فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

چکیده کتاب های کسب و کار جلد سوم

اختصاصی از فایلکو چکیده کتاب های کسب و کار جلد سوم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده کتاب های کسب و کار جلد سوم


چکیده کتاب های کسب و کار جلد سوم

چکیده کتاب های کسب و کار جلد سوم

 

دلیل سرایت پیام‌ها

۱. چه عواملی باعث صحبت کردن مردم درباره محصولات، ایده‌ها و خدمات و تبلیغ کردن آن‌ها می‌شود

۲. برای مُسری کردن محصول،‌ هدف یا ایده‌تان باید از کدام شش گام استفاده کنید

۳. چگونه می‌توانید داستان‌هایی تعریف کنید تا باعث تمایل مردم به سخن‌پراکنی درباره محصولتان شود

به آن‌ها عمل کنید و توانمند شوید

۱. چرا می‌خواهید همه توانتان را بشناسید

۲. ۱۵ قانون رشد فردی کدام‌اند۳. چگونه آن‌ها را به‌کارگیرید

با کسب‌ وکار اینترنتی‌ای که به آن عشق می‌ورزید، کمتر کار کنید، بیشتر زندگی کنید

۱. چگونه با شروع کسب‌وکار اینترنتی زندگی رویایی‌تان را محقق کنید

۲. چگونه یک بازار مناسب شناخته‌نشده را پیدا کنید

۳. چگونه به آن بازار خدمات آنلاین ارائه دهید

8 گام برای ارائه سخنرانی‌ موفق

۱. چرا بسیاری از مخاطبان به سخنرانان توجه نمی‌کنند

۲. چگونه از هشت تاکتیک برای جذب مخاطبان استفاده کنید

روش‌هایی عملی برای بازاریابی ترویجی

۱. چطور از ترفندهای ارائه‌شده در کتاب بازاریابی ترویجی استفاده کنید

۲. چطور از دام‌های روش‌های ترویج فروش اجتناب کنید

۳. چطور برنامه‌های بازاریابی ترویجی را طراحی، بودجه‌بندی و اجرا کنید

رویکردی ساده برای عملکرد بهتر

۱. کدام هفت سؤال مربوط به استراتژی را باید درباره شرکتتان بپرسید

۲. چرا این سؤالات خاص برای موفقیت شرکت در آینده حیاتی‌اند

۳. چطور از این سؤالات برای ارتقای مشارکت و همکاری سازمانی و پایبندی به اهداف استراتژیک‌تان استفاده کنید.

هفت اصل ایجاد محصولات، خدمات و تجارب دیوانه‌کننده

۱. چگونه طراحی به موفقیت اپل کمک کرد

۲. کدام هفت اصل طراحی برای اپل اهمیت دارد

۳. چگونه این هفت اصل را به‌کار بندیم

7گام برای تسلط بر احساسات، اجبارها و انگیزه‌های مسمومی که شما را تخریب می‌کند

۱. چگونه رفتار احساسی را تشخیص دهید

۲. چگونه با اتخاذ تصمیمات بهتر اهدافتان را مشخص کرده و به آن‌ها دست یابید

۳. چگونه بر احساسات تسلط یابید

روش شرکت‌های برتر در اجتناب از کارهای بی‌فایده

۱. چگونه هشت مانع پنهان که سد راه عملکرد شرکت می‌شود را مشخص کنید

۲. چگونه برای دست‌یابی به موفقیت بر این موانع غلبه کنید

آماده،شلیک،هدف

۱. چگونه نظرات جدید و بدیع خود را به یک کسب‌وکار چند میلیون دلاری تبدیل کنید

۲. چرا نیازی نیست که منتظر بمانید تا همه چیز در بهترین حالت خود باشد و آنگاه کار خود را آغاز کنید

۳. چرا کارآفرینان هوشمند بر فروش تمرکز می‌کنن

رهبران بزرگ رشد می‌کنند رهبر زندگی باشید

۱. چرا رهبران باید به دنبال رشد شخصی و حرفه‌ای باشند

۲. ملزوماتِ این رشد کردن چیست

کاهش هزینه‌ها و افزایش نوآوری در کسب‌و‌کار

۱. چرا تمرکز بر «چه»‌های اصلی در فعالیت‌ها مهم‌تر از تمرکز  بر «چگونه»‌های فرعی است

۲. چگونه مهم‌ترین خروجی‌های سازمان خود را مشخص کنید

۳. کدام «چه»‌ها بهترین فرصت‌ها برای تغییرات مفید را به وجود می‌آورند

ساخت برند در ۳۰ روز

۱. برند سازی چه هست و چه نیست؟

۲. چرا برند سازی برای موفقیت کسب‌وکار مهم است؟

۳. چگونه از فرایندی سیستماتیک برای برقرار کردن ارتباط برند با بازار هدف استفاده کنیم؟

مشخصه انکارناپذیر بزرگ‌ترین شرکت‌های خدماتی دنیا

۱. ۱۴ مشخصه که شرکت‌های پیشرو را در ارائه خدمات فوق‌العاده برجسته می‌کند

۲. چگونه میزان آگاهی از برند در جامعه و سهم بازار را افزایش دهیم

۳. چگونه فرهنگ‌سازمانی مشتری-‌ محور توسعه دهیم

روش خارق‌العاده برای رهایی از افکار منفی و تبدیل آن‌ها به افکار مثبت

۱. چگونه قورباغه‌های ترسناکی که در ذهن‌تان زندگی می‌کنند را تشخیص دهید

۲. آن‌ها معرف چه چیزی هستند

۳. چرا بوسیدنشان باعث بهبود زندگیتان می‌شود.

 

تعداد صفحات: 192

 


دانلود با لینک مستقیم


چکیده کتاب های کسب و کار جلد سوم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد