فرمت فایل :powerpoint (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 12 صفحه
رویکرد:
این رویکرد با توجه به استراتژیها و خط مشی شرکت مبنی بر توجه ویژه به مشتریان و ارائه بالاترین ارزش ها از طریق انجام بهبود مستمر، توسعه و تنوع محصولات، ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات، کاهش بهای تمام شده محصولات و ارتقاء بهره وری تولید تعریف شده است.
جاری شدن این رویکرد از طریق برنامه ریزی و نظرسنجی از مشتریان محصولات و خدمات شرکت با هدف درک نیازها، خواسته ها و انتظارات ایشان و بهبود فرآیندهای طراحی، تولیدی و خدماتی شرکت مبتنی بر نظرات مشتریان صورت گرفته بطوریکه منجر به ارتقاء شاخص های رضایت مشتریان (CSI) گردد.
جاری سازی
رویکرد پایش شاخصهای رضایت مشتریان ( CSI) در سه حوزه زیر جاری است:
- سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات فروش
- سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات پس از فروش
- سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو
سه حوزه فوق به کمک برخی شاخصها و مشخصههای جزئیتر و در پایینترین سطح بصورت پرسشنامه در دورههای ماهیانه اندازهگیری می شود و با استفاده از ابزار و نرم افزارهای آماری مانند SPSS و MINITAB مورد تحلیل قرار گرفته و جهت اعمال نتایج در فرآیندها و بهبود کیفیت عملکردی محصولات و خدمات شرکت بصورت گزارشات تحلیلی در اختیار مدیریت ارشد و صاحبان فرآیندها قرار می گیرد.
پاورپوینت در مورد پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI)