مقالات علمی پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمت Pdf صفحات 15
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی تحلیل اثر مولفههای سیستم مدیریت کیفیت و سیستم کیفیت خدمات بر ارزش خرید لذت گرایانه در خرید اینترنتی
در شرکت درخت طلایی سودای شرق پرداخته شده است. این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش،
200 نفر از مشتریان شرکت درخت طلایی سودای شرق میباشد که با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونه گیری تصادفی 127 نفر نمونه
آماری تحقیق را تشکیل میدهند. روش جمع آوری دادههای پژوهش، روش میدانی و ابزار جمع آوری دادهها، پرسشنامه میباشد. پرسشنامه مذکور
دارای روایی صوری و سازه و پایایی آن برابر با 804 / 0 میباشد. نتایج حاصل از دادههای پرسشنامه نشان میدهد که متغیرهای امنیت در خرید
اینترنتی، دردسترس بودن در خرید اینترنتی، سرعت در خرید اینترنتی و پذیرش در خرید اینترنتی بر ارزش خرید لذت گرایانه مشتریان شرکت درخت
طلایی سودای شرق تاثیر مثبت و معناداری دارند.
واژههای کلیدی: خرید اینترنتی، ارزش خرید لذتگرایانه، سیستم مدیریت کیفیت و سیستم کیفیت خدمات
تحلیل اثر مولفههای سیستم مدیریت کیفیت و سیستم کیفیت خدمات بر ارزش خرید لذت گرایانه در خرید اینترنتی