میزان دسترسی حسابرسان در رسیدن به نتایج صحیح بستگی دارد.

یک سیستم اطلاعات کامل جهانگردی باید دو هدف زیر را برآورده کند:

الف: اطلاعات لازم در جهت جذب پذیرایی از جهانگردان را فراهم کند.

 ب:روشن تر کردن اهمیت سنجش تأثیرات متنوع پدیدهً جهانگردی روی موازنهً  پرداختها و در روی اقتصاد کلی که شامل تأثیرات درآمد،مخارج و استخدام در بخشهای مختلف میباشد.

به عبارت دیگر چنین سیستمی که جوانب مختلف جهانگردی را در برمی گیرد که شامل آمارهای جمعیت شناسی،اقتصادی،اجتماعی ومالی می باشد.

این سیستم آماری کامل در راه تثبیت با مشکلات زیادی مواجه است.در کشورهای در حال توسعه کمبود افراد واجد شرایط در طراحی سیستم و حمایت از آنها ممکن است اصلی- ترین مشکل باشد.

از این گذشته تفاضل موجود بین مقادیر مبادلات بازار و دولتی باعث افت در دامدهای معاملات خارجی می شود که معمولاَسیستم پولی کشورهای درحال توسعه راتعیین می کند. پس تعیین تأثیر جهانگردی بر اقتصاد ملی زیاد دقیق نمی باشد.علاوه بر این،ناتوانی انها در

تشخیص آمارمسافرتها از آمار جهانگردان که بایکدیگر تفاوت دارند علت ومعلوم عدم دقت سیستمهای آماری جهانگردی در کشورهای درحال توسعه می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله دستور العمل هایی برائ سنجش تعداد جهانگرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد