فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد خدمات و نگهداری سخت افزار و نرم افزار به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.
بنام پروردگارهستی
قرارداد خدمات و نگهداری سخت افزار و نرم افزار
به تاریخ 00/00/1300 این قرارداد بین شرکت . . . به نمایندگی جناب آقای . . . به نشانی : دفتر مرکزی - . . . ساختمان شماره. . . به شماره تلفنهای . . . - . . . که در این قرارداد اختصاراً کارفرما نامیده می شود از یک طرف , و شرکت ....... که به شمـاره ...... در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده است و در این قرارداد پیمانکار نامیده می شود به نشانی : دفتر مرکزی . . به شماره تلفنهای . . . که از طرف دیگر , وفق شرایط و مفاد ذیل منعقد گردید.
ماده یکم - موضوع قرارداد
1-1 پشتیبانی فنی و نگهداری از سخت افزار و نرم افزار طبق پیوست شماره 1 و صورتجلسه های تنظیمی شامل لیست نرم افزارهای موجود و شناسنامه های تجهیزات مورد قرارداد
1-2 سرویس , نگهداری و تعمیر کلیه تجهیزات سخت افزاری و سیستم های مندرج در پیوست شماره یک ( پیوست شماره 1 شامل صورت خلاصه نرم افزارها و شناسنامه سخت افزارهای موجود در محل کارفرما میباشد ) .
1-3 مشاوره در امور انفورماتیکی (کامپیوتر های سرور ، طراحی شبکه ، سخت افزار ، نرم افزار)
1-4 تهیه , نصب , راه اندازی و سرویس و نگهداری تجهیزات مربوط به برق اظطراری ( UPS ) .
1-5 تهیه,نصب و راه اندازی تجهیزات مربوط به یکپارچه سازی کامپیوترها ( Link ) .
1-6 تهیه تجهیزات کامپیوتری . 1-7 اجرای تمامی بندهای 1-1 الی 1- 6 جهت دفتر . . . واقع در خیابان . . . به شماره تلفن . . . لازم الاجرا میباشد . ( طبق نیاز کارفرما )
ماده دوم - مدت قرارداد
2-1 قرارداد حاضر از تاریخ . . . / . . . / 13 الی . . . / . . . / 13 به مدت یک سال شمسی دارای اعتبار و لازم الاجرا میباشد.
2-2 در صورت انقضاء مهلت یاد شده ؛ قرارداد فوق قابل تمدید بوده و چنانچه تا یک ماه قبل از پایان مدت قرارداد , هیچ یک از طرفین نسبت به فسخ آن اقدام نکنند , به مدت یک سال دیگر ؛ قرارداد تمدید شده تلقی میگردد .
تبصره 1: در صورت تمدید قرارداد برای نوبت بعدی , قرارداد جدید توسط پیمانکار تنظیم و تسلیم کارفرما میگردد .
ماده سوم - تعهدات پیمانکار
3-1 پیمانکار متعهد میگردد پس از اعلام مشکل از سوی کارفرما , در اسرع وقت اقدام به رفع ایراد نماید .
تبصره 2 : در صورت اعلام کــارفرما مبنی بر وجود مشکل ؛ پیمانکار موظف است ظرف مدت چهار ساعت ( در زمان عرف کاری ) به محل کارفرما مراجعه و عیب یابی نماید , بدیهیست تبصره فوق جهت دفتر تهران و آدرس قید شده در قرارداد میباشد .
تبصره 3 : به جهت آنکه ارائه سرویس جهت دفتر .................... نیز در محدوده قرارداد فوق میباشد ( طبق بند 1-7 ) , از اینرو هماهنگیهای لازم جهت ارائه خدمات و رفع مشکلات میبایست از سوی دفتر مرکزی به دلیل عدم تلاقی در نحوه انجام خدمات ( همزمان ) توسط نماینده معرفی شده ( بند 4-1 ) انجام گیرد . ( طبق نیاز کارفرما )
تبصره 4 : پیمانکار نهایت سعی خود را جهت ارائه سرویس به هر دو آدرس خواهد نمود , اما هیچگونه تعهدی جهت ارائه سرویس همزمان به هر دو مکان را نداشته و در صورت وقوع مشکل همزمان تعیین اولویت با نماینده تام الاختیار کارفرما میباشد . ( طبق نیاز کارفرما )
3-2 پیمانکار متعهد میگردد کلیه تجهیزات مورد قرارداد ( پیوست شماره 1 ) را سرویس و کنترل کمی و کیفی نموده و سپس اقدام به پلمپ آن نماید .
