از ویژگیهای قرن حاضر، توسعه اعجاب آور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات و بکارگیری آن جهت افزایش سرعت و کیفیت در ارائه خدمات میباشد ضمن این که بخش خدمات در حدود 20 درصد کل تجارت جهانی را تشکیل می دهد و در طی15 سال گذشته، مانند تجارت کالا از رشد سریع 5/8 درصدی برخوردار بوده است. این پیشرفت، بانکداری را نیز تحت تأثیر شدید خود قرار داده و باعث تغییرات عمدهای در این صنعت گردیده است. سرعت توسعه صنعت انفورماتیک باعث ایجاد تغییرات عمدهای در شکل پول و سیستمهای انتقال منابع در عرصه بانکداری گردیده و مفاهیم جدیدی از بانکداری تحت عنوان بانکداری الکترونیکی ظهور یافته است.
فهرست مطالب تحقیق بررسی نحوه ارائه خدمات نوین بانکی در افزایش جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی:
چکیده 3
مقدمه: 4
مفاهیم و چارچوب موضوعی تحقیق: 5
پیشینه تحقیق 7
1- تحقیقات خارجی 8
2- تحقیقات داخلی 9
جامعه، نمونه و روش های تحلیل داده ها 10
ابزار سنجش 11
یافته های تحقیق 12
استنباط یافته ها 16
الف) نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی های اصلی 16
ب) نتایج آزمون فرضیه های فرعی 17
ج) نتایج آزمون فرضیات جانبی 19
بحث و نتیجه گیری 24
منابع 26
تحقیق بررسی نحوه ارائه خدمات نوین بانکی در افزایش جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی به صورت فایل ورد docx در 28 صفحه می باشد که برای به هم نریختن متن لطفا دو فونت Bnazanin , Btitre که همراه فایل دانلود شده است را در صورت نداشتن این دو فونت به مجموعه فونتهای خود اضافه وهمچنین از افیس 2010 به بالا برای نمایش بهتر فایل استفاده نمایید.
دانلود تحقیق بررسی نحوه ارائه خدمات نوین بانکی در افزایش جذب مشتری و بهبود کارایی سیستم بانکی