مقالات علمی پژوهشی کامپیوتر با فرمت Pdf صفحات 14
چکیده :
برای تمامی سازمانهای خدماتی افزایش، حفظ و رضایتمندی مشتریان یکی از مهمترین اهددا آندان اسدتم امدروزه تسددد سدرویس هدای
ارائهشده توسط شرکت مخابرات، همچنین فراگیری و استقبال گسترده از آنها در سدح اامسده علدی الخصدو ششدر اواندان اهمیدت ایدن
موضوع را دوچندان میکندم از طرفی با تواه به محدودیت امکانات از یک سو و تسدد بسیار زیاد مشدتریان نیداز بده محددود کدردن تسدداد
مشتریان مهم و تواه بیشتر به آنها واود دارد، به همین اهت با تواه به اطلاعات فندی و شدرایط کیفیدت خدط مشدتریان مدی تدوان آنهدا را
اولویت بندی کرد و متناسب با نیازهایشان به آنها خدمات و سرویس مناسب ارائه دادم
هد از این پژوهش، استفاده از اطلاعات مشتریان برای رتبهبندی آنها با استفاده از فرآیند تحلیلشبکهای استم تحقید پدیش رو توصدیفی
تحلیلی بوده و ازنظر هد کاربردی میباشدم در این پژوهش از اطلاعات 55۵۵۵ مشدتری کده از سدرویس ADSL شدرکت مخدابرات د ر
شهر تهران استفاده میکنند، برای رتبه بندی استفادهشده استم در این پژوهش از فرآیندد تحلیدل شدبکه ای بدر مبندای شداخ هدای کیفیدت
سرویس برای رتبهبندی خوشههای مشتریان در نرمافزار Super Decision استفاده میگرددم نتایج این رتبهبندی، ضمن مشدخ کدردن
علاشهمندیهای غالب در مشتریان برای طراحی بستههای محصول مناسب، سازمان را در اهت برنامهریزی برای توسسههای آتدی تجهیدزات
فنی رهنمون میکندم
واژگان کلیدی: ADSL ، تحلیل شبکهای، مخابرات، مشتری
رتبهبندی مشتریان ADSL بر اساس شاخصهای کیفیت سرویس با استفاده از فرآیند تحلیل شبکهای )مطالعه موردی: مشترکین ADSL شهر تهران(