3-3 تعمیرات مورد نیاز حتی الامکان در محل کارفرما انجام خواهد شد .
تبصره 5 : در صورت عدم وجود قطعه یدکی مورد نیاز در بازار , مشاوره لازم توسط پیمانکار جهت امکان سنجی و رفع ایراد ارائه میگردد اما پیمانکار هیچگونه تعهدی در قبال تهیه قطعه مورد نظر را ندارد مگر آنکه قطعه مورد نظر ؛ توسط پیمانکار در اختیار کارفرما قرار داده شده باشد ( تحت الحمایه پیمانکار باشد ) .
3-4 پس از انجام سرویس و یا تعمیرات ؛ سیستم موضوع قرارداد ؛ مجدداً توسط پیمانکار پلمپ میگردد .
3-5 اگر دستگاهی نیاز به تعمیر در خارج از محل قرارداد داشته باشد و در صورتیکه زمان تعمیر بیش از 24 ساعت به طول انجامد و چنانچه نبود دستگاه فوق مخل انجام کار گردد , پیمانکار موظف به جایگزینی یک دستگاه کامپیوتر بجای دستگاه در حال تعمیر میباشد .
3-6 پشتیبانی از نرم افزارهای مورد توافق در این قرارداد ( صورتجلسه تنظیمی ) به عهده پیمانکار میباشد .
تبصره 6 : نرم افزار های قفل دار ( شامل قفلهای سخت افزاری و قفلهای نرم افزاری ) و یا نرم افزارهای تحت الحمایه شرکتهای نرم افزاری (داخلی و خارجی) مشمول این قرارداد نمیگردد .
تبصره 7 : نرم افزارهای خاص ؛ نوشته شده جهت کارفرما توسط شرکتهای داخلی و خارجی شامل این قرارداد نمیباشد .
3-7 حمل دستگاه معیوب به تعمیرگاه و بالعکس ( آدرس قید شده از کارفرما "دفتر مرکزی" ) توسط پیمانکار انجام میپذیرد.
تبصره 8: هزینه حمل دستگاه خارج از آدرس قید شده بعهده کارفرما میباشد .
3-8 پیمانکار متعهد میگردد نهایتاً یکماه پس از انعقاد قرارداد , گزارش کتبی خود را جهت اجرای کامل مفاد بند 1-4 و 1-5 با در نظرگرفتن تمامی موارد منجمله تعیین قیمت , مبالغ نصب و راه اندازی و سرویس و نگهداری ادواری ( یا هر شرایط مطلوب دیگر کارفرما ) ارسال نماید .
3-9 پیمانکار متعهد میگردد پس از امضاء قرارداد , تمامی دستگاههای موضوع قرارداد را ویروس یابی نموده و سپس نسبت به رفع احتمالی آلودگی ویروسی اقدام نماید .
تبصره 9 : نرم افزار ویروس یاب برای بار اول بصورت رایگان نصب و راه اندازی میگردد و به روز نگهداری نرم افزار یا تغییر آن طبق شرایط تبصره 11 از ماده 4-2 انجام میپذیرد .
3-10 پیمانکار جناب آقای مهندس .... بعنوان نماینده تام الاختیار این (مرکز ، شرکت) جهت نظارت، رفع ایراد و هماهنگیهای لازم به کارفرما معرفی مینماید.
ماده چهارم – تعهدات کارفرما
4-1 کارفرما متعهد میگردد به منظور تسریع در امور قرارداد نماینده یا نمایندگانی را بصورت کتبی و با مشخص نمودن محدوده عملکرد آنان ونهایتاً طی مدت 10 روز پس از امضاء قرارداد معرفی نماید .
تبصره 10 : فقط درخواستهای نماینده کارفرما یا امضاءکنندگان قرارداد که در چارچوب مفاد قرارداد میباشد لازم الاجراء بوده ودرخواستهای دیگر عوامل که به تائید مدیریت ( کارفرما ) نرسیده باشد , فاقد ارزش میباشد و پیمانکار هیچگونه تعهدی در قبال درخواستهای افراد متفرقه ندارد .............
برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.
با تشکر
فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد خدمات و نگهداری سخت افزار و نرم افزار به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد