فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایلکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب تکنولوژی انتقال قدرت معمولی

اختصاصی از فایلکو کتاب تکنولوژی انتقال قدرت معمولی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب تکنولوژی انتقال قدرت معمولی


کتاب تکنولوژی انتقال قدرت معمولی

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: انواع کلاچ 

1-1: تعریف خط انتقال قدرت 

1-2: وظایف سیستم انتقال قدرت 

1-3: انواع سیستم های انتقال قدرت 

1-4: تعریف کلاچ 

1-5: انواع کلاچ 

1-5-1: کلاچ تک صفحه ای 

1-5-1-1: کلاچ تک صفحه ای با فنر دیافراگمی 

1-5-1-2: اجزاء کلاچ تک صفحه ای 

1-5-1-3: فاصله یا لقی بین بلبرینگ و آسیابک 

1-5-1-4: محاسبات کلاچ تک صفحه ای 

1-5-2: کلاچ های چند صفحه ای 

1-5-3: کلاچ مخروطی 

1-5-4: کلاچ نیمه گریز از مرکز 

1-5-5: کلاچ گریز از مرکز 

1-5-6: کلاچ کفشکی 

1-5-7: کلاچ تر 

1-5-8: کلاچ بدون لغزش یا گیره ای 

1-5-9: کلاچ های ساکسومات 

1-5-10: کلاچ های هیدراک 

1-5-11: کلاچ الیمات 

1-5-12: کلاچ هیدرولیک 

1-5-13: مبدل گشتاور یا تورک کنورتور 

1-6: عملگرهای سیستم کلاچ 

1-6-1: اهرم بندی مکانیکی 

1-6-2: عملگر هیدرولیکی 

1-6-3: عملگر الکترومغناطیسی 

1-6-4: عملگر الکترونیکی 

1-6-5: عملگر نیوماتیکی 

فصل دوم: اصول انتقال قدرت در جعبه دنده

2-1: دلایل لزوم گیربکس 

2-2: چرخ دنده 

2-2-1: مشخصات فنی چرخدنده ها 

2-2-1-1: دایره گام 

2-2-1-2: مدول 

2-2-1-3: گام چرخدنده 

2-2-1-4: اندازه سردنده 

2-2-1-5: اندازه پای دنده 

2-2-1-6: لقی دنده ها 

2-2-1-7: ارتفاع کل دنده 

2-2-1-8: پس زنی چرخنده 

2-2-1-9: زاویه فشار 

2-2-2: روشهای ساخت چرخدنده 

2-2-2-1: ریخته گری 

2-2-2-2: متالورژی پودر 

2-2-2-3: فرزکاری 

2-2-2-4: چرخ فرزحلزونی 

2-2-2-5: صفحه تراشی 

2-2-2-6: نورد سرد 

2-3: انواع چرخدنده ها 

2-3-1: چرخدنده ساده 

2-3-2: چرخدنده مارپیچی 

2-3-3: چرخدنده مخروطی 

2-3-4: چرخدنده مخروطی مارپیچ 

2-3-5: چرخدنده حلزونی 

2-3-6: چرخدنده سیاره ای 

2-3-7: چرخدنده داخلی 

2-3-8: جرخدنده شانه ای 

2-3-9: چرخدنده هیپوئیدی 

2-3-10: چرخدنده هرزگرد 

2-4: اصول علمی و بنیادی چرخدنده ها 

2-5: ترکیبات پایه و اصولی برای چرخدنده های انتقال نیرو 

2-6: مجموعه چرخدنده های انتقال 

2-7: همدور کننده 

2-7-1: مجموعه قطعات همدور کننده نوع خاری 

2-7-2: همدور کننده نوع پینی 

2-8: روشهای تعویض دنده 

2-8-1: تعویض دنده دستی 

2-8-2: تعویض دنده الکتریکی 

2-8-3: تعویض دنده خلائی 

2-8-4: تعویض دنده هیدرولیکی 

فصل سوم: انواع جعبه دنده 

3-1: جعبه دنده 

3-2: گیربکس های دنده ای 

3-2-1: گیربکس های دنده کشویی 

3-2-2: گیربکس های چنگکی 

3-2-3: گیربکس های خاری 

3-2-4: گیربکس های سنکرونیزه 

3-2-4-1: دستگاه سنکرونیزر پین دار 

3-3: انواع اهرم های تعویض دنده 

فصل چهارم: سیستم دنده خورشیدی و گیربکس های اوردرایو

4-1: گیربکس های مخصوص 

4-2: گیربکس های دنده خورشیدی 

4-3: مجموعه دنده خورشیدی 

4-3-1: دنده خورشیدی 

4-3-2: دنده سیاره ای یا پینیون 

4-3-3: حامل سیاره ای 

4-3-4: دنده رینگی 

4-4: گیربکس های اوردرایو 

4-4-1: طرز استفاده از مجموعه دنده سیاره ای برای تهیه ی نسبت اوردرایو 

