لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 27
موضوع تحقیق :
آموزش امـــلاء
تهیه کننده :
مصطفی غیور صفّار
آموزگار منطقه تبادکان
اردیبهشت 1385
بسم الله ارحمن الرحیم
فهرست مطالب
- مقدمه .................................................................................................................4
- تعریف املا.........................................................................................................5
- اهداف آموزش املا............................................................................................5
- روشهای تدریس آموزش املا در کلاس..........................................................6
1. روش آزمون- مطالعه- آزمون.......................................................................7
2. طرح پژوهشی بررسی مشکلات املایی از دیدگاه زبان شناختی.................8
3. روش مطالعه و آزمون...................................................................................11
4. روش نمایش ..................................................................................................12
5. روش تصحیح انفرادی ..................................................................................12
6. روش چند حسی ............................................................................................12
7. کاربرد جمله سازی در زنگ املا ...................................................................13
8. آشنا کردن دانش آموزان با متن املا ............................................................13
9. جمله سازی با کلمات مشابه .........................................................................14
10. شبیه اما متفاوت .........................................................................................14
11. ساختن کلمات با کارت حروف ...................................................................15
12. آموزش املای ابزاری یا روش چند حسی ...............................................15
- علت های ضعف دانش آموزان در دروس دیکته .......................................16
- انواع مشکلات دیکته نویسی دانش آموزان و راهبرد ها ..........................17
1. جدول بررسی اشکالات املایی ..................................................................18-19
2. ضعف در حافظه دیداری و راهکارهایی برای تقویت آن .........................19
3. ضعف در حافظه تمیز دیداری و راههای تقویت آن .................................21
4. ضعف در حافظه توالی دیداری و راههای تقویت آن ...............................22
5. ضعف در حافظه شنیداری و راههای تقویت آن .....................................22
- نتیجه گیری و چکیده .............................................................................24-25
- فهرست منابع و ماخذ ................................................................................26
مقدمه
مهارت معلمان در اجرای فعالیت های آموزشی در افزایش یادگیری دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد معلمان باید در نظر داشته باشند که نقش آنها
آموزش املاء 25 ص