4-4-2: قفل کردن اوردرایو 

4-4-3: وضعیت غیر فعال 

4-4-4: کلاچ غلطکی اوردرایو 

4-4-5: کنترلهای اوردرایو 

4-4-6: حلقه توقف 

4-5: گیربکس اوردرایو کامل 

4-6: مراحل عمل اوردرایو 

4-6-1: وضعیت قفل 

4-6-2: وضعیت مستقیم 

4-6-3: وضعیت اوردرایو 

4-6-4: خروج از اوردرایو 

فصل پنجم: انتقال نیرو در جعبه دنده معمولی و ترانس اکسل 

5-1: گیربکس معمولی 

5-1-1: وضعیت خلاص 

5-1-2: وضعیت دنده یک 

5-1-3: وضعیت دنده دو 

5-1-4: وضعیت دنده سه 

5-1-5: وضعیت دنده چهار 

5-1-6: وضعیت دنده پنج 

5-1-7: وضعیت دنده عقب 

5-2: ترانس اکسل 

5-2-1: وضعیت خلاص 

5-2-2: وضعیت دنده یک 

5-2-3: وضعیت دنده دو 

5-2-4: وضعیت دنده سه 

5-2-5: وضعیت دنده چهار 

5-2-6: وضعیت دنده پنج 

5-2-7: وضعیت دنده عقب 

5-3: سیستم های الکتریکی کمکی 

5-3-1: سوئیچ دنده عقب 

5-3-2: سوئیچ دنده بالا 

5-3-3: سنسور سرعت خودرو 

5-3-4: لامپ های راهنمای انتخاب دنده 

5-3-5: قفل کننده سیستم تعویض دنده 

5-3-6: سوئیچ ایمنی وضعیت خلاصی 

5-3-7: سوئیچ کنترل جرقه 

5-4: روغن گیربکس 

فصل ششم: سیستم چهار چرخ محرک 

6-1: سیستم چهار چرخ محرک 

6-1-1: سیستم Part Time 4WD 

6-1-2: سیستم Full Time 4WD 

6-1-3: سیستم Full Time Symmetric AWD 

6-1-4: سیستم Automatic Asymmetric AWD 

6-2: محل قرارگیری کمک دنده 

6-2-1: نوع Splitter Gear Change 

6-2-2: نوع Range Gear Change 

6-3: پی تی او 

6-3-1: انواع کنترل محور توان دهی 

6-3-1-1: محور توان دهی جعبه دنده گرد 

6-3-1-2: محور توان دهی با گردش مداوم 

6-3-1-3: محور توان دهی مستقل 

فصل هفتم: گاردان 

7-1: میل گاردان 

7-2: کوپلینگهای میل گاردان و پلوس در تعلیق 

7-3: میل گاردانهایی که یک قفل گاردان دارند 

فصل هشتم: دیفرانسیل 

8-1: دیفرانسیل 

8-1-1: خودروهای دیفرانسیل جلو 

8-1-2: خودروهای دیفرانسیل عقب 

8-2: نسبت کاهش نهایی 

8-2-1: نسبت کاهش کلی 

8-3: خودروهای دیفرانسیل عقب 

8-3-1: گروه H 

8-3-2: گروه NH 

8-3-3: گروه PNH 

8-4: انواع دنده های مورد استفاده در دیفرانسیل 

8-5: فرم مورد استفاده در دنده پینیون و کرانویل 

8-6: پوسته دیفرانسیل 

8-7: خودروهای دیفرانسیل جلو 

8-8: عملکرد دیفرانسیل 

8-9: سامانه ضد بکسواد LSD 

8-10: دیفرانسیل های کمک دار 

8-10-1: دیفرانسیل عقب از نوع دوبل 

8-10-2: دیفرانسیل دو سرعته با دو تقلیل سرعت 

8-10-3: دیفرانسیل تریبل 

فصل نهم: اکسل و پلوس 

9-1: اکسل 

9-1-1: اکسل جلو 

9-1-1-1: اکسل جلو غیر محرک 

9-1-1-2: اکسل جلو محرک 

9-1-2: اکسل عقب 

9-1-2-1: اکسل عقب غیر محرک 

9-1-2-2: اکسل عقب محرک 

9-2: انواع پوسته اکسل 

9-3: پلوس 

9-4: خودروهای دیفرانسیل جلو 

9-5: مفصل های سرعت ثابت 

9-5-1: مفصل های داخلی و خارجی 

9-5-2: مفصل های ثابت و شناور 

9-5-3: مفصل های ساچمه ای و سه شاخه 

9-6: انواع مفصل های سرعت ثابت مورد استفاده در خودرو 

9-6-1: مفصل سرعت ثابت ساچمه ای ـ ثابت 

9-6-2: مفصل ساچمه ای ـ شناور 

9-6-3: مفصل های سرعت ثابت ـ سه شاخه ای  

9-6-3-1: مفصل سه شاخه ای ـ شناور 

9-6-3-2: مفصل سه شاخه ای ـ ثابت 

9-7: پلوس در خودروهای دیفرانسیل جلو 

منابع 


دانلود با لینک مستقیم


کتاب تکنولوژی انتقال قدرت معمولی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد